سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۱
روایت یک عکاس از حادثه تروریستی اهواز

صدای تیر را که شنیدیم با خنده گفتیم مانور است

شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 641701
یکی از حاضران در رژه روز ارتش در اهواز مشاهدات خود را از حادثه تروریستی صبح امروز در جریان این رژه شرح داده است.
صدای تیر را که شنیدیم با خنده گفتیم مانور است
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایلنا، یکی از حاضران در مراسم رژه ارتش در اهواز که صبح امروز با تیراندازی برخی عناصر تروریستی همراه بود، مشاهدات خود از این حادثه را شرح داد.

مرتضی جابریان، برای پوشش تصویری مراسم روز ارتش در محل حادثه حاضر بوده است. او بارها در طول گفت‌وگو در جایی که به آمار شهدا و مجروحان اشاره می‌کرد نتوانست جلوی اشک‌های خود را بگیرد.

وی گفت: ما در حال عکاسی بودیم؛ رژه تازه تمام  شده‌ بود و سه چهار گردان رفته بودند و یک گردان زره‌ای باقیمانده بود که تیراندازی شروع شد.

جابریان ادامه داد: فکر کردیم طبق عادت در رژه‌ها که صدای تیر پخش می‌کنند این هم فقط صدای تیر است. به همین دلیل خیلی بیخیال بودیم و با خنده گفتیم مانور است. همان لحظه دیدیم همه در حال فرار هستند، شخصیت‌ها و محافظان در حال تحرک بودند.

این شاهد عینی حادثه تروریستی در اهواز گفت: صدای تیر می‌آمد و من برای عکاسی به دنبال صدای تیر رفتم که یکی از حفاظت سپاه یا ارتش من را از پشت گرفت و به سمت دیگری هدایت کرد.

وی گفت در ابتدا برای یک زمان کوتاهی تیراندازی کمی آرام شد ولی دوباره صدای تیراندازی شدید شد. همه شوکه شده بودند. بچه‌های عملیات سپاه و حفاظت نیروی انتظامی و ارتش فهمیدند این حمله تروریستی است و با آنها درگیر شدند.

ما فقط صدای تیر می‌شنیدم. خیلی از بچه‌ها در کانال‌های آب خوابیده بودند. من رفتم بالای سر شهدا و زخمی‌ها. یکی از کشته‌ها از تروریست‌ها بود. بچه‌های امنیت می‌گفتند این تروریست است. لباس شخصی پوشیده بود و خشاب کلاش به او وصل بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
روز ارتش 29 فروردینه عزیزم دقت کن