چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
سروری:

روحانی‌صدای مظلومیت‌ایران را به گوش‌جهانیان برساند

دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 642179
دبیرکل جمعیت رهپویان با اشاره به سفر روحانی به آمریکا گفت: رئیس‌جمهور صدای مظلومیت ایران را به گوش جهانیان برساند.
روحانی‌صدای مظلومیت‌ایران را به گوش‌جهانیان برساند
به گزارش جهان نيوز، پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به سفر روحانی به نیویورک گفت: یک فرصت طلایی برای ایران به وجود آمده که باید از آن به خوبی بهره برداری کرد.
 
وی ادامه داد: امروز آمریکا در بدترین وضعیت ممکن در تاریخ خودش قرار گرفته چراکه واگرایی‌هایی را با اروپا ,چین ,روسیه و حتی با برخی از متحدان خود مانند ژاپن و کره جنوبی پیدا کرده و این مسائل زمینه را برای ایجاد یک ارتباط مستقیم و درست  ایران با افکار عمومی جهان فراهم کرده است.
 
سروری با اشاره به خروج آمریکا از برجام  اظهار کرد: شرم‌آورترین اقدام بین‌المللی از طرف آمریکا در قبال برجام صورت گرفت، علیرغم اینکه ایران به تمامی  تعهدات خود پایبند بود اما توسط آمریکا به بدترین وجه  مورد بی‌اعتنایی قرار گرفت و از آن خارج شد.
 
وی ادامه داد: آقای روحانی باید صدای مظلومیت ملت ایران را به گوش جهانیان برساند تا جلوی زمینه‌های اقدام بعدی آمریکا گرفته شود، در نتیجه حضور رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل فرصتی است که ما می‌توانیم حقانیت ملت‌ خود را اثبات کرده و بدعهدی‌های آمریکا را به گوش جهانیان برسانیم. 
 
سروری در ادامه با اشاره به درخواست‌های مکرر آمریکایی‌ها برای مذاکره مجدد با ایران افزود: آمریکایی‌ها هر چند وقت یکبار بر طبل مذاکره می‌کوبند اما هدف آنان محدود کردن ظرفیت و توانمندی‌های دیگر ملت ایران بعد از ظرفیت هسته ای و  بستن دست ایران در مقابل تروریست‌ها و رژیم صهیونیستی است.
 
این فعال سیاسی اصولگرا با توجه به تلاش آمریکا برای اجماع علیه ایران اظهار کرد: حق دفاع از خود توسط نماینده ملت ایران باید برای مردم دنیا تبیین  شود تا از اجماع علیه کشور جلوگیری شود.
 
وی ادامه داد: رئیس جمهور باید اولویت‌ها را درست تشخیص داده و آنها را درستی دسته‌بندی کند، چراکه  اگر رئیس‌جمهور  این مهم را انجام ندهد، اثر بخشی موضوعات از بین خواهد رفت.
 
سروری در مورد نفوذ منطقه‌ای ایران گفت: ایران همواره یکی از قربانیان ترور بوده در نتیجه این مساله موضوع مهمی است که روحانی می‌تواند به صورت شفاف نقش ایران را در مبارزه با  تروریسم و  تلاش ایران برای صلح‌طلبی در منطقه به خوبی شرح دهد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *