سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۵
۱۳

مولاوردی زیرکی نشان داد/ خودش را بازخرید کرد!

دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 641094
خانم مولاوردی در زمان تحقیق و تفحص مجلس مدیر بین الملل مرکز امور زنان بودند و محور فعالیت های بخش بین الملل آن جا که البته مثل حالا سیاست آن موقع هم تلاش در جهت عدم بازتاب فعالیت های خارجی و بین المللی بود.
مولاوردی زیرکی نشان داد/ خودش را بازخرید کرد!
به گزارش جهان نيوز، در بخشی از گفتگوی تفصیلی فاطمه آلیا با جهان نيوز پیرامون عملکرد معاونت زنان رئیس جمهوری، وی به ذکر خاطره ای از ماجرای تحقیق و تفحص مجلس هفتم از مرکز امور زنان دولت دوم اصلاحات اشاره کرد:

آنطور که از شواهد و قرائن و مباحث دولتی ها در آن زمان منتشر می شد انتخاب خانم مولاوردی در دولت یازدهم پس از چند ماه تأخیر به عنوان متولی ویترین بود، چون دیگرانی مطرح و پشت صحنه بودند که اصطلاحاً مورد داشتند. یعنی یا در جریان فتنه 88 همراهی کرده بودند یا بدلیل نتایج تحقیق و تفحص مجلس هفتم- که گزارش آن در صحن علنی قرائت شد و با رای اکثریت برای پیگیری و رسیدگی تخلفات مطروحه به قوه قضاییه ارسال شد- مانع داشتند به هر حال مشکل پیش می آید پس نتوانستند انتخاب شوند. خانم مولاوردی در زمان تحقیق و تفحص مجلس مدیر بین الملل مرکز امور زنان بودند و محور فعالیت های بخش بین الملل آن جا که البته مثل حالا سیاست آن موقع هم تلاش در جهت عدم بازتاب فعالیت های خارجی و بین المللی بود. بعضاً ایشان به عنوان فمنیست اسلامی مطرح می شدند و بعضی اشکالات هیئت تحقیق و تفحص هم به ایشان برمی گشت اما ایشان یک زیرکی به خرج داده و در همان گیر و دار رسیدگی به تخلفات خود را بازخرید کردند و از دایره خدمت دولتی خارج شده و به فعالیت دیگر پرداختند. البته در این مورد هم مثل بسیاری از موارد ما حداکثر خویشتنداری را به خرج دادیم و های و هوی و جنجال رسانه ای نکردیم. به موضوع تخلفات سربسته رسیدگی شد.

مجلس پیگیری قانونی کرد ولی تبلیغ رسانه ای و تخریب و تضعیف علنی در قبال محکومیت متخلفین نکرد. برخلاف رقیب ما که براساس اخبار جعلی و شایعات و براساس برداشته های فردی و سلیقه ای توپخانه حملات رسانه ای را فعال کرده و هجمه تبلیغاتی راه می اندازند. اصولگرایان و انقلابیون هرگز به خاطر دستملی قیصریه را به آتش نکشیده اند. اگر برگردیم به مصوبه تحقیق و تفحص مجلس از مرکز امور زنان دولت اصلاحات که توسط کمیسیون فرهنگی صورت گرفت و به مدارک و گزارشانی رسید که به جای پیگیری مشکلات و اولویت های مربوط به جامعه زنان کشور آن ها مصوبات کارگزاری های نخصصی سازمان ملل و امثال آن را مدنظر داشتند، در می یابیم که منشأ مشکلات فعلی جامعه در حوزه خانواده و زنان ریشه کجاست. سیاست هایی که تفکر لیبرالی و اعتدالی حاکم در حال حاضر نیز آن را در دستور کار دارد. اعضای هیئت تحقیق و تفحص وزنه های مجلس بودند و مجتهد عادل عضو کمیسیون فرهنگی و ریاست کمیسون آقای دکتر عماد افروغ- جامعه شناس- که به جدّ پیگیر امور بودند و چند تن از نمایندگان زن و مرد مجلس. بله خانم مولاوردی در آن زمان از صحنه کنار رفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقا زاد ها چيطورند
Iran, Islamic Republic of
لطفا سخنان استاد رائفی پور در مورد مولاوردی رو منتشر کنید.
مجید
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یکی از اشتباهات محض جریان انقلابی این است که نسبت به جریان نفاق و کافرِ به ارزش های انقلابی و دینی به اسم جنجال نکردن و گذشت و... مماشات و تساهل به خرج میده، در حالی که مسولان انقلابی حق ندارند از خود حیا و کوتاه آمدن بی موقع نشان دهند؛ این افراد انقلابی باید نگاهی به نهج البلاغه و سیره حضرت امیرالمومنین امام علی علیه السلام بیاندازند که چطور در قبال کج روی ها محکم می ایستادند. امروز بخشی از دلایل انحرافات و مشکلات فرهنگی اقتصادی سیاسی برمیگرده به ماخوذ به حیا بودن و کوتاه آمدن جریان مومن و انقلابی که اتفاقا باید با شدیترین برخورد در قِبال انحرافات می ایستادند.
حتی حقیر معتقدم برخی از شهدای بسیار گرانقدر ما در دوره اول انقلاب و اواخر جنگ باید به جای جبهه رفتن و جهاد نظامی(چون بودند نیروهای جان بر کفی که مای آنها دا پر کنند)؛ تلخی ورود به سِمَت های حکومتی و اجرایی را به خود می خریدند تا انقلاب به دست نااهلان نیافتد و امروز شاهد این نباشیم که اکثریت دوره ۸ ساله دولتها در اختیار جریان لیبرال و متضاد با ارزشها نظیر کارگزاران و اصلاحات و اعتدال باشه و ۴ سال دیگرش هم جریان انحرافی.
Iran, Islamic Republic of
...
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست است ! ما هرچه می کشیم ؛ از این اغماض ها و نادیده گرفتن هاست !!
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این سه تا نقطه یعنی چی
Iran, Islamic Republic of
مشکلات اززمانی شروع می شودکه رسیدگی به تخلفات«سربسته»وپنهان صورت می گیرد.
Iran, Islamic Republic of
جنجال نيوز عمو جان ! بجاى حمله به اصلاح طلبان و حقه بازى هميشگى چرا در مورد افتضاحات امير حسين تتلو چيزى نگفتى امروز ؟! ...
رضا
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز جمع کن خودتو دیگه مولاوردی یک نخبه سیاسی است اخه شما تندروها چی سرتون میشه جز کینه توزی وخصومت وخشونت