کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش معاون سیاسی سپاه به اقدام تروریستی اهواز

31 شهريور 1397 ساعت 16:35

گروهک تروریستی جنایت‌آفرین در اهواز و همچنین حامیان آنان در منطقه و فرامنطقه، به زودی تاوان سنگینی برای این جنایت‌شان پرداخت خواهند کرد. کسانی که این جنایت را مرتکب شدند و تعدادی از فرزندان این ملت را مجروح کرده یا به شهادت رساندند و همچنین حامیان آنان ‌باید بدانند که با این نوع اقدامات کور و بدون هر نوع ارزش نظامی، ‌هرگز موفق به ایجاد تزلزل در اراده ملت و نیروهای مسلح کشور نخواهند شد.


به گزارش جهان نیوز، سردار یدالله جوانی در واکنش به اقدامات تروریستی در اهواز و در پاسخ به پرسش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی بصیرت گفت: حمله تروریستی به یک مراسم رژه نظامی کاملاً مردمی که با حضور اقشار گوناگون جامعه برگزار می‌شود، کار سختی نبوده و هیچ‌گونه ارزش نظامی ندارد. پاسخ به این نوع اقدامات کور،‌ به طور قطع‌ کوبنده و پشیمان‌کننده خواهد بود.

معاون سیاسی سپاه افزود: گروهک تروریستی جنایت‌آفرین در اهواز و همچنین حامیان آنان در منطقه و فرامنطقه، به زودی تاوان سنگینی برای این جنایت‌شان پرداخت خواهند کرد.

کسانی که این جنایت را مرتکب شدند و تعدادی از فرزندان این ملت را مجروح کرده یا به شهادت رساندند و همچنین حامیان آنان ‌باید بدانند که با این نوع اقدامات کور و بدون هر نوع ارزش نظامی، ‌هرگز موفق به ایجاد تزلزل در اراده ملت و نیروهای مسلح کشور نخواهند شد.

ملت ما راه انقلاب را که همانا راه پیشرفت، عزت، استقلال و اعتلای ایران یکپارچه است با قوت ادامه خواهد داد. نتیجه این نوع اقدامات دشمنان و عوامل داخلی آنان، ‌مستحکم‌تر شدن پیوند میان اقوام ایرانی و تقویت بیش از پیش وحدت ملی است.


کد مطلب: 641737

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/641737/واکنش-معاون-سیاسی-سپاه-اقدام-تروریستی-اهواز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com