سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۲

ظریف: تهدید واقعی دولت ترامپ است

جمعه ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب: 641555
وزیر امور خارجه ایران در پیامی توئیتری با تهدید واقعی تلقی کردن دولت دونالد ترامپ متحدانش، نوشت که آمریکا باید مانند یک دولت نرمال رفتار کند.
ظریف: تهدید واقعی دولت ترامپ است
به گزارش جهان نيوز، به نقل از تسنیم، محمد جواد ظریف در پیامی توئیتری نوشت: «درست است که تهدیدی واقعی علیه منطقه ما و صلح و امنیت بین‌المللی وجود دارد: آن تهدید، حس دولت ترامپ به داشتن این حق است که همراه با همدستان سرکش خود در منطقه ما، جهان را بی‌ثبات کند. آمریکا باید شروع به رفتار مانند یک دولت نرمال کند.»

ظریف پیشتر در توئیت دیگری خطاب به مقامات آمریکا نوشته بود: «اعتماد متقابل لازمه تعامل یا حل مناقشه نیست. اعتماد از اجرای توافقاتی مانند برجام که به نحو غیرقابل انکاری مبتنی بر عدم اعتماد متقابل است، شکل می گیرد. اما تعاملات نیازمند احترام متقابل، اعتبار و اراده برای ثابت قدم ماندن نسبت به تعهدات خویش است.»

این پیام توئیتری ظریف ظاهرا خطاب به مقامات آمریکایی است که بحث مذاکره با ایران را مطرح کرده‌اند.

آمریکا در اردیبهشت ماه از برجام که نتیجه سالها مذاکره بود، یکجانبه خارج شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


M.sh
Iran, Islamic Republic of
جناب! دولت ترامپ و دولت اوباما ندارد! تهدید واقعی رژیم امریکاست!
سعید110
Iran, Islamic Republic of
آقای ظریف این بسیار خطرناک تر است که یکی مثل شما فکر کند از بابت استکبار جهانی آمریکا، تهدید چه بسا بزرگتری به جز ترامپ وجود ندارد!