سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۴
۸
سنگ تمام خوزستانی‌ها در تشییع شهدا

خروش یکپارچه مردم خوزستان علیه جریان ابوسفیانی/ طنین شعار مرگ بر آمریکا و تجزیه طلبان/ جانشین فرمانده سپاه: می‌دانند که انتقام می‌گیریم

دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 642185
می‌گویید که می‌خواهید درگیری را به سرزمین ایران بکشانید پس مشخص است که نقطه مرکز و کانون طراحی این توطئه هستید و ما انتقام سختی از دشمنانمان خواهیم گرفت.
خروش یکپارچه مردم خوزستان علیه جریان ابوسفیانی/ طنین شعار مرگ بر آمریکا و تجزیه طلبان/ جانشین فرمانده سپاه: می‌دانند که انتقام می‌گیریم
گروه سیاسی جهان نيوز: صبح امروز خیل عظیمی از مردم ولایتمدار خوزستانی با حضور در حسینیه ثارالله اهواز به جمع بدرقه‌کنندگان شهدای حادثه تروریستی 31 شهوریور پیوستند.

این مراسم با شکوه با مداحی و عزاداری مردمی راس ساعت 8:30 دقیقه صبح از مقابل حسینیه عاشقان ثارالله آغاز شد.

از ساعات اولیه صبح حضور مردم اهواز در این مراسم چشمگیر بود و لحظه به لحظه به جمعیت حاضر افزوده شد.

مردم استان خوزستان با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر منافق" و "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست" در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز حاضر شدند.


حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان و حجت‌الاسلام والمسلمین مروی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز وارد این شهر شدند، پیش از شرکت در مراسم تشییع، از مجروحان این جنایت عیادت کردند.

قول می‌دهیم که واکنش‌مان به حادثه تروریستی اهواز، پشیمان‌کننده، نابودگر و ویرانگر باشد

سردار سلامی  در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز، اظهار کرد: آنهایی که مردم عرب خوزستان را متهم می‌کنند، آیا می‌دانند چند نفر از شهدای این حادثه تروریستی عرب هستند؟ خون فارس‌ها با عرب‌ها و لرها در هم عجین شد تا نشان دهد آنها که شبانه روز خانه‌ها را بر سر مردمان مظلوم و بی دفاع یمن ویران می‌کنند و فرزندان را یتیم می‌کنند، آنها که با پول و اسلحه آتش فتنه و تفرقه را در کشورهای اسلامی روشن می‌کنند و مردم عراق و سوریه را از یک زندگی ایمن دور می‌کنند به دنبال این هستند که نسخه‌های شکست خورده در لبنان، سوریه و عراق را در کشور ما پیاده سازی ‌کنند اما آنها در طول 10 سال گذشته شکست‌های زیادی از ایرانیان خوردند.

وی افزود: آنهایی که می‌خواهند بین ملت ایران و ملت عراق تفرقه بیاندازند در روزهای اخیر شکست خوردند و حالا می‌خواهند نسخه تفرقه را در کشور ما پیاده کنند اما ما به مقامات این کشورها هشدار می‌دهیم که شما مسئول این اعمال هستید و عواقب آن را خواهید دید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شما می‌گویید که می‌خواهید درگیری را به سرزمین ایران بکشانید پس مشخص است که نقطه مرکز و کانون طراحی این توطئه هستید و ما انتقام سختی از دشمنانمان خواهیم گرفت. این را همه جهان دیده است.
 

وی بیان کرد: بنا بر وعده و گفته قرآن ما سرهایشان را به سوی آسمان پرتاب خواهیم کرد و سرانگشتانشان را قطع خواهیم کرد و آنها را به سزای اعمالشان خواهیم رساند. صهیونیست‌ها دیدند که چگونه انتقام گرفتیم از کسانی که عزیزان ما و دانشمندانمان را به شهادت رساندند، آنها دیدند.

سردار سلامی عنوان کرد: صهیونیست‌ها متوجه شدند که وقتی در پایگاه تی فور جوانان ما را به شهادت رساندند ما چگونه انتقام گرفتیم. آمریکایی‌ها باید بدانند و به آنها هشدار می‌دهیم. آمریکا نتوانست امنیت صهیونیست‌ها را حفظ کند و اکنون حزب‌الله قادر است طومار صهیونیست‌ها را در هم بپیچد. مکتب ما به ما آموخته‌ است که چگونه آمریکا و صهیونیست‌ها را شکست دهیم. شما نتوانستید نقشه صلح و خاورمیانه جدید را به سرانجام برسانید و شکست خوردید شما نتوانستید نظام بشار اسد را ساقط کنید و امروز او ماند و شما رفتید.

وی اظهار کرد: شما نتوانستید عراق را تجزیه کنید و بر این کشور سیطره سیاسی پیدا کنید و هواداران انقلاب در آنجا بودند و خواهند ماند. شما در طبس خاکستر شدید آنگاه که نیت کردید در قلب این سرزمین پیاده شوید و تفنگدارتان را دستگیر کردیم و هیچ غلطی نتوانستید بکنید. شما هرگز نخواهید توانست و این را به یاد داشته باشید که این سرزمین سرزمین پیروزی‌های بزرگ و سرزمین مردان و زنانی است که در هر لحظه یک افتخار بزرگ را به ثبت رسانده‌اند.







جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: ما قول می‌دهیم که واکنش‌مان به این حادثه پشیمان کننده، نابودگر و ویرانگر باشد و هرگز هیچکس نخواهد توانست بر کودکان ما در این زمین بتازد و این ماجرا خاتمه نخواهد یافت و به همه هشدار می‌دهیم که ما انتقام خواهیم گرفت.

حجت‌الاسلام مروی: عاملان حادثه تروریستی اهواز ادامه همان جریان ابوسفیان و یزید هستند

حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمد مروی نماینده رهبر معظم انقلاب دقایقی پیش در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز در سخنانی اظهار داشت: توفیق عیادت از مجروحان را در روز گذشته با آیت‌الله ‌موسوی‌جزایری داشتیم و سلام رهبر معظم انقلاب را به آن‌ها رساندیم.

وی همزمانی این حادثه تروریستی با حادثه عاشورا و اولین روز هفته دفاع‌مقدس بود که این امر قابل تحلیل است، افزود: این نشان می‌دهد فرزندان یزیدیان می‌خواستند انتقام حب و عشق اهل‌بیت(ع) را از رهروان اباعبدالله(ع) بگیرند‌؛ کسانی که به این جنایت دست زدند امروز ادامه همان جریان ابوسفیان و یزید هستند، ادامه جریان پلیدی هستند که در روز عاشورا گفتند ما انتقام جنگ بدر را از پیامبر گرفتیم.


نماینده رهبر معظم انقلاب در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز خاطرنشان کرد: می‌خواستند با این کار بگویند امروز نیز اینجا مانند سوریه است، همانطور که خون پاک شهدای عاشورا به ادامه اسلام و حقانیت آن منجر شد، خون‌های این شهدا نیز سبب ادامه اسلام ناب‌محمدی خواهد شد.

حجت‌الاسلام مروی ادامه داد: در عاشورا با هلهله نخواستند پیام حقانیت امام حسین(ع) را بشنوند و قصد خاموش‌کردن آن را داشتند اما اکنون که نور خورشید انقلاب چون خورشیدی تابان بر تاریخ است و با خون پاک عجین شده، با این کارها خاموش‌شدنی نیست.

 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرگ بر بدخواهان این مرزو بوم ...درود بر اسلام ناب محمدی و مرگ بر کسانی که تیشه به ریشه این نظام و ایران اسلامی ما میزنند
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر مردان وعده های صادق. درود بر مردان شجاع که چشم در چشم دشمن دوخته و بر سر او نهیب مرگ می زنند.
Iran, Islamic Republic of
وقتی شما ها اعلام می کنید انتقام خون بی گناه ریخته شده این شهیدان را خواهید گرفت حتما عده ای ناراحت می شوند که حقوق شهروندی این جنایتکاران رو سیاه پایمال خواهد شدو شروع به توئیت زدن خواهند کرد
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
دشمن منتظر انتقام سخت و دردناک سپاه باشد.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
چقدر جالبه؛ این کثافت های نفهم فکر می کنند با این جنایات مردم ما از انقلاب و نظام دست بر می دارند!!! ولی خبر ندارند که هر کاری کنند ملت حقانیت نظام را بیشتر احساس می کنند. این حرفیه که حتی دشمن خارجی هم بهش اعتراف کرد.
ارمین
Iran, Islamic Republic of
بی صبرانه منتظر انتقام مهلک از وهابیون کثیف هستیم بزرگ و کوچک وهابی ها باید تقاص پس بدن
Iran, Islamic Republic of
قول می‌دهیم که واکنش‌مان به حادثه تروریستی اهواز، پشیمان‌کننده، نابودگر و ویرانگر باشد


کاری کنید همنشین سوسمارهای صحرا بشوند زیر خاک .وفلوس بدهند برای سوراخ موش ....
شهروند طبری
Iran, Islamic Republic of
دلم خیلی گرفت! اینها چقدر جنایت پیشه هستند که کودک می کشند! و انسان چقدر باید احمق باشد که ژست ریاکارانه سازمان های بین المللی را باور کند! جهان به دست جنایت پیشگانی چون دولت های آمریکا و انگلیس و فرانسه و رژیم اشغالگر فلسطین افتاده و احمق های وطنی تا چکمه دشمن روی گونه های آنان نرود از خواب بیدار نمی شوند!