سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۵
۹۵

تازه‌ترین توهین مدعیان اصلاحات به شعور مردم/ رئیسی اگر رئیس‌جمهور می‌شد دلار ۴۰ هزار تومان می‌شد!

دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۳۸
کد مطلب: 641055
روحانی حامی دولت در اظهاراتی عجیب مدعی شد: «اگر نامزد رقیب امروز رئیس‌جمهور بود می‌توان احتمال داد که قیمت دلار به دو تا سه برابر قیمت کنونی یعنی حدود ۴۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کرد».
تازه‌ترین توهین مدعیان اصلاحات به شعور مردم/ رئیسی اگر رئیس‌جمهور می‌شد دلار ۴۰ هزار تومان می‌شد!
گروه سیاسی جهان نيوز: حجت‌الاسلام محسن غرویان از روحانیون حامی دولت که با اظهارات حاشیه‌ساز و جنجالی خود به چهره ثابت رسانه‌های اصلاح‌طلب و بعضا شبکه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور تبدیل شده است، روز گذشته در تازه‌ترین اظهار نظر جنجالی خود با توهین آشکار به شعور مردم پیش‌بینی دلار ۴۰ هزار تومانی در صورت پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی را مطرح کرد.

به گزارش جهان نيوز، این مدرس حوزه علمیه قم و نویسنده کتب فلسفه و منطق در تلاش برای توجیه ناکارآمدی دولت مدعی شد: « اگر نامزد رقیب امروز رئیس‌جمهور بود قطعا وضعیت اقتصادی کشور بهتر از حال حاضر نبود و شاید بدتر هم می‌شد. حتی می‌توان احتمال داد که قیمت دلار به دو تا سه برابر قیمت کنونی یعنی حدود ۴۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کرد».

رقیب‌هراسی با دلار ۵ هزارتومانی
بر پایه گزارش کیهان، چنین ادعایی از سوی چهره اصلاح‌طلب در حالی مطرح می‌شود که یکی از شعارهای دروغ اصلاح‌ طلبان برای تداوم دولت روحانی، خروج بازار ارز از بحران بود. این جریان در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در عملیات فریب خود از موضوع قیمت دلار به عنوان ابزاری برای «رقیب‌هراسی» و «دو قطبی‌سازی» و پس از آن برای توجیه ناکارآمدی دولت و سلب مسئولیت از خود، استفاده می‌کند.

جریان حامی دولت و رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلبان ابتدا در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مردم را از اوج گرفتن دلار در صورت شکست روحانی و پیروزی رئیسی یا قالیباف می‌ترساندند.

به عنوان نمونه روزنامه دنیای اقتصاد اوایل اردیبهشت ماه در یادداشتی با عنوان «پیروزی قالیباف یا رئیسی قیمت دلار را به کجا می‌برد؟» نسبت به دلار ۵ هزارتومانی در صورت پیروزی رئیسی یا قالیباف هشدار داد و نوشت: «می‌توان انتظار داشت در صورت انتخاب آقایان رئیسی یا قالیباف به عنوان رئیس جمهور آینده ایران، فارغ از گرایش‌های سیاسی‌شان ما دوباره شاهد نوسانات و تنش بالا همانند سال‌های ٩٠ و ٩١ در بازار ارز کشور باشیم و نظام ارزی ایران همچنان چند نرخی باقی می‌ماند و به نظر نگارنده در سناریو انتخاب یکی از این دو کاندیدا به عنوان رئیس جمهور آینده ایران، قیمت دلار به سرعت افزایش یافته و در پایان همین سال ١٣٩٦ به راحتی می‌تواند بالای قیمت ٥٠٠٠ تومان قرار گیرد.‌»

رئیسی و دلار ۸ هزارتومانی!
این پروژه فریب و رقیب‌هراسی در حالی صورت گرفت که قیمت دلار در دولت دوم روحانی و در ابتدای آغازین روزهای سال ۹۷ از مرز ۵ هزار و ۱۰۰ تومان هم گذشت.

پس از آن بود که جریان حامی دولت برای توجیه ارعاب افکار عمومی نسبت به دلار ۵ هزارتومانی در صورت پیروزی رئیسی یا قالیباف، به ترسیم شرایط اقتصادی ایران در دولت دوم روحانی پرداخته و مدعی شدند که در صورت عدم پیروزی روحانی در انتخابات امکان افزایش قیمت دلار تا ۸ هزار تومان و ونزوئلائی شدن اقتصاد ایران وجود داشت. در همین راستا عبدالله رمضان‌زاده سخنگوی دولت اصلاحات در مصاحبه با روزنامه آفتاب یزد گفته بود: «ما همین که کشورمان در دولت آقای روحانی مثل ونزوئلا نشده باید خوشحال باشیم. در حالی که وقتی آقای روحانی روی کار آمد مثل ونزوئلا بودیم».

پروژه تحمیق افکار عمومی از سوی رسانه‌های زنجیره‌ای و جریان حامی دولت با همین شیوه ادامه داشت، در شرایطی که حجت‌الاسلام رئیسی یا قالیباف رئیس‌جمهور نبودند، بازار ارز دلار ۱۰ هزارتومانی را تجربه کرد، اما این پایانی بر «رقیب‌هراسی» و «دو قطبی‌سازی» و نیز توجیه ناکارآمدی دولت از سوی این جریان نبود.

آنها برای توجیه ناکارآمدی دولت به دفاع مفتضحانه از دلار ۱۰ هزار تومانی پرداخته و آن را از نتایج و ثمرات برجام عنوان کردند و مدعی شدند که در صورت عدم پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری قیمت دلار ۴ سال قبل به این قیمت رسیده بود.

دفاع مفتضحانه از برجام و دلار ۱۰ هزارتومانی!
اوایل ماه جاری محمدجواد ظریف با حضور در برنامه حالا خورشید به دفاع و توجیه عملکرد دولت در حوزه اقتصاد و سیاست خارجی پرداخت و در پاسخ به این سؤال مجری که اگر به طور کلی برجامی وجود نداشت دلار چند بود؟ گفت: «اگر برجامی نبود احتمالا قیمت دلار امروز، قیمت ۴ سال قبل بود و مجری برنامه گفت: شاید ۱۰ هزار تومان. وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه اظهار کرد: من اقتصاددان نیستم بگویید اقتصاددانان پاسخ شما را بدهند. در سال ۹۲ فروش نفت ما زیر یک میلیون بشکه بود و روند سقوط قیمت نفت آغاز شده بود. در آن شرایط سیاست آمریکایی‌ها این بود که فروش نفت ایران را به صفر برسانند.»

این اظهارات تامل‌برانگیز وزیر امور خارجه در حالی مطرح شد که در روز اجرای برجام-دی ماه ۹۴- قیمت دلار حدود ۳۵۰۰ تومان بود و باراک اوباما رئیس‌جمهور پیشین در گفت‌وگو با روزنامه نیویورک تایمز از فروپاشی تحریم‌ها در صورت عدم توافق با ایران سخن گفته و اذعان کرده بود: « بدون یک توافق، توانایی ما برای برپا نگه داشتن این تحریم‌ها حتمی نبود. در نظر داشته باشید که فقط ایران نبود که برای تحریم‌ها هزینه می‌پرداخت، بلکه چین، ژاپن، کره‌جنوبی، هند و تقریباً هر کشور واردکننده نفت در سراسر جهان، پس از ساز و کار تحریم، خود را در موقعیتی یافته بود که ادامه یافتن این تحریم‌ها برای آنان میلیاردها دلار هزینه دربر داشت. آنگاه واقعاً تحریم‌ها به سرعت از هم فرو می‌پاشید».

حالا در شرایطی که قیمت دلار به مرز ۱۵ هزارتومان رسیده و گران شدن لحظه به لحظه دلار و کاهش ارزش پول ملی در ششمین سال دولت تدبیر و امید کام بسیاری از مردم را تلخ و عموم فعالان اقتصادی را سردرگم کرده است؛ حجت‌الاسلام غرویان در توجیهی عجیب و توهینی آشکار به شعور مردم ادعا می‌کند که در صورت پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی وضعیت اقتصادی کشور بدتر هم می‌شد و قیمت دلار تا ۴۰ هزار تومان هم افزایش پیدا می‌کرد!

دلار ۱۵ هزارتومانی و توهین به شعور مردم

این در حالی است که امروز بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان اقتصادی اوضاع فعلی کشور را ناشی از سیاست‌های غلط دولت دانسته و عنوان کرده‌اند که طی ماه‌های اخیر مدیران اقتصادی و جریان‌های حامی دولت با فرافکنی عدم ثبات بازار را به گردن دیگران ‌انداخته در حالی‌که این موضوع به هیچ کس جز دولت مربوط نیست. در حالی‌که کشور هیچ یک از این بحران‌ها را ندارد بلکه با مشکل مدیریت مواجه است که مدیران اقتصادی به‌خوبی نمی‌توانند اقتصاد کشور را سوزن‌بانی کنند، در صورتی که قدرت بالقوه اقتصادی کشور خوب است، اما عدم شنوایی دولتمردان موجب چنین بحرانی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ولی
Iran, Islamic Republic of
شما شک داری؟
Iran, Islamic Republic of
زبان حال طرفداران چشم و گوش بسته دولت تدبیر و امید: خوب حالا اگر رسیدیم به دلار 40 هزار تومنی، برای مصاحبه دفعه بعد چه عددی رو برای نرخ دلار در صورت پیروزی آقای رییسی اعلام کنیم؟ ...
اگر رئیسی می آمد خرابکاری دولت 11 به گردنش می افتاد.
Iran, Islamic Republic of
این لطف خداوند در جامه مبدل بود که دکتر رئیسی رای نیاورد زیرا نقدینگی که دولت یازدهم ایجاد کرده بود باعث افزایش نرخ دلار در سال 96 و 97 شد.
تحلیل وارونه نکن
Iran, Islamic Republic of
نه دوست عزیز اگه آقای رئیسی می آمد خرابکاری های دولت روحانی را درست می کرد و وضع ما بسیار بهتر از حالا بود
لطفا اینگونه تحلیل نکنید...
Iran, Islamic Republic of
با این وضعی که دولت دارد دلار به 40 تومان هم میرسه.
Iran, Islamic Republic of
با این دولت که ما میبینیم دلار به 40 تومان هم میرسه.
Iran, Islamic Republic of
۴۰ که خوبه بفرمائید ۱۰۰ تومن
حامی
Iran, Islamic Republic of
نترسید تکرار کنید
تا ۱۴۰۰ با روحانی دلار هم به ۴۰هزار تومان میرسد.
Iran, Islamic Republic of
...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
حکایت پرروئی حضرات اصلاح طلب یادآور توپخانه حاج میرزا آقاسی وزیر اعظم محمد شاه قاجار است
میرزا آقاسی به توپ سازی علاقه داشت و بالاخره دستور داد یک اراده توپ ساختند و قرار شد یک روز طی تشریفات خاصی در حضور شاه توپخانه افتتاح شود
در روز موعود همه سران و مقامات در اطراف میدان جمع شدند و میرزا آغاسی نیز در خدمت شاه ناظر قضیه بودند
به فرمان میرزا آغاسی خدمه توپ گلوله را جایگذاری کردند و طناب را کشیدند
ولی با کمال تعجب توپخانه با صدای مهیبی درجا منفجر شد و خدمه را کشت
شاه رو به میرزا آغاسی کرد و پرسید: قدرت توپ همین بود ؟!!!
و میرزا آغاسی با زیرکی خاصی گفت :
قربان وقتی از لشکر خودی سه چهار نفر را بکشد
تصور بفرمائید که با دشمن چه می کند !!!!
حالا اصلاح طلبان با همین استدلال می گویند :
وقتی در دولت روحانی دلار به ۱۴ هزار تومان برسد حساب کنید که اگر رئیسی رئیس جمهور شده بود قیمت دلار چقدر شده بود
این ناشی از غرور و خودشیفتگی زیاد است
asad
Iran, Islamic Republic of
فقط یک جمله به آقای غرویان باید گفت و آن جمله معروف منتسب به امام حسین ع است که فرمودند: اگر دین ندارید لااقل آزاده مرد باشید. آقای غرویان فکر نمی کنم که اینجور حرف زدنها موجبات عاقبت به خیریتان را فراهم کند. توسلی داشته باشید به حضرات معصومین شاید معجزه ای بشود .
Iran, Islamic Republic of
...
...
Iran, Islamic Republic of
...
شما که شک نداری و علم غیب داری کافیه !
Iran, Islamic Republic of
موقع انتخابات می گفتن اگر رئیسی رئیس جمهور بشه دلار 5 تومن یا 7 تومن میشه حالا که افتضاح به بار آوردن میگن اگر اون میومد 40 تومن می شد اگر چند وقت دیگه خدای نکرده مرز 40 تومن رو هم رد کنه باز میگن اگر رئیسی رئیس جمهور می شد هر دلار 735 هزار تومن می شد!!!
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان انزمان فکر میکردند زورشان به دلواپسان و کاسبان تحریم میرسد ولی در محاسباتشان اشتباه کرده بودند و زور دلواپسان بسیار بیشتر از اصلاح طلبان بود و هست و اهرام های اصلی در دستان انها است و دولت جز بازی کردند در پازل انها راه چاره ایی ندارد
دولت باید پاسخگو باشد که چرا تحریمهای بانکی ادامه دارد ؟
Iran, Islamic Republic of
افزایش نرخ ارز نتیجه لغو نشدن تحریمهای بانکی در برجام نافرجام بود .
Iran, Islamic Republic of
اهرم ها در دست دلواپسان است ؟؟؟
یکی از اقتصاددانان جریان اصلاحات گفته اختیاراتی که رهبری به سران قوا داده به چوب خشک داده بود الان کاری کرده بودند
خیلیها حکمت این سخن رهبری که دولت باید بماند رو متوجه نشدند
اما باید حجت بر مردم تمام میشد که لیبرالها بعد نگویند میخواستیم اما کنارمان گذاشتند یا نگذاشتند
Iran, Islamic Republic of
دیگه این بهانه های نخ نما و دلایل مسخره و تکراری رو جایی نگو . برا خودت میگم بهت میخندن
Iran, Islamic Republic of
گفتید رییسی بیاد دلار میشه ۵ تومن
رییسی نیومد شد ۱۵ یعنی ۳ برابر
حالا میفرمایید نه اشتباه شد میشد ۴۰ تومن
اگه واقع بین باشیم باید منتظر دلار ۱۲۰ تومن باشیم چون هرچی بگید ۳ برابر میشه ظاهراً
من هیچگاه به روحانی و خاتمی رای ندادم
Iran, Islamic Republic of
من به روحانی و خاتمی رای ندادم
Iran, Islamic Republic of
بله که شک داریم چون اگر رییسی می آمد بامعاون اول قابلی مثل قالیباف دلار قطعا به زیر دوهزار تومان می رسید
Iran, Islamic Republic of
من هم به دانایی و کارگشایی آقای قالیباف شک ندارم . بی اندازه زرنگ و اهل کار و عمل هست .خودش اول آستین بالا می زنه و منتظر نمی مانه . ایکاش در انتخابات اینده رای بیاورد و وضع مردم از اینی که هست بهتر شود .
Iran, Islamic Republic of
شک دارم اونم چه شکی . اون هم به افسادطلبان هوچی گر .
چون هیچ نقطه مثبتی در فکر و ذهن و عملشون دیده نمیشه......
Iran, Islamic Republic of
نعلت چیه؟ لعنت صحیحه. برای دعاتون هم باید گفت آمین
Iran, Islamic Republic of
...
دولت منتخب مردمه و بهتره به جای فحاشی کار خودتو تو ادارت درست انجام بدی
ولی
Iran, Islamic Republic of
اگر اقای رئیسی بود سریع از برجام خارج و دنیا را با ترامپ متحد می کرد.و دستاوردی جز حرف اقای غرویان نداشت؟
Iran, Islamic Republic of
نه اینکه الان دنیا در حمایت از ایران صف بسته!!!!!
Iran, Islamic Republic of
الآن هم ترامپ از برجام خارج شد و در حال متحد شدن با دنیا برای قطع صادرات نفت ایران است .
Iran, Islamic Republic of
اگر آقای رئیسی بود برجامی که در نهایت بی دقتی و تعجیل و شائبه در دولت اول آقای روحانی منعقد شده را تعلیق می کرد و به شرط قبول اصلاح طرف ایرانی با طرفهای خارجی مذاکره را ادامه می داد و این اقتدار رئیس دولت ایرانی جلوی گستاخی روزافزون آنها را می گرفت و با صلابتی که از ایشان در برابر جریانات فاسد و مافیا سراغ داریم، بجای اینکه عناصر مشکوک و پرونده دار و نفوذی ها و دو تابعیتی ها در بدنه دولت رسوخ کرده باشند با ایشان برخورد می شد و امورات جاری مردم نیز بهتر می شد
Iran, Islamic Republic of
با صرف ادعا چیزی ثابت نمیشه. فعلا روحانی انچیزی واقعا رخ داده را پاسخ دهد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگه رییسی میومد ترامپ اصلا از برجام خارج نمیشد

چون زمانی ترامپ از برجام خارج شد که اروپاییها از دولت روحانی تضمین گرفتن که در صورت خروج آمریکا از برجام ایران به تعهداتش از جمله توقف مطلق هسته ای و بازرسی های فراتر از NPT و پروتکل الحاقی که در برجام اومده پای بند میمونه
...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ایول
France
اگر رییسی بود ترامپ احمق الان جرات گستاخی به ایران را نداشت
مالک
Iran, Islamic Republic of
براها گفته ام و باز هم میگوییم.

اصلاح طلب یا هر مفتضح دیگری بداند که مردم میفهمند که:

اگر شما اینقدر دقیق پیش بینی میکنید که در دلار 5 تومنی اگر روحانی نبود میشد 8 تومن و در در دلار 14000 تومانی اگر روحانی نبود میشد 40 هزار تومن شما که اینقدر پیشگو و پیش بین هستید چه تدبیری اندیشیده اید؟؟

البته بجز بتن ریزی و ترساندن از دیوار در پیاده رو ها.

همان چیزی که در خصوص مردم فکر میکنید خودتان هستید. باباتونم هست.
مثبت میدم بجز سطر اخری
Iran, Islamic Republic of
مثبت می دم، به ویژه به سطر آخری.
آیدین
Iran, Islamic Republic of
یکی به این آقای غرویان بگه نگران نباشید در دولتی که شما حمایتش میکنید به 40 هزار تومان که هیچ! بالاتر هم خواهد رفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
میگن روزی حاکم دروغگویی خطاب به جماعتی گفت هرکس که نوک زبانش به نوک دماغش برسد جای او در بهشت است . وانگهی دید همه دست بر جلو دماغ و دهان گرفته و آن کار را امتحان می کنند.چون دید دروغش را باور کردند. پس اطمینان حاصل کرد و دروغهای بعدی و بزرگتر را بار مردم کرد.
Iran, Islamic Republic of
یک روز گفتند اگر ما نباشیم تحریمها برمی گردد، سایه جنگ می آید، خیابانه و همچنین دور کشور دیوار کشیده می شوند ، همه را اعدام می کنند. بعدا تحریمهایی شدید تر را تن دادند زیر قرادادهای ننگین رفتند و گفتند ما زبان دنیا را می فهمیم؟!!!!
چنان رونقی ایجاد کنم که به 45 هزار تومان یارانه نیازی نباشد !
Iran, Islamic Republic of
یک روز میگفتن با اجرای برجام نرخ دلار 500 تومان می شود !! حالا دلار 14000 تومانی را توجیه می کنند !
هاشمی : جناب ۱۱:۵۴
Iran, Islamic Republic of
این یکی را فکر کنم درست گفته اند
چنان تورمی برای مردم درست کردند که دیگر یارانه تاثیری ندارد و بود و نبودش یکسان است
بله دوستان این یک وعده محقق شد !!!!!!!
منظور رونق دلار بوده، عزیز دل
Iran, Islamic Republic of
بد هم نگفته، الآن با 45000 تومان در ماه چکار میشه کرد؟ در واقع دیگه بود و نبودش زیاد فرقی نمی‌کنه.
Iran, Islamic Republic of
سيد مستا جرين اگر ايشون ميامد الان 50 درصد بافت هاي فرسوده نوسازي و هزاران واحد مسكوني ساخته شده بود ولي برند كابينه در پنج سال يك لونه مرغ نساخت
we
...
Iran, Islamic Republic of
اخ اخ اخ اخ اخ،
تا الان طرفدارای بنفش میگفتن تا شونزده هزار جا داره، سرعت بالا رفتنش زیاد شده. سقف پیشبینیشون برا رقیبو بردن عقب. ولی به نظرم رکورد اونم بزنیم
United Arab Emirates
چقدر بد اخلاق هستند بعضي ها
United States
حرف مفت که کنتور نمی اندازه. اینهم یکی دیگه از چرندیات اهل اصلاحات به اصطلاح خودشون و اهل ولایت کدخدا در واقعیت.
عباس
Iran, Islamic Republic of
اینها واقعا فکر میکنن مردم نمیفهمن.در صورتی که مشکل از خودشونه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
خدا آقای رئیسی رو خیلی دوست داشت که رئیس جمهور نشد،با این گندهایی که اینا زدن مشخص بود که این دوره اقتصاد فلج میشه،اگه جناب رئیسی انتخاب میشد همه تقصیرها گردنش می افتاد،در ضمن وضعیت کنونی کشور از سال 91-92 که اوج بی تدبیریها بود به مراتب بدتره
Iran, Islamic Republic of
بله. با این حرفتون موافقم. اگر رئیسی انتخاب میشد و دلار میشد 4000 تومن این جماعت چه جیغ و دادی که راه نمینداختن. خدا خوب عمل خودشون رو تو کاسشون گذاشت و بی آبرشون کرد.
Iran, Islamic Republic of
انشالله روزي همه بايد پاسخگوي حرفها و اعمالشان باشند.....
دنيا همينطوري نمي مونه آقاي غرويان.
امیر مسعود
Iran, Islamic Republic of
مردم ما به سی نفر نماینده اصلاح طلب رای دادیم بروند مجلس و برای منافع مردم تقریبا هیچ کاری نکنند و فقط روال عادی مجلس و قانون گذاری (اگر درست انجام داده باشند) را طی کنند و وکیل ثروتمندان و قلدرها باشند. مردم ما شورای شهر را از کسانی انتخاب کردیم که شرایط شهر تهران اینطور باشد و کوچکترین کاری در سطح شهر انجام نگیرد. مردم ما به آقای روحانی رای دادیم تا وزیر چند هزار میلیاردی و .... را در راس وزارتخانه ها بگذارد و وضع اقتصاد را اینچنینی کنند. مردم ما انتخاب کردیم فلانی نفر اول رای تهران در خبرگان رهبری باشد.
امروز از خودمان باید ناراحت باشیم و گلایه کنیم.
از خودمان........
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
امیر جان بنده به هیچیک از نامزدهای ایشان رأی ندادم. بنده در دور دوم آقای هاشمی رای اولی شدم
به آقایان هاشمی، خاتمی و روحانی رای ندادم و وجدانم راحت است. البته اعتراف به اشتباه حرکت خوبی است و جبران آن لازم است
Iran, Islamic Republic of
منم تو دومین دور ریاست جمهوری شیخ اصلاحات رای اولی شدم . سن رای ۱۵ سال بود و در ۱۵ سالگی انقدر شعور داشتم که به خاتمی رای ندهم ....
Iran, Islamic Republic of
زمان احمدی نژاد و همه زمان های دیگر هم همین جماعت دنیا پرست و فریبکار قیمت ارز و سکه را بالا بردند چون منافع نامشرع آنها ایجاب می کرد. و همه ایجاب می کند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی به شعور مردم داره میشد الان ۴۰ تومنم رد کرده بود
عمده مشکلات کشور نتیجه سوء مدیریت است.
Iran, Islamic Republic of
نقدینگی که دولت روحانی ایجاد کرده باعث افزایش نرخ ارز شد و هرکسی هم رئیس جمهور می شد نمی توانست این کار این دولت رو جمع کند.
Iran, Islamic Republic of
سر پوش به گرانی یعنی این
Iran, Islamic Republic of
اين هم توجيهي ست براي ناتواني دولت در كنترل نرخ ارز و مثل اين هست كه بگوييم اگر جهانگيري رييس جمهور ميشد دلاربه 80 هزار تومن مي رسيد
Iran, Islamic Republic of
