جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شروط ۳ گانه روحانی برای انتخاب وزیر کار

دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 642088
محسنی‌بندپی گفت: سرعت‌بخشیدن و پایدار کردن اشتغال با توجه به تعهدی که دولت داشته در رابطه با حدود ۹۵۰ هزار تا یک میلیون شغل، از دغدغه‌های رئیس‌جمهور است.
شروط ۳ گانه روحانی برای انتخاب وزیر کار
به گزارش جهان نيوز، انوشیروان محسنی‌بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس در پاسخ به این‌ سؤال که برای وزارت کار از سوی روحانی با شما صحبت شده است؟ و برنامه‌های خود را ارائه داده‌اید یا خیر، اظهارداشت: راجع به این موضوع بنده صحبت نکنم بهتر است اما اصل قضیه این است که آقای روحانی با توجه به حساسیت این وزارتخانه به عنوان بزرگترین وزارتخانه اجتماعی، موارد اساسی و با اهمیتی را مطرح کردند.

محسنی‌بندپی بر همین اساس تأکید کرد: اصلاح ساختار بنگاه‌داری که در وزارتخانه است، سرعت‌بخشیدن و پایدار کردن اشتغال با توجه به تعهدی که دولت داشته در رابطه با حدود ۹۵۰ هزار تا یک میلیون شغل، بحث کارورزی در محیط که فارغ‌التخصیلان دانشگاهی که از زمان فارغ‌التحصیلی‌شان ۳ یا ۴ سال می‌گذرد، وارد محیط کار شوند و در کنار آن، تعهدی که ما  نسبت به آنها داریم، از دغدغه‌های رئیس‌جمهور هستند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد:‌ ما هم داریم آنها را انجام می‌دهیم و حالا ان‌شالله اگر انجام بگیرد مشکلی نیست.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *