چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۴

یک پیشنهاد برای کاهش قیمت خودرو در بازار

سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 642347
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اعلام اینکه خودروسازان می‌گویند روزانه ۱۵۰۰ خودرو تولید می‌کنند، افزود: اگر فقط خودروسازان تولید ۱۵ روز خود را در کوتاه مدت راهی بازار کنند بخش زیادی از نیاز بازار تأمین و آرامش در بازار حاکم خواهد شد.
یک پیشنهاد برای کاهش قیمت خودرو در بازار
به گزارش جهان نيوز، سعید مؤتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به اینکه بازار خودرو همچنان با بلاتکلیفی روبه رو است، اظهار داشت: خودروسازان باید در طرح های فروش خود تحویل سریع خودروها را در اولویت قرار دهند و متأسفانه با فروش‌های بلندمدت دردی از بازار خودرو دوا نمی‌شود.
 
وی با اعلام اینکه خودروسازان می‌گویند روزانه 1500 خودرو تولید می‌کنند، افزود:  اگر فقط خودروسازان تولید 15 روز خود را در کوتاه مدت راهی بازار کنند بخش زیادی از نیاز مردم تأمین و آرامش در بازار حاکم خواهد شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، گفت: فروش های مدت داری که دو شرکت ایران خودرو و سایپا آغاز کرده‌اند به هیچ عنوان روند صعودی قیمت‌ها را در بازار متوقف نخواهد کرد.

مؤتمنی با اشاره به اینکه حدود 2 ماه خودروسازان عرضه محصولات خود را به بازار متوقف کرده بودند، افزود: مدیریت تقاضا در بازارِ بلاتکلیف خودرو زمان بر است  و این معضل فقط با عرضه سریع محصولات رفع خواهد شد.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مگه خودروسازان بدشون میاد ماشین گرون باشه؟
تنها راه کاهش عوارض ورود خودروهای خارجیه
Iran, Islamic Republic of
احسنت
حیف که نون همه مسئولین تو خدرو سازیه
امیر
Iran, Islamic Republic of
سلام من پیشنهادی دارم که هم مشکل خودرو سازان رو حل می کنه هم مشکل مردم رو . میدانیم استان تهران بیشترین تقاضا را برای اتومبیل داره خوب وضع هوای تهران هم با این ماشینهای غیر استاندارد خیلی خرابه معتقدم دولت شهر تهران رو منطقه ازاد اعلام کن اینکار چند خاصیت داره ۱. تهرانی ها سوار ماشینهای استاندارد و ارزان میشوند که الودگی کمتری ایجاد میکنه مشکل الودگی هوا در زمستان تا حد زیادی حل میشه
۲. فشار تقاضا روی ماشین داخلی کم میشه قیمتش متعادل میشه
۳. در جهت حمایت از خودرو ساز داخلی بازار کشور در سایر شهر ها براش وجود داره ضمن اینکه از رانت ان که تولید کننده انحصار گره کاسته میشه
۴. مردم پایتخت هم یه نفس بهتری می کشند
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
اخه بزرگوار نیاز به خودرو صفر کیلومتر کدامه ؟ انچه که معلومه خودخودروسازان هم برای سودبیشتر به این بازار سیاه دامن زدن