کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بلایی به سر دشمن می‌آوریم که تاکنون ندیده باشد

1 مهر 1397 ساعت 19:19

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدامی از دشمنان سر بزند بلایی به سرشان خواهد آمد که تاکنون ندیده باشند.


به گزارش جهان نیوز، سردار منصور روانکار  در مراسم رژه اقتدار حماسی بسیجیان و نیروهای نظامی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در بلوار پاسداران شهر لامرد برگزار شد اظهار داشت: دفاع مقدس نمونه‌ای از حماسه کربلا است و رزمندگان با کم‌ترین امکانات در مقابل انواع تجهیزات کشورهای مختلف تا آخرین لحظه ایستادگی کردند.

وی افزود: بسیجیان و نیروهای مسلح از آزمون بزرگ دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند و امروز بسیج به شجره طیبه‌ای تبدیل شده که امام خمینی (ره)  وعده آن را داده بود.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای نظامی و انتظامی در بالاترین سطح آمادگی در مقابل تهدیدات دشمن قرار دارند و تمام نیازهای نظامی در داخل کشور تولید می‌شود.

روانکار با بیان اینکه امروز ظلم‌ستیزی از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی عبور کرده است تصریح کرد: لشکرهای مختلفی از دانشگاه دفاع  مقدس فارغ‌التحصیل و سازماندهی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز جوانان مومن و مخلص در سطح بسیج حضور دارند و این حضور باشکوه تا ظهور بقیه‌الله(عج) ادامه دارد.

این مقام ارشد نظامی با تاکید براینکه امروز بسیج  مانند قدرت موشکی قدرتمند است تصریح کرد: دشمنان بدانند که تنها تونل‌های موشکی زیر زمینی را دیده‌اند و هنوز تجهیزت دیگر را مشاهده نکرده و اقدامی از دشمنان سر بزند بلایی به سرشان خواهد آمد که تاکنون ندیده باشند.

منبع: فارس


کد مطلب: 642012

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/642012/بلایی-سر-دشمن-می-آوریم-تاکنون-ندیده-باشد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com