جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

"اپتیما" کامیون را واژگون کرد +تصاویر

يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 641988
یک دستگاه کامیون پس از تصادف شدید با یک خودروی اپتیما واژگون شد.
"اپتیما" کامیون را واژگون کرد +تصاویر
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، حدود ساعت یک بامداد امروز حادثه تصادف به سامانه 125 اعلام شد که بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه 20 به محل حادثه واقع در بزرگراه آزادگان، زیر پل دهکده المپیک، روانه شدند.

به گفته محمد اصغری؛ افسر آماده منطقه یک عملیات آتش‌نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی سواری اُپتیما حین حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان به دلیل نامشخصی به شدت با قسمت عقب کامیون 10 تُن که حامل بار ماسه بود، تصادف کرد.

وی تصریح کرد: شدت برخورد به حدی بود که منجر به واژگونی کامیون کمپرسی متلاشی شدن قسمت جلوی خودروی سواری شده بود.

اصغری ادامه داد: به دنبال این حادثه، راننده خودرو سواری اپتیما به سختی مجروح و در داخل خودرو محبوس شد که آتش‌نشانان بلافاصله بعد از ایمن‌سازی صحنه تصادف، راننده را با استفاده از تجهیزات ویژه هیدرولیکی و در حضور عوامل اورژانس از داخل اتاقک متلاشی شده این وسیله نقلیه بیرون آورده و تحویل کادر درمان اورژانس حاضر در محل دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ در این حادثه به خودروی سواری اپتیما خسارت زیادی وارد شد و علت بروز این حادثه رانندگی از طرف پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.
 


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


میثم
Iran, Islamic Republic of
دارم تصور میکنم اگر هر کدوم از تولیدات به اصطلاح خودرویی داخل هم بود اتاق خودرو اینگونه باعث نجات سرنشین میشد یا خود اتاق بدل میشد به عامل مرگ و تابوت فرد!!!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر کیا و کره .
.
.
.
البته تولیدات ما هم بد نیست ولی به یه نسیم خنک صبحگاهی به باد میره