جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۳۳
یادداشت شریعتمداری درباره حادثه تروریستی اهواز

از سایه خود هم بترسید!

شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب: 641783
یعقوب شوشتری یکی از یهودیان بهایی شده به عنوان سخنگوی گروهک تروریستی الاحوازیه ، بیانیه این گروهک را در‌باره حمله تروریستی اهواز قرائت کرد! وی پیش از این چند سفر آشکار به تل‌آویو و ریاض داشته است که تصاویر این سفرها و ملاقات‌هایش با مأموران امنیتی عربستان و رژیم صهیونیستی روی سایت این گروهک قابل مشاهده است.
از سایه خود هم بترسید!
به گزارش جهان نيوز، حسین شریعتمداری، مدیر مسؤول  روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان از سایه خود هم بترسید! در واکنش به حادثه تروریستی اهواز که منجر به شهادت و زخمی شدن شماری از هم وطنان ما شد  نوشت :

 « عبدالخالق عبدالله» مشاور سیاسی ولیعهد امارات در واکنش به حمله تروریستی دیروز اهواز نوشته است «حمله به یک هدف نظامی، اقدام تروریستی نیست و انتقال نبرد به داخل ایران یک تصمیم علنی است و در آینده افزایش خواهد یافت»! 

به مصداق ضرب‌المثل معروف «پشه خودش چیست که فشار خونش باشد» باید توجه داشت که اساساً امارات فقط در قد و قواره یک تجارتخانه قابل ارزیابی است و از این روی اظهار‌نظر مشاور سیاسی ولیعهد این تجارتخانه در مقایسه با جایگاه فکسنی او کمترین ارزشی ندارد اما، این اظهار‌نظر را می‌توان و باید به عنوان  «نشتی یک بشکه» تلقی کرد.

با این توضیح که اگرچه برای پی بردن به آنچه درون یک بشکه ریخته‌اند، باید سرپوش آن را برداشته و «در بشکه» را گشود، ولی چنانچه در بدنه بشکه سوراخی ایجاد شده و محتوای درون آن از این سوراخ به بیرون نشت کرده باشد، از این نشتی می‌توان به محتویات درون بشکه پی برد!

اظهارات عبدالخالق عبدالله از این زاویه قابل ارزیابی است و از آنجا که امارات پادوی چشم و گوش بسته و نوکر بی‌اختیار آمریکا و رژیم صهیونیستی است و بدون اجازه آنها جرأت کمترین اظهار‌نظری را ندارد، می‌توان و باید اظهارات او را برخاسته و برگرفته از خواست آمریکا و رژیم صهیونیستی تلقی کرد. اظهارنظری که ارائه آن را برای در امان ماندن از پی‌آمدهای آن به یک پادوی دست‌چندم خود سپرده‌اند!

گروهک تروریستی الاحوازیه! سال‌هاست که در کپنهاک و در لندن دفتر و دستک دارد و آشکارا از سوی این دو دولت و برخی دیگر از کشورهای اروپایی حمایت می‌شود.

همین دیروز یعقوب شوشتری یکی از یهودیان بهایی شده به عنوان سخنگوی این گروهک تروریستی، بیانیه گروهک را در‌باره حمله تروریستی اهواز قرائت کرد! وی پیش از این چند سفر آشکار به تل‌آویو و ریاض داشته است که تصاویر این سفرها و ملاقات‌هایش با ماموران امنیتی عربستان و رژیم صهیونیستی روی سایت این گروهک قابل مشاهده است. 

مایک پمپئو وزیرخارجه آمریکا و جان بولتون مشاور امنیتی ترامپ پیش از این بارها از واژه «تابستان داغ ایران» خبر داده و اعلام کرده بودند که ایران در تابستان امسال شاهد شورش‌های خیابانی منجر به فروپاشی خواهد بود! و دیروز که آخرین روز تابستان امسال بود، رجزهای آنان به دیوار خورده و از شورش‌های پیش‌بینی شده آنها نه فقط خبری نبود بلکه جمهوری اسلامی ایران کماکان با اقتدار مثال‌زدنی در مقابل توطئه‌های ریز و درشت دشمنان تابلو‌دار و بی‌تابلوی خود ایستاده بود.

از این روی برای خالی نبودن عریضه باید دست به کاری می‌زدند، حتی اگر این اقدام در حد‌و‌اندازه یک حمله کور به نظامیان درحال رژه باشد که می‌دانند به روال جاری در تمام رژه‌ها، سلاح خالی از گلوله در دست دارند. و یا به رگبار بستن زن و کودکانی که به تماشای رژه آمده‌اند. همین جا تصور کنید که اگر به موشک‌های دوربرد و نقطه‌زن مجهز نبودیم، دشمنان قسم‌خورده چه به روز ایران و ایرانی می‌آوردند و چه فاجعه هولناکی را به مردم این مرز و بوم تحمیل می‌کردند.

امید است کسانی که صنایع موشکی کشورمان را غیرضروری می‌دانستند، بر سر عقل آمده باشند! و از سوی دیگر در نظر آورید که با بهره‌گیری از همین موشک‌ها چه انتقام سختی در انتظار آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشورهای اجق وجق سعودی و امارات خواهد بود.

گروهک تروریستی الاحوازیه در قد و قواره‌ای نیست که بخواهد هدف انتقام ما از خون شهیدانمان در اهواز باشد، آنها را به آسانی می‌توان قلع و قمع کرده و به خاک و خون کشید.

هدف اصلی در این معرکه کشورهایی هستند که افسار این سگ‌های وحشی را در دست دارند و آنان را با پرتاب چند تکه استخوان به‌کار گرفته‌اند.

از امیر‌مؤمنان علیه‌السلام است که سنگ را باید به همان سو پرتاب کرد که از آنجا آمده است.

حمله تروریستی دیروز به وضوح از دست‌های خالی دشمن در مقابله با ایران اسلامی حکایت می‌کند و این فرصت را نباید نادیده گرفته و از دست داد. به قول سعدی؛

چو دستت رسد مغز دشمن بر آر 
که فرصت فرو شوید از دل غبار 

وقتی آمریکا و اسرائیل و پادوهای فکسنی آنها نظیر عربستان و امارات، حمله به نظامیان و زنان و کودکان را عملیات تروریستی نمی‌دانند! چرا باید مقامات و مسئولان نظامی و امنیتی آنها در هر نقطه دنیا که هستند و با هر پوششی که ظاهر شده‌اند، از آتش انتقام در امان باشند؟! مخصوصاً آن که هواداران جان بر کف ایران اسلامی در جای‌جای دنیا کم نیستند و جا دارد از این پس جرثومه‌های فساد و تباهی از سایه خود هم بترسند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین عزیز! مواظب باش لیبرالها بفرموده کدخدا شمارو مقصر نکنن!!!؟؟
آدمیزاد
Colombia
دشمنان ایران میخواهند برنامه سوریه ایی کردن کشورمان را اجرا کنند و از قومگرایی دارند استفاده میکنند . باید شدیدا با هر گونه قومگرایی مبارزه کرد .
United States
تو این چند سال گذشته سوالات زیادی رو که از تاریخ داشتم پاسخ گرفتم. چطور تونستن صدام رو مجاب کنن به ایران حمله کند و بعد از اون هم جنگ دیگه ای رو با کویت شروع کند؟؟؟ خیلی شبیه قضیه صدام نیست داستان عربستان و امارات؟؟؟
چطور میشد که جاسوسی انگلیسی میومد در ایران و با لباس روحانیت و گذاشتن آهنربا تو کفش مردم رو احمق میکرد؟ یهودی بهایی شده :)) جوک نیست؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار قلم
علی
Canada
لعنت بر تروریست و تروریست پرور. چطور میتوانند اینقدر وحشی باشند که مردم را به رگبار ببندند. تامین کنندگان مالی این گروههای خشونت طلب باید محاکمه شوند و به سزای اعمالشان برسند. به تمامی ملت ایران و مردم آزاده جهان تسلیت میگویم.
Iran, Islamic Republic of
جنایت دیروز نتیجه تساهل و تسامح دولت درمورد فاجعه مکه است . باید منتظر بود و دید اینبار اصلاح طلبان برای فرار از پاسخگویی ، چه آشوبی بپا خواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
زمینه مذاکره مستقیم با ارباب رافراهم وازهول حلیم می افتند تو دیک
دشمن داخلي
Iran, Islamic Republic of
بايد درس عبرتي به اين وطن فروشان داد تا بقيه حساب كار دستشان بيايد .
اين افاضات نتيجه كساني كه مي گفتند موشك لازم نداريم!!! ...
...
Iran, Islamic Republic of
کلا تمام مشکلات کهکشان راه شیری مسئولش دولته!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خیر داداش، تقصیر احمدی نژاده خخخخخخخخخخخخخخ
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
...
عدو شود سبب خیر، اگر خدا خواهد...
Iran, Islamic Republic of
عدو شود سبب خیر، اگر خدا خواهد.این حرکتهای تروریستی باعث شد که لااقل مردم قدر نعمت امنیت ملی رو بدونند و فکر نکنند که بحران اقتصادی بزرگترین فاجعه است.ان شاالله به حول و قوه الهی و با تمسک به اهل بیت و پایداری ملت ایران، تمام مشکلات ایران حل خواهد شد.
محمود
Iran, Islamic Republic of
...
حیدری
Iran, Islamic Republic of
دقیقا باید همین کارو کرد تا جرات اینهمه گستاخی و بی پروایی را به این آشغالها ندادچندتا ازاین شکم پرستها رو بکشید آدم میشن
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
باید خیلی علنی و چند برابر قبل به یمنی ها کمک کنیم
ما از طریق کمک به انصارالله یمن باید انتقام این جنایت را بگیریم
Iran, Islamic Republic of
لطفا دشمن را هر چقدر کوچک وذلیل هم باشد دست کم نگیرید.
Iran, Islamic Republic of
نوشتارهای حاج حسین مقاومت را لوث می کند
جواب منافق 09.16
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
رسانه های ایران یاد بگیرند از رسانه های غربی و معکوسش در ایران عمل کنند. وقتی ترقه ای در غرب منفجر میشود و یا اتفاقی می افتد سریعا لفظ تروریستی بکار نبرند!!!!!!!!!!!!!! و خنثی عمل کنند!!!!!!!!!!!
انقلابی ام آرزوست
Iran, Islamic Republic of
جنایت دیروز نتیجه مماشات برخی اصلاح طلبان با دشمنان این آب و خاک است ، ...
موشک
Iran, Islamic Republic of
دنبال مقصر جای دوری نگردید : غریق استخر فرح فرموده بودند دنیای فردا دنیای گفتمان است نه موشکها ، و قول داده بودند که در دولت دوم روحانی قضیه موشکها را هم حل میکنند ، موشک که زیر سوال رود غورباقه هفت تیرکش میشود
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام حاج حسین به امارت گیر نده نوکراش ناراحت میشند باز روزنامتو تعطیل مینکنندااااااااااااا
Iran, Islamic Republic of
قوه قضاییه را مسخره کردن و تضعیف کردن کار احمقانه ای است این قوه هم در بیتن روزنامه های به اصطلاح اصلاح طلب یا اصولگرا بر اساس قانون‌عمل میکند فلذا تنبیه روزنامه ها در اشکال مختلف بر اساس قانون است
نشناس
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اروپا، ایالات متحده، جمهوری آذربایجان، امارات، سعودی و ... مأمن تروریست های ضد ایرانی شده اند. وقت آن رسیده تا غافلان داخلی دشمنان خود را بشناسند و این کشورها تاوان تروریست پروری خود را بدهند
سید محسن
Germany
....
عبد الله
Iran, Islamic Republic of
من از شما و امثال شما بیشتر از سایه خودم می ترسم!!!!
Iran, Islamic Republic of
بترس و هر روز بیشتر برخود بلرز و بدان جایگاهت انشاالله قعر جهنم است
مرگ برمنافق
امید
Iran, Islamic Republic of
به خاطر ندانم کاری شماها ودر افتادن شماها باجامعه جهانی امارات هم برای خودش آدم شده و وراجی میکنه
Iran, Islamic Republic of
جامعه جهانییییییییی ؟!!!! تو یا خودت نمی دونی جامعه جهانی چیه یا اینکه فک میکنی ما نمی دونیم ؟
منظورت از جامعه جهانی کدخدا و بچه حرامزادش اسرائیل و نوکر بی جیره و مواجبش عربستانه ؟
سهیل
Iran, Islamic Republic of
درود بر شریعتمداری عزیز که خار چشم دشمنان داخلی و خارجی است و هر وقت در مقابل استدلال ها و حرف حسابهایش یاتاقان می زنند شروع به لجن پراکنی میکنند غافل از این که لجن پراکنی آنها ماهیت پست و رذلشان را افشاء می کند و ناخواسته جنس خود را به این طرف و آن طرف می پاشند ....
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظت کنه حاج حسین . واژه های فکستنی و اجق وجق و .‌‌.. که برای این کوتوله های خلیج فارس استفاده کردی واقعا حق مطلب رو ادا کرد. جه خوبه که در یادداشت های خودتون روال تکراری مرسوم رو کنار میگذارید و جهادی برخورد میکنید .
حالا منفی ده هاش بیان منفی بدن تا چشمشون دربیاد