شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۷
۵۵
فرزندان ایران را کشتند و وقیحانه توییت زدند

آل سعود را چگونه باید تنبیه کرد؟!

يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 641823
وقتی آمریکا و اسرائیل و پادوهای فکسنی آنها نظیر عربستان و امارات، حمله به نظامیان و زنان و کودکان را عملیات تروریستی نمی‌دانند! چرا باید مقامات و مسئولان نظامی و امنیتی آنها در هر نقطه دنیا که هستند و با هر پوششی که ظاهر شده‌اند، از آتش انتقام در امان باشند؟!
آل سعود را چگونه باید تنبیه کرد؟!
گروه سیاسی جهان نيوز: دیروز که گروهک تروریستی تحت حمایت آل سعود در رژه اهواز خون به راه انداخت، برای بسیاری از سیاسیون و تحلیلگران یادآور جمله بن سلمان، ولیعهد دربار سعودی بود که گفته بود جنگ را به داخل ایران می‌کشانیم.

۱۵ ماه قبل بود که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی گفت که عربستان قصد دارد «جنگ را به داخل ایران» منتقل کند. حالا عبدالخالق عبدالله، مشاور پادشاهی امارات متحد عربی که متحد اصلی ریاض در جنگ یمن است، با فاصله‌ای چند ساعته از حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در شهر اهواز، در حساب توئیتری خود ضمن اشاره به این حمله نوشته است: «حمله به یک هدف نظامی اقدامی تروریستی نیست و انتقال جنگ به عمق خاک ایران گزینه‌ای آشکار است که در مراحل آتی تشدید خواهد شد.»

 سعودی‌ها بار اول‌شان نیست که دست‌شان به خون مردم منطقه آلوده می‌شود، همچون حج خونین ۶۶ یا حمله به یمن که مستقیماً مردم را می‌کشند یا، چون حمایت از دارودسته رجوی و سلطنت‌طلب‌های دوره‌افتاده پی رضا پهلوی از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند. فرقی هم ندارد و در هر حال برای ملت ایران دیروز هم یادآور بخشی از جملات پیام امام خمینی (ره) به مناسبت حج خونین بود: «اگر از صدام بگذریم، اگر مسئله قدس را فراموش کنیم، اگر از جنایت‌های امریکا بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت. ان‌شاءالله اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل‌سعود برطرف خواهیم کرد و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دل‌شان خواهیم گذاشت و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد.»(1)

نکته قابل توجه که این بار برجسته شده نام و نشان تروریست‌ها است که به طرز عجیبی و تنها یکی دو ساعت بعد از وقوع حمله رسانه‌ای شد و این اتفاق نشان می‌دهد که موضوع تنها محدود به حمله چهار تروریست به آن مراسم نیست بلکه قضیه بر سر برنامه‌ای مفصل علیه ایران و وجود دست‌های پیدا و پنهانی است که این برنامه را پیش می‌برند.

یکی از مجریان این برنامه شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال است که حدود دو ساعت بعد از وقوع حمله با فردی به نام یعقوب حر التسطری، سخنگوی گروه الاحوازیه، مصاحبه کرد تا ضمن اعلام مسئولیت حمله تریبونی برای بیان ادعا‌های تجزیه‌طلبانه را به او و گروهش داده باشد.

العربیه رسانه حکومتی آل‌سعود همزمان با این برنامه‌سازی ایران اینترنشنال وارد ماجرا شد و برای انتشار خبر خود از عبارت «حمله مسلحانه» به جای حمله تروریستی استفاده کرد و در نسخه انگلیسی خود هم عبارت «مردان مسلح» (Gunmen) را به کار برد و بعد هم رسانه‌های عربی و غربی مثل بی‌بی‌سی، خبرگزاری فرانسه، آسوشیتد‌پرس، رویترز، سی‌ان‌ان، فاکس‌نیوز و دویچه‌وله آلمان این خط سعودی را دنبال کردند. البته همسویی ایران‌اینترنشنال با العربیه در این روند امری پوشیده نیست، چنان که سرمایه‌گذاری آل‌سعود در هر دو رسانه مشهود است.(2)

اما با توجه به پذیرش مسئولیت این حمله تروریستی از سوی گروهک تروریستی وابسته به سعودی این انتظار به حق مردم رشید و دلاور ایران است که طعم سیلی سخت جمهوری اسلامی را به حکام مرتجع عربستان سعودی بچشانند.(3)

در بخشی از یادداشت حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان نیز آمده است: "وقتی آمریکا و اسرائیل و پادوهای فکسنی آنها نظیر عربستان و امارات، حمله به نظامیان و زنان و کودکان را عملیات تروریستی نمی‌دانند! چرا باید مقامات و مسئولان نظامی و امنیتی آنها در هر نقطه دنیا که هستند و با هر پوششی که ظاهر شده‌اند، از آتش انتقام در امان باشند؟! مخصوصاً آن که هواداران جان بر کف ایران اسلامی در جای‌جای دنیا کم نیستند و جا دارد از این پس جرثومه‌های فساد و تباهی از سایه خود هم بترسند."(4)




پی نوشت:
1)http://www.javanonline.ir/fa/news/927698
2)http://www.javanonline.ir/fa/news/927694
3)http://kayhan.ir/fa/news/142720
4)http://kayhan.ir/fa/news/142727
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Oman
وقتی اسرائیل زد و تنبیه نشد، عربستان و امارات هم جرات پیدا می کنند تا بزنند. منفعل_نباشیم
Canada
سعودی و امارات از یمن و سوریه است که سوخته اند و اینطوری دارند انتقام میگیرند!!!!
حسن
Iran, Islamic Republic of
اسراییل زد تنبیه هم شد. الان هم آل سعود دارد تنبیه می شود
.طوفان قاطعیت آل سعود فعلا در حد کشتار غیرنظامیان و زنان و کودکان باقی مانده است.
صبر انقلابی که در این برهه بسیار راهبردی است لازم است. والا ظرفیت محور مقاومت برای تنبیه دشمنان بسیار بالاست.به وقتش دودمانشان را به باد خواهیم داد. انسجام و همدلی و استفاده از مدیران دلسوز و پاک دست حل المسائل مشکلات داخلی است. آخرین ترکش های دشمنان است . الان استراتژی قله های یخی را شروع کرده اند هدفشان هم بر علیه اتحاد داخلی است. مهمتر از آل سعود گوشمالی امارات است.
Netherlands
...
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل تنبیه شد
ورود ضد انقلاب ممنوع
M.sh
Iran, Islamic Republic of
مثبت دادم . ولی حرفتون اشتباه بود. تو سوریه، هر وقت که بچه های مارو زدن جواب قاطعی گرفتن
دبی را تحریم کنیم
Iran, Islamic Republic of
هشتگ تحریم دبی راه بیندازید هر توریست ایرانی ک به دبی سفر کند هر سرمایه گذاری که در دبی سرمایه گذاری کند در خونهای ریخته شده شهدای ما دخیل هستند.
بحث حج را قاطی نکنید لطفا چون حضورمان در سرزمین وحی باید تثبیت شود
United Arab Emirates
احسنت به شریعتمداری
عباس گودرزی
سلام یکی از راه های متنبه کردن احمق سیلی با شدت است تا از خواب بیدار شودتا حماقت نکند . اگر با حمایت موشکی از یمن سیلی خود را به عربستان بزنیم دیگر شاهد چنین حماقت هایی نخواهیم بود .
Iran, Islamic Republic of
فقط ترور شاه عربستان می تواند جلوی این احمق ها را بگیرد...
حسین
Iran, Islamic Republic of
سپاه گفته : «انتقام فراموش نشدنی»،
سه کلمه ترسناک و وحشتناک .دست مریزاد سپاه. شما مردان وعده های صادق هستید. ما به وعده های مردان بزرگ اعتماد داریم. چشم مان را به آن روز روشن کنید و دردی که شهادت هموطنانمان در اهواز بر دل ما در تبریز نهاد را تسلی دهید.
لیست امید عربستان
Iran, Islamic Republic of
به خاتمی بگیم یه لیست امید براشون ببنده ، هیچ تنبیهی موثرتر از این نیست اثراتش زیانبارتر از حمله نظامیه
Russian Federation
موافقم ... تو ایران امتحان شده جواب داده خیلی خوبم جواب میده لامصصصصصب ...
هاشمی : یه برجام براشون ردیف کنیم
Iran, Islamic Republic of
بهتره یه برجام بهشون تحمیل کنیم
از صد بار مردن و زنده شدن براشون بدتره
Iran, Islamic Republic of
بهترین راه ارسال موشک برای یمنی ها ومسلح کردن شیعیان عربستان است والسلام....
United Arab Emirates
بنظرم کاملا راست میگه.... باید این فتنه گران را تنبیه کرد مخصوصا آمریکا آل سعود و امارات و بحرین جانی را
Iran, Islamic Republic of
اگر از صدام بگذریم، اگر مسئله قدس را فراموش کنیم، اگر از جنایت‌های امریکا بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت. ان‌شاءالله اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل‌سعود برطرف خواهیم کرد ...