فقط احمدی نژاد حریق این جماعت است.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد خودش جزیی از این جماعت شده به برکت دور و بریهاش
Iran, Islamic Republic of
من که هیچ شکی ندارم که وضع از این هم بدتر بود.
بالاتر از سیاهی رنگی نیست .
Iran, Islamic Republic of
به جرئت میتوان گفت دولت روحانی ضعیف ترین دولت بعد از انقلاب است .
United States
در اینکه برای بعضیها بدتر میشد شکی نیست. مطمئینم برای کاسبان برجام و اونایی که امروز با دلار 14000 تومانی دارن پول پارو میکنن براشون اوضاع خیلی بدتر میشد.
سلام
Iran, Islamic Republic of
پدرجان دروغ قبلى را هنوز فراموش نكرده ايم! اگر رييسى رأى بياورد دلار پنج هزارتومان مى شود.نرخ دلار جهانگيرى هميشه مثل تورم دولتى ثابت و چهار هزارودويست تومان مى باشد،ولى نرخ دلار رييسى ترجيحى است هر چه نرخ دلار در اين دولت باشد ضرب در سه مى شود!!!!!!!!!
Bulgaria
دشمن بعد از جنگ ذائقه مردم را با انواع واقسام توطئه ها وتبلیغات تغییر داده است به طوری که عد ه ای از مردم خیال می کنند با مذاکره و تعامل با غرب مشکلات حل می شود.به جرات می توان گفت تنها راه برون رفت از این مشکلات مقاومت ،کار وتلاش است به شرطی که از مسئولین واقازادها شروع کنند.درس عاشورا هم همین است مداحان وواعظین این را مد نظر بگیرند.
Iran, Islamic Republic of
...
رضاح
Iran, Islamic Republic of
با این رویی که اینا دارن دلار بشه 40000تومن میگن اگه رئیسی بود دلار میشد 100000 تومن.دروغ که حناق نیست اینا رو خفه کنه، کنتور هم نمیندازه.پس بذار تا میتونن فکر کنن با این حرفا ما رو گول زدن.
وزوزخان
Iran, Islamic Republic of
...
وزوزخان برای ارتقای فرهنگ نقد
Iran, Islamic Republic of
با توجه به ارتقای دانش سیاسی اصلاح طلبان، بهترین دفاع حمله است. یعنی هیچ جوری روت نمیشه سه نقطه بزاری :)
United Arab Emirates
...
حزب اللهي
Iran, Islamic Republic of
راستي از امير تتلو توابتان چه خبر؟؟؟؟ چرا افراد انقلابي و مومن را فداي تتلو بي غيرت كرديد؟؟ چرا آقان ضرغامي،رسائي و ساير دوستان ديگر راجع به امير تتلوي نجس حرفي نمي زنند. به خاطر راي مردم يك منكرنجس را به مردم انقلابي و تواب معرفي كرديد ايكاش از مردم عذرخواهي كنيد هرچند از شما بعيد است
حزب اللهی قلابی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای حزب اللهی داغ دو آتیشه که البته مطمئنم غیر از اینه، آقای رئیسی چکار کرده که توبه کنه؟ ...
شهرامام
Iran, Islamic Republic of
یکی از خصوصیات اصلی یک روحانی،تقواست. ...
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
انسان ؛ بادیدن مظلومیت این تنها انقلاب اسلامی به ثمر نشسته تاریخ ، تا حدودی به مظلومیت سالار شهیدان ، در بین آنهمه دشمن ، پی می برد !! واقعا دنیای کثیفی است ! چه بسیارند عمال ناحق و چه اندکند حق گویان !!
Iran, Islamic Republic of
این آقا چرا عدد داد؟! عدد داد یا علامت؟
United Kingdom
همه حرفای شما اصلاح طلب ها و اعتدالین درباره دلار و قیمت اون به فرض رأی اوردن رییسی درست

