کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شیرزاد، نماینده مجلس ششم:

هاشمی به دلیل کهولت سن تایید صلاحیت نشد/ در بن‌بست اصلاحات روحانی مثل یک نور امید تابید/ دوره احمدی نژاد وحشتناک بود

1 مهر 1397 ساعت 13:58

چهره برجسته جریان اصلاحات گفته است: در بن‌بستی که برای جریان اصلاحات به وجود آمد، وجود حسن روحانی نور امیدی بود که به اردوگاه اصلاح‌طلبان تابید.


گروه سیاسی جهان نیوز: احمد شیرزاد فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با روزنامه اصلاح طلب آرمان ضمن انتقاد از مصاحبه اخیر کرباسچی مبنی بر کناره رگیری روحانی گفته است: آقای روحانی را همه ما می‌شناختیم و از مواضع و دیدگاه‌های او آگاه بودیم. همین دوستانی که امروز خواستار کناره‌گیری قهرمانانه روحانی هستند مثل آقای کرباسچی، به خوبی روحانی را می‌شناسند و در مجلس با هم همکار بوده‌اند.

چهره پرحاشیه مجلس ششم در ادامه گفته است: یادمان رفته است که در چه شرایطی به روحانی رأی دادیم و او را انتخاب کردیم. سال 92 که مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی به دلیل کهولت سن تایید صلاحیت نشد، در بن‌بستی که برای جریان اصلاحات به وجود آمد، وجود حسن روحانی نور امیدی بود که به اردوگاه اصلاح‌طلبان تابید. فراموش نکنیم پس از دوره وحشتناک احمدی‌نژاد که سیستم مدیریتی و تصمیم‌گیری کشور را مختل کرده بود، ما به سال 92 و انتخابات ریاست جمهوری آن سال وارد شدیم و در پی راه امید و روزنه‌ای روشن بودیم. ممکن است چنین شرایطی در دور بعدی(سال 1400) هم روی دهد.

شیرزاد همچنین ضمن بیان این موضوع که «اصلاح طلبان باید پای روحانی بایستند» اذعان کرده است: باید با خودمان صادق باشیم و بدانیم که انتخاب روحانی در یک تنگنایی بود که انتخاب و چاره دیگری جز او نداشتیم. انتخاب ما در سال 92 بین عارف و روحانی بود و نهایتا به روحانی رسیدیم. مجموعا اصلاح‌طلبان باید پای انتخاب خود بایستند و هزینه انتخابی را داشته‌اند بدهند، اما آن سوی سکه را هم باید ببینیم.


کد مطلب: 641948

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/641948/هاشمی-دلیل-کهولت-سن-تایید-صلاحیت-نشد-بن-بست-اصلاحات-روحانی-مثل-یک-نور-امید-تابید-دوره-احمدی-نژاد-وحشتناک

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com