Iran, Islamic Republic of
آفرین. کاری کنید که از سايه خودشون بترسن.
Iran, Islamic Republic of
وقتی وزیر خارجه بعد حادثه منا اینقدر ضعیف بود ،وقتی دولت و خط مشی آ ن غرب گرایی و عقب نشینی از یمن را کلید زد امروز ایران اینگونه دارد تاوان می دهد،وای اگر از لبنان و سوریه عقب نشینی کند
بارفتارواخلاق درست این آل خبیث به بیشعوری خود پی می برند .... اما بیشعور بیشعور است وباید از روش های دیگر هم بهره برد.....
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر تروریستهای وحشی که حتی به کودکان هم رحم نمیکنند
Iran, Islamic Republic of
اگر زمانی که حاجیان در مکه به ملکوت اعلی پیوستند دولت محترم برخوردهای لازم و محکم سیاسی و امنیتی میکرد نتیجه این نبود که از تروریست های داخل ایران حمایت کنند.
Iran, Islamic Republic of
آیا مطابق تعریف کنوانسیون پالرمو(از زیرمجموعه هایFATf)که مثلا کنوانسیون مربوط با مبارزه با تروریست است و اخیرا در مجلس تصویب شد گروهک الاحوازیه تروریست است؟ اگر آری چرا اروپا و امریکا اقدام دیروز اهواز را تروریستی ندانست و محکوم نکرد؟ و اگر پاسخ منفی است پیوستن به این کنوانسیونها چه فایده ای دارد؟!
کیف انگلیسی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اینو به اون وزیر لبخند زن باید گفت ومجلسی که فرت وفرت مصوب می کنه .
Iran, Islamic Republic of
از نظر آنها مسلمه که الاحوازیه تروریست نیست ! شک داری؟
کاظم
Iran, Islamic Republic of
تا نباشد چوب تر فرمان نبرند گاو و خر!
تنها راه مبارزه با تروریست و حامیانشان همین است.
رضا
Iran, Islamic Republic of
این سعودیها... آدم بشو نیستند یه روزی انشاالله انتقام سختی خواهیم گرفت .انشاالله حق به حقدار خواهد رسید
Iran, Islamic Republic of
چهارصد نفر ایرانی را کشتند.به دو نوجوان تجاوز کردند.چکار کردید.هشتاد هزار نفر را بردید حج از همان پولها تروریستها تجهیز شدند امدند مردم بی گناه را کشتند....
دیپلماسی لبخند
Iran, Islamic Republic of
فلفسه حج جداست عربستان اونقدر نفت داره که برای ساپورت مالی تروریستها نیازی به پول حجاج ما نداشته باشه ، مساله دیپلماسی هست ک باید از موضع قدرت باشه دولت و دستگاه دیپلماسی اگر قدرتمند باشند هیچ سگی جرات عوعو کردن نداره ، اما ب محض عقب نشینی از موضع قدرت ، سگهای هار به بیشه شیران حمله ور میشن ، این نتیجه دیپلماسی لبخنده و زانو زدن جلوی امیر کویت
Netherlands
بله فلسفه حج جداست اما این درد بزرگی است که ما با عربستان چکار کردیم وقتی حاجی های ما را بی دفاع ومظلوم کشتند.وقتی به دو نوجوان ما تجاوز کردند چکار کردیم؟!
دولت وظیفه دارد
Iran, Islamic Republic of
... اگر حرکت انقلابی و در خور میخواستید ، دولت انقلابی انتخاب میکردید تا توی دهن وحشیها بکوبه ، تا کجا قراره سپاه حافظ منافع ما باشه و بعد هم متهم ب دخالت بشه...
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز مراسم حج جدا از کارهای دیگه است بنشین و نابودی ال سعود احمق را تماشا کن انشاالله...
Iran, Islamic Republic of
...
م.ر.د.
United Kingdom
اگر امروز که میتوانید تنبیه شان نکنید ، میشود، فردا که نمیتوانید افسوسش میخورید.
عدم تنبیه آنان بزرگترین خطای دیپلماسی است.
وادادگی محض است.
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر ال سقوط
Iran, Islamic Republic of
اين وهابي ها رو بايد مثل خودشون رفت اونجا اين شاهزاده ها رو به رگبار بست
Iran, Islamic Republic of
خفت و خواري اونجاست كه هنوز حاجي ميره به مكه
از كي انقدر بي غيرت شديم!
کلید پوسیده
Iran, Islamic Republic of
از اون وقتی ک چشم روی هم وطنان گرسنه ات بستی و بخاطر کنسرت به اشرافیت رای دادی
Iran, Islamic Republic of
لطفا از آب گل آلود ماهی نگیرید
مکه رفتن واجب است باید در صحنه بود
گوشمالی رژیم خائن عربستان هم در جای خود لازم است
Iran, Islamic Republic of
واجبه؟!
طرف رسما داره تو ايران آدم ميكشه
حمله تروريستي ميكنه
همين واجبهاست كه اونها رو پر رو كرده

امام خميني :
"..اگر ما از مسئله قدس بگذریم، اگر ما از صدام بگذریم، اگر ما از همه کسانى که به ما بدى کردند بگذریم، نمى توانیم از مسئله حجاز بگذریم. مسئله حجاز یک باب دیگرى است، غیر مسائل دیگر. و لازم است زنده نگه داشتن این روز، روزى که این خیانت شد به اسلام.
مسئله بالاتر از این مسائل است و باید ما با همه قوایى که داریم، مسلمین با همه قوایى که دارند و دنیا، آنهایى که به خدا اعتقاد دارند با همه قوایى که دارند، باید با این مسئله محاربه کنند، به هر طورى که خودشان صلاح مى دانند. "

الانم همون سياست بايد دنبال شه
البته سن تو قد نميده اون موقع رو ولي از بزرگترات بپرس بهت ميگن
Iran, Islamic Republic of
باید کمکمونو به یمن و بحرین و سوریه بیشتر کنیم
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
منفعل بودن و انقلابی بودن ؛ هرگز با هم جمع نمی شوند ! اگر ادعای انقلابی بودن داریم و دنیا هم ما را به همین می شناسد ، باید قاطع برخورد کنیم !! تا کی مصلحتی برخورد کردن و کوتاه آمدن ؟!
یونس
Iran, Islamic Republic of
تنبیه یعنی جلوگیری از حج رفتن و پول مفت دادن بهشون یعنی نیای ارز چهارتومنی بدی که برن اونجا بعدبیای بگی این فرضیه هست ربطی نداره.
دبی را تحریم کنید
Iran, Islamic Republic of
خیلی میخوای تنبیه کنی امارات رو تحریم کن ، این همه سفر ایرانیها ب دبی چه معنی داره ، حج واجبه باید حضور داشته باشیم . دبی هم واجبه ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
./..
Iran, Islamic Republic of
باید به یمن و بحرین کمک کنیم.
احسان
Norway
سلام
واقغا برای ایران و ایرانی توهین امیز است که دو کشور عقب افتاده منطقه رقیب نظامی ایران شناخته شوند به نظر من بسیج استان تهران برای نابودی این دو رژیم قرون وسطایی کافیست دم ترامپ گرم که این گاوهای شیرده رو داره میذوشه
هاشمی: یعنی چی که میگی دم ترامپ گرم؟
Iran, Islamic Republic of
چی میگی ؟
دم ترامپ آهن گداخته
همه این آتیش ها را اون یانکی ها روشن می کنن
خدا لعنتشون کنه
Iran, Islamic Republic of
اگرFATFپس از تصویب در مجلس کاملا اجرا شود منابع مالی گروههای تروریستی مقابل نظام جمهوری اسلامی شناسایی و منابع مالی آنها قطع می شود؟ مگر همین گروهها در کشورهای اروپایی جا و مکان ندارند؟ چرا برای تصویب لوایح استعماری به مردم گفته می شود لایحه پالرمو(تعریف تروریسم)و نهایتاFATF برای شفاف سازی منابع مالی گروههای تروریستی است.مگر نمی گویند بیش از100کشورFATF را اجرا می کنند؟پس چرا منابع مالی این گروهها شناسایی نمی شود؟مگر رییس جمهور فعلی امریکا در تبلیغات انتخاباتی نگفت که داعش را امریکا به وجود آورده است؟با اجرای لوایح استعماری ایران دست و پای خود را می بندد و چیزی مانند مراودات بانکی و مانند آن تغییری نخواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
مسئولین ما باید حواسشان جمع باشد اگر به داد مردم نرسند ازاین بدتر به سرمان می اورند
سالار
United Arab Emirates
سگ موقعی پارس میکنه اگر کوتاه بیای حمله میکنه . ولی موقعی سنگش بزنی زوزه کشان در میره . باید این سگان آمریکایی (آل سعود) تنبیه بشن .
علی اصغر
دنیانشان داد که جای ترس وعقب نشینی نیست. به احترام همه شهدایی که از گذشته تا کنون قربانی پول وحماقت وهابی های قاتل وسفیانی های سنگ دل شدندجوری ادب بشن که حتی از نام شیر بچه های ایران بترسند- کمترینش نابودی ولیعهد احمق ونا امنی درعربستان هست- دست مریزاد به سپاه ودرود به بچه های اداره اطلاعات واطلاعات سپاه عزیز
Iran, Islamic Republic of
....
مسئولین چندبار بخونن
Iran, Islamic Republic of
گر از صدام بگذریم، اگر مسئله قدس را فراموش کنیم، اگر از جنایت‌های امریکا بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت....