جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

قهرمانی تکواندوکاران ورامینی در لبنان

دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 642178
تیم تکواندو شهرداری ورامین با کسب ۶ مدال طلا و ۲ نقره سکوی قهرمانی نخستین دوره تورنمنت بین‌المللی لبنان را به خود اختصاص داد.
قهرمانی تکواندوکاران ورامینی در لبنان
به گزارش جهان نيوز، نخستین دوره تورنمنت بین‌المللی لبنان از روز شنبه ۳۱ شهریورماه با حضور ۲۲۵ تکواندوکار از ۲۸ کشور در رده‌سنی بزرگسالان در بیروت لبنان آغاز شد و روز گذشته به پایان رسید.

شهرداری ورامین نماینده تکواندو ایران در این مسابقات با کسب ۶ مدال طلا، ۲ نقره و ۴۸ امتیاز مقتدرانه در مجموع زنان و مردان بر سکوی قهرمانی ایستاد. تیم مراکش با ۴ طلا و ۲۸ امتیاز نایب قهرمان شد و ساحل عاج نیز با ۲ طلا، یک برنز و ۱۵ امتیاز سوم شد.

تیم شهرداری ورامین در این رقابت‌ها با ترکیب حمیدرضا صدری، محمدحسن پلنگ افکن، امیرحسین محمدخانلو، سینا بهرامی، امیرحسین امیدی و پوریا عرفانیان شش مدال طلا، مرتضی شیری و مهدی جلالی هم دو مدال نقره برای این تیم کسب کردند.

هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و هاشم زنگنه به عنوان مربی است. سیدحسن میر نیز سرپرست این تیم می‌باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *