کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش امیرحاتمی به حادثه تروریستی اهواز

2 مهر 1397 ساعت 11:25

وزیر دفاع با بیان اینکه تروریست‌ها منتظر دست انتقام ملت ایران باشند، گفت: اقدامات کور و فاقد ارزش‌های غیرانسانی خللی در عزم ملت ایران در تحقق اهداف انقلاب نخواهد داشت.


به گزارش جهان نیوز، وزیر دفاع با بیان اینکه تروریست‌ها منتظر دست انتقام ملت ایران باشند، گفت: اقدامات کور و فاقد ارزش‌های غیرانسانی خللی در عزم ملت ایران در تحقق اهداف انقلاب نخواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح صبح امروز (دوشنبه) در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز با تسلیت مجدد به شهادت رسیدن و مجروح و آسیب دیدن جمعی از هموطنان بی‌دفاع کشورمان گفت: تروریست‌ها منتظر دست انتقام ملت ایران باشند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح هدف دشمن ازاین‌گونه تحرکات را ایجاد آشوب و نا امنی و تشویش در کشور دانست و گفت: ملت رشید ایران اسلامی در طول ۴۰ سال اخیر ثابت کرده‌است که دست از آرمان‌ها و اعتقادات راسخشان بر نخواهند داشت.

وی در ادامه افزود:این قبیل اقدامات کور و فاقد ارزش و غیرانسانی خللی در عزم ملت ایران در تحقق اهداف متعالی انقلاب نخواهند داشت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و طرفداران منطقه ای‌اش با توسل به این گروهک‌های تروریستی در پی اهداف شوم خود هستند.

منبع:مهر


کد مطلب: 642172

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/642172/واکنش-امیرحاتمی-حادثه-تروریستی-اهواز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com