جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۳

جلوی انتشار سریال هنجارشکن گرفته شد

دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 641260
حسین پارسایی مدیرکل دفتر نمایش خانگی بیان کرد که به سریال «ممنوعه» تا اعمال اصلاحات لازم اجازه نشر داده نخواهد شد.
جلوی انتشار سریال هنجارشکن گرفته شد
به گزارش جهان نيوز،‌ حسین پارسایی مدیرکل دفتر نمایش خانگی درباره ادامه سریال«ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان و رفع مواردی که باعث ایجاد سو تفاهم و حساسیت شده اظهار کرد: تا اعمال اصلاحات لازم برای پیشگیری از سوتعبیر در مخاطبان و اقشار مختلف جامعه به این سریال اجازه نشر داده نخواهد شد.

تاکنون سه قسمت از این سریال در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اون کسیکه این فیلنامه مستهجن رو اجازه اجرا وپخش داده باید محاکمه کرد.لعنت خدا بر کسانی که نان اسلام را میخوردن وبعد برای............
Iran, Islamic Republic of
مساله این است که ظاهرا فیلم نامه و ..قبل از ساخت کنترل نمی شود و هر کس هر چه خواست می سازد و بعد معلوم می شود چه افتضاحاتی در قصه آن است! باید قبل از ساخت کنترل های لازم را انجام داد. ...
Iran, Islamic Republic of
طرح واره کلی و ساختار غیر ارزشی و مبتذل چنین آثاری پس از تولید به هیچ وجه قابل اصلاح نیست.چاره کار لغو پروانه نمایش و جمع آوری نسخ پخش شده می باشد.و گر نه تولید کننده های چنین آثاری که اتفاقا در چند سال اخیر نسبت به مبانی اخلاقی جامعه جری تر و گستاخ تر شده اند بدشون نمیاد سیستم های ناکارآمد و به معنای کامل کلمه فشل ممیزی اصلاحیه ای برای یک فیلم پیشنهاد نمایند و یا حداقل یکم چالش رسانه ای داشته باشند تا تبلیغی برای تولیداتشون بشه!