شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱۷

عضو هتاک شورای شهر را برکنار کنید

دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 641261
با برگزاری تجمعی؛ بیش از ۱۰۰۰ نفر از دانشجویان و مردم نیشابور خواستار برکناری عضو هتاک شورای این شهر شدند.
عضو هتاک شورای شهر را برکنار کنید
به گزارش جهان نيوز، دانشجویان، طلاب و روحانیون شهر نیشابور ظهر امروز در واکنش به هتاکی عضو شورای شهر نیشابور به ساحت مقدس امام حسین(ع) و عزاردان و دوستداران اهل بیت، با برگزاری مراسم عزاداری روبروی ساختمان شورای شهر این شهرستان مراتب اعتراض خود را اعلام کردند.
 
شورگشتی یکی از دانشجویان شرکت کننده در دسته عزاداری برگزار شده مقابل ساختمان شورای شهر نیشابور در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، گفت: حدود ۱۰۰۰ نفر از دانشجویان و طلاب و عزادان امام حسین (ع) از ساعت ۱۰ امروز با برپایی دسته عزاداری مقابل شورای شهر این شهرستان تجمعی برپا کردند.
 
شورگشتی با بیان اینکه افراد تجمع کننده از رئیس شورای شهر نیشابور خواستار برکناری این عضو هتاک شورای شهر شدند، افزود: تعدادی از مردم عزادار پرچم امام حسین(ع) را را بر بالای دیوار ساختمان شورای شهر به اهتزار درآوردند.

این دانشجوی فعال با بیان اینکه رضا مهرداد، عضو هتاک شورای شهر نیشابور معلم تاریخ یکی از مدارس این شهر است، تصریح کرد: طبق گفته‌های دانش آموزانی که با این مسئول هتاک درس داشته‌اند، رضا مهرداد تاریخ تحریف شده را به دانش آموزان آموزش می داده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم پس از برگزاری عزاداری در مقابل شورای شهر به اداره آموزش و پرورش رفته و طی برگزاری جلسه‌ای با معاون آموزش و پرورش خواستند تا این فرد دیگر درس تاریخ را تدریس نکند.
 
لازم به ذکر است، رضا مهرداد، سخنگوی شورای شهر نیشابور در نظری زیر پست اینستاگرامی فردی به نام امیر که مداحی محمود کریمی را به مناسبت محرم منتشر کرده بود، نوشته بود که اگر حسین نبود. چطور این‌گونه مردم را تحمیق می‌کردید؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دادستان باید اعلام جرم و وی را تحت پیگرد قرار دهد .
Iran, Islamic Republic of
از تتلو چه خبر؟ دادستان قرار نیست کاری بکنه؟
Iran, Islamic Republic of
تتلو ایران نیست که گیرم اعلام جرمم کردن علیهش چی میشه ؟
Canada
شما خودت رفتی ببینی چی گفته؟

اینکه بگیم فلانی گفته که یک شخص دیگه فلان حرف را زده دلیل نمی شه که رگ گردنمون بالا بزنه

اول تحقیق کنید ببینید چی گفته بعد قضاوت کنید
Iran, Islamic Republic of
...
بوسجین
Iran, Islamic Republic of
اولا" جهان نیوز هم با انتخاب مدیر جدید سانسور کامنت های به حق مردم را در مورد دغدغه های ارمانی مردم حتی بر اساس فانون اساسی را با انتخاب مدیر جدید اغاز کرده است و این مایه تاسف است اینجاست باید گفت ما قدر امثال اثای سروری را باید می دانسبیم و اما اقا من شخصا" از اصلاح طلب ها متنفر هستم چرا انان و اعمال انها مانند انقلاب مشروطه در جهت استحاله انقلاب و ارمانها هستند و وارد کردن نظام به اقمار نظام های استکباری و تثبیت ان بدون در نظر گرفتن ارمانها انقلاب و مردم و شهدا در داخل ان هستند بحثی نبست این را یا دانسته انجلم می دهند و با ندانسته که فعلا" کاری با ان ندارک اما در مورد برخی موارد و حرف اگر درست باشند حالا از ناحیه هرکسی مطرح می شود باید فکر کنیم بجای حل مسیله صورت مسیله را پاک نکنیم اقا این درست است الان برخی مادحین پول های کلانی کی گیرند این درست است برخی روش هایی را هر روز به ان اضافه می کنند که در جهت ارمان های ان قیام نیست و لازم در جهت سامان ان باید فکری کرد وان را برای برگزاری شایسته سازمان دهی کرد
Iran, Islamic Republic of
خداوند دشمنان اهل بیت علیهم السلام را هلاک و لعنت کند
Iran, Islamic Republic of
خداوند اونايي رو كه ترويج خرافات مي كننن از دين سو استفاده لعنت كنه
Iran, Islamic Republic of
چطوری این معلم تاریخ در آموزش و پرورش گزینش شد؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
احتمالا همونطوری که صلاحیتش برای حضور در شورا توسط وزارت کشور تائید شده!
حسن
Iran, Islamic Republic of
همانگونه که دری اصفهانی و محمدعلی شعبانی وارد مرکز استراتژیک ریاست جمهوری و مذاکرات هسته ای شدند. اینها اتفاقی نیست. جریان نفوذ جدی است.
Iran, Islamic Republic of
تو آموزش وپرورش چپی های اصلاح طلب زیادند وهم فکرهای بیشتر منحرفشون و خودشونو تحویل می گیرند ببینید بالاترین فساد کشور تو صندوق ذخیره فرهنگیان کار کیه !!!!!طرح الکی تعطیلات زمستانی وکشیدن تقویم مدارس تو شهریورگرم نیز برای بهم ریختن نظم مردمه !! می توانند مثل قدیم ها دهه 50(دوره ما ) تا اوایل 60 مدارس تو نوبت (صبح 8تا 12 )عصر 2 تا 4 عصر هم کلاس بگذارند وساعت آموزشی را اگه واقعا کم می دانند جبران شود!!
Romania
در محرم امام حسین ع حقیقت هتاک و دشمنی معاندین و بی دین ها آشکار میشه و خودشان را به مردم نشان می دهند و انشاالله ذلیل و نابود میشن این ویژگی محرمه در طول تاریخ
Iran, Islamic Republic of
با این به شدت موافقم، خاصیت محرم و عاشورا این است. خون خدا باطل السحر هرچه نفاق و دشمنی است.
Iran, Islamic Republic of
شلم شورباي شهر نيشابور
Iran, Islamic Republic of
شلم شورباي تهران از بقيه شهر ها بدتر است
Iran, Islamic Republic of
...