سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۱

ترامپ: روس‌ها به زور احترام می‌گذارند

چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۶
کد مطلب: 641414
رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید کشورش از نظر نظامی، قوی‌ترین کشور روی زمین است و روسیه به همین قدرت و شوکت نظامی احترام می‌گذارد.
ترامپ: روس‌ها به زور احترام می‌گذارند
به گزارش جهان نيوز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا امروز سه‌شنبه در کنفرانس خبری مشترک «اندره دودا» همتای لهستانی خود، در خصوص مسائل مختلف عرصه بین‌الملل سخن گفت.

ترامپ ابتدا به مسئله سوریه پرداخت و در برابر سوالی صریح در خصوص زمان خروج نیروهای آمریکایی از این کشور، گفت که فعلاً تصمیمی در این‌باره ندارد.

دونالد ترامپ گفت: «در سوریه اصلاً اوضاع خوب نیست. گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که دیشب یک هواپیمای روسی را پدافند رژیم سوریه زده است. ما ولی کار بزرگی در سوریه کردیم. ما داعش را ریشه‌کن کردیم و خیلی نزدیک شده‌ایم به تمام کردن کار. بعد از تمام شدن کار، تصمیم خواهیم گرفت که در آینده چه کنیم.»

در ادامه بحث به حضور نظامی آمریکا در لهستان کشید. سپر موشکی چالش‌برانگیز آمریکا در این کشور قرار دارد. این سپر موشکی یکی از محل‌های اختلاف جدی آمریکا و روسیه است. روس‌ها می‌گویند ناتو و آمریکا بیش از حد به مرزهای کشورشان نزدیک شده‌اند.

یکی از خبرنگاران از ترامپ پرسید: «آیا شما موافقید که حضور نظامی دائمی آمریکا در لهستان، نه تنها بخاطر امنیت لهستان بلکه بخاطر امنیت منطقه و خود آمریکا، توجیه‌پذیر است؟»

رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ گفت: «روسیه رفتاری تهاجمی دارد. آنها مثل همه، به زور و قدرت احترام می‌گذارند و ما مخصوصاً این روزها، بزرگ‌ترین قدرت روی زمین را داریم. ارتش در دولت قبل تضعیف شده بود ولی حالا به واقع در حال بازسازی است. روسیه به این احترام می‌گذارد.»

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دونالد ترامپ گفت: «در سوریه اصلاً اوضاع خوب نیست. گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که دیشب یک هواپیمای روسی را پدافند رژیم سوریه زده است. ما ولی کار بزرگی در سوریه کردیم. ما داعش را ریشه‌کن کردیم و خیلی نزدیک شده‌ایم به تمام کردن کار. بعد از تمام شدن کار، تصمیم خواهیم گرفت که در آینده چه کنیم.»

چقدر اینها وقیحند!
داعش رو شما بوجود آوردید
و خودت هم اعتراف کردی