پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد

دستگیری دو سارق خشن پایتخت

دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 642228
رئیس پلییس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو سارق سابقه دار در پایتخت خبر داد.
دستگیری دو سارق خشن پایتخت
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، سرهنگ کیوان ظهیری اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۰۶ نامجو وقتی در جریان سرقت از زن میانسالی در یکی از خیابان‌های حدوده حوزه استحفاظی این کلانتری قرار گرفتند بلافاصله دست به کار شده و تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری متهمان آغاز کردند.

وی افزود: در همان مراحل ابتدایی تحقیقات مأموران موفق شدند با استفاده از تصاویر دوربین مدابسته و کار‌های اطلاعاتی سارق سی ساله را که با یک دستگاه موتور سیکلت دست به سرقت از زن میانسال زده بود و درجریان سرقت مالباخته را نیز به شدت مجروح کرده بود شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: صبح دیروز زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش توسط مرد جوانی قرار داد مأموران بلافاصله دست به کار شده و با کار‌های اطلاعاتی و فنی سارق راشناسایی و دستگیر کنند.سرهنگ ظهیری ادامه داد:پس از دستگیری سارق حرفه ای او به ۳۰ فقره در نعمت آباد، فلاح، نواب و شهرک ولی عصر اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: به شهروندان محترم توصیه می‌کنیم در صورت مشاهده سرقت قبل از انجام هر کاری بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و مأموران نیروی انتظامی را در جریان ماجرا قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *