کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر صنعت استعفا داد +تکذیب

1 مهر 1397 ساعت 12:32

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، از استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی رییس جمهور خبر داد.


به گزارش جهان نیوز،‌ الیاس حضرتی از استعفای شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی رییس جمهور خبر داد.

استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شده و قرار بود در نشست هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح شود.

همچنین احمد علیرضا بیگی در گفتگو با مهر از استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: رئیس‌جمهور پیش از سفر به نیویورک این استعفا را پذیرفته است.

نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: مخاطب اصلی فرمایشات رهبر انقلاب درمورد تخلفات در ثبت سفارش‌ها و عدم رعایت اولویت‌ها وزارت صنعت، معدن و تجارت بود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: رئیس‌جمهور برای اینکه از طرح این موضوعات از سوی نمایندگان در پیشگاه ملت جلوگیری کند، ترجیح داد با استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت موافقت کند.

وی افزود: در واقع رئیس‌جمهور نمی خواست ضعف‌های این وزارتخانه و دولت در  مدیریت تخصیص ارز و مشکلات تولید به آگاهی ملت برسد و وزیر با حضور در صحن علنی مجلس در جلسه استیضاح پاسخگوی نمایندگان باشد، به همین دلیل با استعفای آقای شریعتمداری موافقت کرد.

تکذیب استعفا!
یکی از مسئولین وزارت صنعت، معدن و تجارت که نخواست نامش ذکر شود در گفتگو با تسنیم درباره استعفای وزیر صنعت گفت: ما هم این خبر را از رسانه ها شنیده ایم و خودمان از این موضوع خبر نداشتیم.

وی افزود: براساس پیگیری صورت گرفته از دفتر ایشان این خبر تایید نشد و فعلاُ نمیتوانیم خبری از استعفای وی را  اعلام کنیم.

یک منبع در روابط عمومی وزارت صنعت و معدن و تجارت به خبرگزاری صداوسیما هم گفت: خبر استعفای وزیر نه تائید و نه تکذیب می شود و بزودی دراین باره اطلاع رسانی خواهیم کرد.


کد مطلب: 641912

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/641912/وزیر-صنعت-استعفا-تکذیب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com