جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

به قید کفالت آزادم/تجربه «روحانی» برای ما عبرت شد

دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب: 642299
رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران گفت: تشویش اذهان عمومی، توهین و نشر اکاذیب از مواردی بوده که از مصاحبه بنده استنباط کرده اند.
عضو شورای شهر تهران: به قید کفالت آزادم
به گزارش جهان نيوز، سید محمود میر لوحی در ابتدای نشست خبری کمیسیون نظارت و حقوقی شورا در تشریح جزییات شکایت شهردارسابق تهران از وی گفت: آقای قالیباف و وکیلشان آقای قهرمانی در خصوص دو مصاحبه ای که بنده با خبرگزاری ایلنا داشتم از من شکایت کردند.

وی ادامه داد: در این دو مصاحبه بنده با رویکرد اصلاح ساختار و استرداد اموال و املاکی در اختیار غیر است سخنانی را بیان داشتم و در آن مصاحبه هم ابراز داشتم ترجیح ما این است که این موضوع را بی سر و صدا دنبال کنیم و  در همان مصاحبه روی این جنبه تاکید کردم .

میر لوحی افزود: بر طبق آنچه بازپرس مطرح کرده مطرح کردن لیست املاک و هزینه های سال آخر شهرداری که به گفته من خاص بوده محل اشکال قرار گرفته و تشویش اذهان عمومی، توهین و نشر اکاذیب از مواردی بوده که از مصاحبه بنده استنباط کرده اند.

میر لوحی اظهار داشت: ما از تجربه آقای روحانی عبرت گرفتیم و سند تحویل و تحول را تدوین کردیم. آقای روحانی در زمانی که مسئول دولت شدند گزارشی  از آنچه تحویل گرفتند ارایه ندادند و این باعث شد آنان که مسئول نابسامانی ها بودند خود مدعی شوند، لذا گزارش تحویل و تحول توسط آقای نجفی ارایه شد و در آن گزارش همه چیز واضح و روشن است.  

 میر لوحی در پایان گفت: هم اکنون به قید کفالت آزاد هستم.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شلم شورباي شهر تهران
Iran, Islamic Republic of
تهرانیها هم عجب آدمایین که چنین افرادی رو میفرستن شورای شهر احتمالا تهران قحط الرجاله