شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

نیاز تیم ملی فوتسال ایران به تغییر نسل

دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 641248
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازیکنان در دیدارهای تدارکاتی علاوه بر کسب تجربه، به نقاط ضعف و قوت خود پی می برند.
نیاز تیم ملی فوتسال ایران به تغییر نسل
به گزارش جهان نيوز، سیدمحمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در حاشیه تمرین صبح امروز این تیم گفت: بازیکنان تمرینات شاداب و با انگیزه ای را پیگیری کرده وخوشبختانه آمادگی کامل برای حضور در تورنمنت چهار جانبه فوتسال که به میزبانی تبریز است، به دست آورده اند.

وی ادامه داد: در این تورنمنت همانطور که قبلا اعلام کردم تیم های ژاپن، بلاروس و اوکراین حضور دارند که هر یک از این تیم ها در شرایط بسیار خوب و سطح بالای فوتسال برخوردارند. با توجه به اینکه تیم ملی فوتسال 90 درصد تغییر کرده و بازیکنان جوان در کنار با تجربه ها تمرینات خود را برگزار و فعالیت های مربوطه را انجام می دهد. بر همین اساس ما نیاز داریم تا بازی های تدارکاتی داشته باشیم. بازیکنان را ارزیابی کنیم. به جوان ها میدان دهیم تا تجربه کسب کنند و در نهایت آینده تیم ملی تامین شود.

ناظم الشریعه در ادامه بیان کرد: انگیزه جوانان در اردوها در کنار با تجربه ها بسیار بالاست. چیزی که بسیار مهم است نسل جدید به اردوهای تیم ملی اضافه شده و ما به دنبال تغییر نسل هستیم تا آینده تیم ملی فوتسال را تامین کنیم. در واقع تیم جوان فوتسال نیازمند کسب تجربه است.  آنالیز تیم های ژاپن و بلاروس را  در کلاس های تئوری برای بازیکنان مطرح کردیم. بچه ها تمرکز خود را باید بر روی بازی اول که با بلاروس  است بگذارند. اولین بازی برایمان بسیار مهم است

ناظم الشریعه در پایان گفت: بعد از ایام عزاداری سالار شهیدان روز 29 شهریورماه به تبریز اعزام می شویم تا در تورنمنت حضور داشته باشیم. بدون شک بار فنی  این تورنمنت برای کادر فنی و بازیکنان مطلوب خواهد بود.

منبع:برنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *