جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بولتون: تغییر گسترده در رفتار ایران را می‌خواهیم

يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب: 642018
مشاور امنیت ملی کاخ سفید با اعلام اینکه واشنگتن به دنبال تغییر گسترده در رفتار ایران است، مدعی شد: طرح‌های ایران را در منطقه مختل کردیم!
بولتون: تغییر گسترده در رفتار ایران را می‌خواهیم
به گزارش جهان نيوز، «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز یکشنبه در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی «فاکس نیوز» اعلام کرد: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی روز سه شنبه درباره حاکمیت آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی خواهد کرد.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید ادامه داد: رئیس جمهوری در نشست روز چهارشنبه شورای امنیت سازمان ملل قرار است درباره سیاست های منع گسترش خود در ارتباط با تهدیدات هسته ای کره شمالی و ایران حرف بزند و به تفاوت های این دو موضوع نیز اشاره خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: تصمیم رئیس‌جمهوری ترامپ برای خروج از توافق هسته‌ ای بر ایران و کل آن منطقه تأثیر اساسی داشته است. تحریم‌ های شدیدتر نیز حتی در ماه نوامبر خواهد بود.

«جان بولتون» اضافه کرد: خواستار تغییر گسترده در رفتار ایران هستیم؛ در غیر اینصورت آن ها با تبعات بیشتری مواجه می شوند.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید ادعا کرد: ما طرح‌ های آن‌ ها برای تحمیل خواسته‌ هایشان بر کشورهای اطراف در آن منطقه را مختل کرده‌ ایم. تحریم‌ های اخیر آثار اقتصادی و سیاسی قابل توجهی را در داخل این کشور خواهد داشت و این چیزی است که ما می‌ خواهیم.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *