جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

تکذیب ادعای یک نماینده درباره هزینه سفر روحانی

چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۸
کد مطلب: 641418
پایگاه اطلاع‌رسانی دولت در اطلاعیه ای اعلام کرد: رئیس جمهور در صرفه جویی هزینه های سفرهای اعضای دولت و به خصوص سفرهای مربوط به شخص ایشان مصر بوده و با جدیت این موضوع را دنبال می کند.
تکذیب ادعای یک نماینده درباره هزینه سفر روحانی
به گزارش جهان نيوز، پایگاه اطلاع‌رسانی دولت در اطلاعیه ای اعلام کرد: ریاست جمهوری در صرفه جویی هزینه های سفرهای داخلی و خارجی اعضای دولت و به خصوص سفرهای مربوط به شخص ایشان مصر بوده و با جدیت این موضوع را دنبال می کند.
در سفر امسال هیئت رسمی همراه ایشان ۶ نفر بوده و همراهان رئیس جمهور شامل تیم حفاظت، تشریفات و رسانه ای به میزان کمتر از یک چهارم همراهان رئیس جمهور دولتهای نهم و دهم است.

با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که همگان را به حمایت مسئولان به ویژه دولت دعوت کرده اند از افرادی که دارای جایگاه معتبری همچون نمایندگی مجلس می باشند توقع می رود از اظهارات کذب که موجب وهن نظام و تشویش اذهان مردم می گردد و اعتبار کشور و دولت را خدشه دار می کند اجتناب ورزند.

معاونت حقوقی رئیس جمهور پیگیری های حقوقی را در خصوص این اظهارات کذب دنبال خواهد کرد.

گفتنی است؛ امیرآبادی، عضو هیات رئیسه مجلس در توئیتی نوشته بود: حدود دومیلیون دلار هزینه سفر رییس جمهور و صد نفر همراه در این وضعیت اقتصادی مردم، جای نقد و بررسی دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
ممنون كه مسلمان واقعى هستيد و خبر دروغ قبلى را حذف كردين.
حقیقت یاب
Iran, Islamic Republic of
نفرات همراه روحانی را گفتید که یک چهارم نفرات رئیس جمهور قبلی ست که بر فرض صحت، امیدوارم سفر روحانی حداقل یک چهارم دولت قبل آورده داشته باشد