جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پلیس مدرسه چه وظایفی دارد؟

يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب: 641985
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وظایف مربوط به پلیس مدرسه را تشریح کرد.
پلیس مدرسه چه وظایفی دارد؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، سرهنگ مسعود جبارزاده  درباره وظایف مربوط به پلیس‌های مدرسه گفت:‌ پلیس مدرسه به دانش‌آموز یا فردی گفته می‌شود که پس از احراز صلاحیت و کسب آموزش‌ها و مهارت‌های لازم، وظیفه هدایت و راهنمایی دانش‌آموزان در رفت و آمد و همچنین تشویق آن‌ها به احترام به قانون و رعایت مقررات و حفظ نظم و انضباط را به‌عهده می‌گیرد و در سال جاری مقرر شده تا در مدارس استفاده بیشتری از ظرفیت پلیس مدرسه شود.

وی درباره محدوده فعالیت و وظایف پلیس مدرسه اظهارکرد: این پلیس هنگام عبور دانش آموزان از عرض معابر در مقابل مدرسه یا زمانی که دانش‌آموزان به‌صورت دسته جمعی برای گردش‌های علمی و نظایر آن حضور پیدا می‌کنند، در تقاطع‌ها و معابر اطراف آموزشگاه‌ها حضور خواهند داشت. 

جبارزاده با بیان اینکه امیدواریم مسئولان مدارس در این زمینه با پلیس همکاری مورد نیاز را داشته باشند، گفت: تخطی از فرمان پلیس مدرسه تخلف بوده و در صورت اعلام گزارش خودروهای متخلف جریمه خواهند شد. 

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی‌های لازم در سال جاری شاهد شکوفایی و تقویت پلیس مدرسه باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *