سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۱

خودرو در دیجی‌کالا ناموجود شد+ عکس

سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب: 641396
فروشگاه اینترنتی دیجیکالا به‌جای آنکه قیمت‌های خود را براساس نرخ بازار و معقولانه تنظیم کند اقدام به حذف کالاهای موجود خود نمود.
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، ساعتی پیش گزارشی در انتقاد از گرانفروشی خودروهای داخلی توسط فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در مشرق منتشر شد که نشان از اختلاف 16 تا 18 میلیونی قیمت کارخانه با نرخ اعلامی فروش در این سایت داشت.

در مقایسه با نرخ بازار نیز، قیمت‌های ارائه شده در دیجیکالا برای خودروها اختلاف حداقل 4 تا 5.5 میلیون تومانی برای انواع پراید را نشان می‌داد.

اما در مقابل به‌جای اینکه این شرکت نسبت به اصلاح قیمت‌ها و فروش با نرخ معقول و منطقی اقدام کند، تمامی خودروهایی را که موجود بودند به ناموجود کرد تا به این طریق بر بازار تاثیر بگذارد.




پیش از این نیز فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا پس از انتقادهایی که نسبت به گرانفروشی تلفن‌های همراه نسبت به او شده بود، اقدام به ناموجود کردن تمامی گوشی‌های خود نمود که همین مسئله نیز بهانه‌ای دست دلالان داد تا با اعلام صوری کمبود کالا در کشور، گرانی را بیشتر کنند.

در گزارش‌های بعدی به ابعاد دیگری از فعالیت این فروشگاه می‌پردازیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بله .
همین فروشگاه کلی جنس خارجی رو میفروشه .
من نمیدونم تا کی این بی نظارتی ها و سوء مدیریتها باید به جامعه آسیب بزنه .