جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۶

ناطق تکذیب کرد/ سفارشی به روحانی نداشتم!

دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 641130
دفتر حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری هرگونه اظهار نظری مبنی بر ورود ایشان به عزل و انتصابات در دولت را رد کرد.
ناطق تکذیب کرد/ سفارشی به روحانی نداشتم!
به گزارش جهان نيوز،‌ به دنبال اظهار نظر برخی افراد مبنی بر نقش حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری در انتصاب وزرا، دفتر وی در اطلاعیه‌ای ضمن خلاف واقع دانستن این شایعات گفت: حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری از ابتدای شکل‌گیری دولت یازدهم تاکنون صرفا نظرات و مشورت‌های خود را در خصوص موضوعات راهبردی مطرح می‌کردند و اساسا هیچ توصیه و سفارشی چه ایجابی و چه سلبی درخصوص افراد نداشته‌اند و این موضوع را از اختیارات رئیس‌جمهور محترم و رای مجلس شورای اسلامی می‌دانند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ایشان معتقدند انتخاب و انتصاب مسئولین و مقامات باید بر اساس شایستگی و توانمندی‌ها صورت گیرد و شیوه توصیه و سفارش در جامعه رو به توسعه منسوخ شده است.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: ضرورت دارد در اظهارنظر و بیان مواضع، تقوا و اخلاق اسلامی در نسبت دادن مطالب به دیگران رعایت شود.

منبع:ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسن
Iran, Islamic Republic of
آیا در سال۸۸ که دروغ بزرگ تقلب را به نظام نسبت دادند اخلاق سیاسی، تقوای سیاسی را کجایتان پنهان کرده بودید.آیا بیان مواضع تان مبتنی بر حفظ حرمت نظام بود. همین باجناق شما از سلسله جنبان آن دروغ و افترا و تهمت بود. آیا یادتان نبود به او متذکر شوید که اخلاق و تقوا را رعایت کنند.
Iran, Islamic Republic of
آفرین ،زدی به هدف .
سرور
Iran, Islamic Republic of
پس عباس آخوندی حتما سهمیه من در دولت است.
Iran, Islamic Republic of
مگه تو ناطقی شیطون؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای ناطق و آخوندی که با هم باجناقند.