کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طلبه جوان مشهدی مضروب با چاقو آسمانی شد

27 شهريور 1397 ساعت 14:25

طلبه جوان مشهدی مضروب با چاقو بعد از گذشت 12 روز بستری در بیمارستان صبح امروز در بیمارستان قائم(عج) به لقاءالله پیوست.


به گزارش جهان نیوز، روز پنج شنبه 15 شهریور ماه طلبه‌ای جوان به نام حجت‌الاسلام محمد تولایی محصل مدرسه نورالرضا(ع) در خیابان شیرازی به دلیل ضربه چاقوی فرد ناشناسی در قفسه سینه و خون‌ریزی شدید به بیمارستان امدادی منتقل شد. 

به گفته حجت‌الاسلام محمود خدابخشیان، مدیر مدرسه نورالرضا(ع)، روحانی جوان بعد از خروج از یک کتابخانه سوار خودروی خود می‌شود که فردی ناشناس بعد از سلام به او چاقوی در قفسه سینه او فرو می‌برد. 

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام تولایی به دلیل اینکه در ابتدا ضربه چاقو را احساس نمی‌کند با خودرو خود به سمت خانه حرکت می‌کند اما بعد از گذشت مدتی نمی‌تواند رانندگی کند و به یک موتوری می‌گوید مرا به نزدیکترین بیمارستان برسان اما زمانی که به بیمارستان منتقل می‌شود در راه می‌افتد. 

وی با بیان اینکه هنوز ضارب شناسایی نشده است اظهار می‌کند: حجت الاسلام تولایی، از طلبه‌های خوش اخلاق و حافظ قرآن مدرسه ما بود و پایه هفت تحصیلات را می‌گذراند و امسال به پایه هشت می‌رفت، آزار او به کسی نمی‌رسید و باکسی خصومتی نداشت. 

شاهدان عینی ماجرا بیان می‌کنند که روحانی غرق در خون را در خیابان شیرازی 2 در حالی که بر روی زمین افتاده بود مشاهده کردند و بعد از تماس با اورژانس پس از گذشت 15 دقیقه آمبولانس به محل برای انتقال روحانی رسید.

حجت الاسلام محمد تولایی، طلبه جوان مشهدی که در 15 شهریور ماه در اثر ضربه چاقو فرد ناشناسی مورد سوء قصد قرار گرفت و ابتدا در بیمارستان امدادی و سپس در بیمارستان قائم بستری بود صبح امروز بعد از گذشت 12 روز بستری در بیمارستان به لقاءالله پیوست.  
 


کد مطلب: 641310

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/641310/طلبه-جوان-مشهدی-مضروب-چاقو-آسمانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com