جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جزئیات شکایت قالیباف از عضو شورای شهر

دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب: 642277
عضو شورای شهر تهران درباره شکایت قالیباف از وی اظهار داشت: در حال حاضر با کفالت آزاد هستم.
جزئیات شکایت قالیباف از عضو شورای شهر
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، احمد میرلوحی در نشست خبری کمیسیون حقوقی و نظارت شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر شکایت قالیباف شهردار سابق تهران از وی، اظهار داشت: آقای قالیباف و وکیل‌شان در مصاحبه‌ اخیر که بنده با خبرگزاری ایلنا داشتم، شکایت کردند. نکاتی که در آن مصاحبه آمده از مصاحبه‌هایی که بنده با رویکرد اصلاح ساختار و در خصوص اموال و املاکی بود که به افراد غیر واگذار شده است.

وی ادامه داد: ترجیح ما این است این موضوع را بی‌ سر و صدا دنبال کنیم و در وقتش توضیحات لازم را خواهم داد.

عضو شورای شهر تهران گفت:‌طبق آنچه بازپرس مطرح می‌کند اشکالاتی گرفته شده به مصاحبه اخیر که یکی لیست املاک و دیگری هزینه‌های سال آخر مدیریت شهری سابق است که بنده گفته‌ام خاص بوده است.

میرلوحی افزود:  تشویش اذهان عمومی، نشر اکاذیب و توهین از موارد مطرح شده بوده است که گفت‌وگوی بنده جزو توهین تلقی شده است.

وی بیان داشت: روحانی هنگامی که دولت را تحویل گرفت گزارش نداد و کسانی که مسبب نابسامانی بودند مدعی شدند و در زمان شهرداری نجفی گزارش از تغییر و تحول داده شد.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی که در حال حاضر با قید سند آزاد هستید، گفت: در حال حاضر با کفالت آزاد هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *