جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۴

دلنوشته الهام حمیدی برای عاشورا +عکس

جمعه ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 641523
عاشورا یعنی جمع کردن خارهای بیابان در شب تاریک، یعنی سیراب کردن کودک شیرخواره با سرانگشتان پیکانی تیز، عاشورا یعنی ضجه های کودکانی غریب درصحرایی سوزان.
به گزارش جهان نيوز، الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون به مناسبت روز عاشورا پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد. بایگر نقش همسر شهید بابایی در «سریال شوق پرواز» نوشته است:

عاشورا یعنی قطرات اشکی که حسین برای فردای اهل بیت خویش ریخت، عاشورا یعنی جمع کردن خارهای بیابان در شب تاریک، یعنی سیراب کردن کودک شیرخواره با سرانگشتان پیکانی تیز، عاشورا یعنی ضجه های کودکانی غریب در صحرایی سوزان، یعنی فرو رفتن خارهای بیابان در پاهای کودکانه ای که به دنبال عشق ندای لبیک سرداده بودند، یعنی اوج مردانگی و ایستادگی، یعنی تجسم تمام غیرت هایی که در چشم های نجیب عباس سو سو میزد، عاشورا یعنی دلدادگی به سرچشمه پاکی ها، عاشورا یعنی صدای گریه هایی که از سر تشنگی در گلو خفه میشد، یعنی پر کردن مشک آب در عین عطش، یعنی پرپر شدن و دم بر نیاوردن، یعنی به آسمان پرتاب کردن خون گلوی شش ماهه ای که از تشنگی به چشمان پدر خیره شده بود، یعنی دفن کردن تمام احساس خویش در پشت خیمه ها، عاشورا یعنی وادع آخرین خواهری خسته با برادری از جنس نور، یعنی عین صداقتی که در آسمانها نظیر نداشت...

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خلیلی
Iran, Islamic Republic of
احسن به نگاه زیبا و هنرمندانه شما خواهر محترم
Iran, Islamic Republic of
خیلی قشنگ بود و ان شا الله حضرت اباعبدالله (ع) دست همه ما ها را بگیرند. فقط امام حسین (ع) از دوستداران خود انتظار پیروی دارند. بانوان ما به خصوص خانم های بازیگر که این چنین امام را دوست دارند برای پیروی از ایشان در اولین گام حجاب شرعی را رعایت کنند و موجب آن نشوند که امام ناراحت شوند.
Iran, Islamic Republic of
موجب انحراف سایرین که همانا ناراحتی امام علیه السلام است نشوند.
Iran, Islamic Republic of
خانم حمیدی آفرین.