جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

قیمت بلیت در بازار سیاه ۵۰ هزار تومان!+ تصاویر

دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب: 641292
بسیاری از هواداران پرسپولیس که نتوانستند بلیت تهیه کنند به دنبال خرید بلیت از طریق بازار سیاه هستند.
قیمت بلیت در بازار سیاه ۵۰ هزار تومان!+ تصاویر
به گزارش جهان نيوز، دیدار دو تیم پرسپولیس و الدحیل قطر در ورزشگاه آزادی از ساعت 18:30 برگزار خواهد شد.

* رفته به رفته به تعداد هواداران افزوده می‌شود. بسیاری از تماشاگران پرسپولیس با شعار پرسپولیس قهرمان آسیا در حال رفتن به ورزشگاه آزادی هستند.

* ترافیک نیمه سنگینی در محوطه بیرون ورزشگاه آزادی وجود دارد، پارکینگ‌های شماره 2، 4، 6 کاملاً تکمیل است و بسیاری از هواداران ماشین‌های شخصی خود را کنار اتوبان پارک می‌کنند.

* با توجه به بازی حساس پرسپولیس مقابل نماینده قطر در لیگ قهرمانان آسیا بسیاری از هواداران برای رفتن به ورزشگاه با نبود بلیت مواجه شده‌اند. این در حالی است که بسیار از تماشاگران نتوانسته‌اند از طریق سایت بلیت تهیه کنند و به دنبال این
هستند که در ورزشگاه آزادی بلیت به دست بیاورند تا بازی را از نزدیک مشاهده کنند.

* بعضی افراد سودجو بلیت‌های زیادی دارند که در ورزشگاه آزادی سعی می‌کنند از طریق بازار سیاه به فروش برسانند.

* یکی از افراد بلیت روبه‌روی جایگاه را به قیمت 50 هزار تومان قیمت‌گذاری کرده است تا هوادارانی که نتوانسته‌اند بلیت تهیه کنند، مجبور شوند از طریق بازار سیاه بلیت را تهیه کنند.

* با توجه به اینکه زمان بازی مصادف شده با ایام سوگواری سالار شهیدان یکسری از هواداران با لباس مشکی‌رنگ در حال رفتن به ورزشگاه هستند.




 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *