پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

اعتصاب سراسری کارکنان آنروا در غزه

دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 642257
کارکنان همه مراکز تحت اداره آژانس امداد و کاریابی آوارگان فلسطین (آنروا) در نوار غزه اعتصاب کردند.
اعتصاب سراسری کارکنان آنروا در غزه
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، همه مراکز و مؤسسات این آژانس وابسته به سازمان ملل امروز (دوشنبه) به دعوت کارمندان عرب این آژانس در تمامی شهرهای نوار غزه اعتصاب کردند.

به دنبال این دعوت دانش‌آموزان نیز از حضور در مدارس آنروا خودداری کردند. این اعتصاب تمامی موسسات بهداشتی، خدماتی و آموزشی آنروا را دربر گرفته است.

در همین راستا، آمال البطش، نایب رئیس اتحادیه کارمندان آنروا در این باره اظهار داشت: این اعتصاب به دنبال عدم پاسخگویی مدیریت آنروا به اتحادیه کارمندان و شانه خالی کردن آنها از توافقات انجام شده و اصرار بر عدم حل مشکلات کارمندان صورت گرفته است.
البطش ضمن اشاره به عدم پایبندی مدیریت آنروا به توافق‌های انجام شده و اخراج و کاهش حقوق کارمندان و آوارگان، توافق با این اداره را بعید دانست.

نایب رئیس اتحادیه کارمندان آنروا در ادامه همچنین اعتصاب سراسری امروز را یکی از اقدامات اعتراض‌آمیز خواند که بعد از عقب‌نشینی آنروا از تمامی تعهدات اخیر خود در رابطه با کارمندان انجام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *