شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۳
وزیر اطلاعات خبر داد

عوامل حادثه تروریستی اهواز دستگیر شدند

دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 642142
وزیر اطلاعات گفت: بخش عمده‌ای از عقبه تروریست‌ها تا امروز شناسایی شدند و با کمک سایر دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی، تا آخرین نفر آن‌ها شناسایی خواهند شد.
عوامل حادثه تروریستی اهواز دستگیر شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، حجت‌الاسلام «سید محمود علوی» در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای جنایت تروریستی اهواز، اظهار کرد: اراده مردم خوزستان به تاسی از راه انبیاء در برابر شهادت عزیزان خود، متزلزل نمی‌شود و سستی به آن‌ها راه پیدا نمی‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن باید بداند که این جنایت نه تنها اثری بر وحدت مردم خوزستان اعم از لر و فارس و عرب نخواهد داشت بلکه باعث وحدت آنان در برابر استکبار جهانی می‌شود، گفت: جنایتکارانی که دست به این جنایت هولناک زدند باید بدانند که فرزندان ایران اسلامی در برابر این جنایت سکوت نخواهند کرد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه تروریست‌های اقدام‌کننده جنایت دو روز پیش اهواز به هلاکت رسیدند و عقبه آن‌ها تا آخرین نفر به وسیله سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی شناسایی خواهد شد، گفت: بخش عمده‌ای از عقبه تروریست‌ها تا امروز شناسایی و دستگیر شدند و با کمک سایر دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی، تا آخرین نفر آن‌ها شناسایی خواهند شد.

حجت‌الاسلام علوی همچنین گفت: به نمایندگی از دولت، ۵ تن از اعضای هیئت دولت برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی ۳۱ شهریور، به اهواز آمده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا خدا را شکر . ولی این مطلب را به وزرات اطلاعات عرض کنم که الان این وزارت واداره مطبوعش واقعا دارند ضعیف عمل می کنند بعنوان مثال اگر شب به 113 زنگ بزنی کسی گوشی را نمی گیرد ویا به پیامگیر وصل می شود ویا اصلا بوق می خورد ومرکز قطع می کند چرا باید این جوری باشد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سلامتی همه با معرفتا و روسیاهی بیمعرفتها -- بیدارشدن برادرا --لال از دنیا نروی بلند صلوات بفرست . خوشنودی دل دردمندان ، مرگ نامردا،بیدارشدن حفاظتیها، اطلاعاتیها، صلوات جلیل بفرستید . برای دست کشیدن اطلاعاتیها از زرق وبرق دنیا پا به رکاب شدن نیروهاش ،دستگیری علف بچه های ترویسم ، سرزدن رهبر تروریستها ، شیرین شدن شهادت دراطلاعاتیها بلند صلوات بفرست .