اماااااااا پروفسورها و دکترهای باسواد شناسنامه دار به جهنم نرفته و دانای علم مذاکره و ...
یه بار بشینید باهم به جامعه دقیقا یه قیمت رو اعلام کنید. مثلا همتون بگید اگر رییسی میشد دلار سی هزار یا چهل هزار میشد.
نه اینکه یه روز بگید پنج تومان میشد یه روز بگید ده تومان میشد یه روز بگید بیست تومان. یه روز بگید چهل تومان.
شما که کاراتون عقلانی هست و با تدبیر. یه بار یه قیمت رو اعلام کنید دیگه
حسین
Iran, Islamic Republic of
خود همین دولت تا 1400 به 40 هزار میرسونه خخخ
هیچ کس نمیتونست مثل این دولت دلار را از ۳۵۰۰به ۱۴۰۰۰برسونه
Iran, Islamic Republic of
این هنر دولت تدبیره که تونسته دلار را از ۳۵۰۰ به ۱۴۰۰۰برسونه !
تدبیر از این بیشتر !
رونق از این بهتر !
Bulgaria
ماه محرم فرصت خوبی است که با دقت زیارت عاشورا را بخوانیم جدای از اجروثواب ان جمله جمله این زیارت نقش مردم وخواص آن زمان را درواقعه کربلا وشهادت امام حسین بیان کرده است شهادت امام حسین حاصل تصمیم یزید وامثالم نبود بلکه حاصل پنجاه سال انحراف از اصل دین واهل بیت بود که از روز اول رحلت پیامبرآغاز وآوج آن شهادت امام بود.ملت ما باید از واقعه کربلا درس بگیرند مشکلات فرهنگی ،اقتصادی وسیاسی امروز حاصل انحراف ما از اصول اولیه نظام ، خط امام ورهبری است که بعداز جنگ این انحراف شروع ومشخص نیست تا کی ادامه دارد.
حامد
Iran, Islamic Republic of
اگر اون این جور گفته خب کاری نداره من هم می گم اگر رئیسی یا قالیباف رئیس جمهور می شدند قیمت دلار به زمان احمدی نژاد یعنی 1000 تومان می رسید.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب غرویان؛ شما از غیب خبر داری!؟ یا مثل اون جن گیرها رمالی می کنی!؟ برای مطرح شدن و سر و صدا کردن هم راه های دیگه ای هست!!! سری بزن به افاضات بزرگان جریان انحرافی و مخوف اصلاحات همیشه مرعوب تا ببینی بزرگانت چی میگند بعد بیا افاضه بفرما!!! ...
Iran, Islamic Republic of
کلا جنبيدن هر چيزى در کائنات ارتباط مستقيم با کانديداتورى اقاى رييسى براى رياست جمهورى داره. اين يک اصل اثبات شده از نظر اين حضرات بزرگوار هست.
محمد
Iran, Islamic Republic of
یکی از سیاستهای کهنه و نخ نما شده ی افراد فرافکنی و زدن تیر در تاریکی است...برخی اصلاح طلبان طی سالها حکومت نشان دادند که سر خوشی با قبیله ی شیفته ی خدمت به محرومین ندارند ....
Russian Federation
اینها فقط از احمدی نژاد می ترسند و بس
Iran, Islamic Republic of
منتظریم آقای علی مطهری وارد بشن و بگن: آخه شما رو چه به این حرفها! شما چه کاره‌ای که برای دلار نرخ پیش‌بینی می‌کنی؟!
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
یا صاحب محرم و صفر
زمینه سازی برای دلار 60 هزار تومنی!!!!!
زمانی که گفتند رئیسی بیاد دلار میشه 5 تومن
نتیجه اش دلار 15 تومنی شد.

حالا که میگن اگه میومد دلار 40 تومن میشد
نتیجه اش میشه از 60 تومن بیشتر
Iran, Islamic Republic of
مصطفی اشتباه حساب کردی . نتیجه ش میشه ۱۲۰ هزار تومن. ضربدر ۳ میشه
Iran, Islamic Republic of
لطفا یک نرخی رو اعلام کنید مطمئن باشید دلار در دولت روحانی به اون نرخ نمیرسه.
اینجوری خیطیش کمتره
حسین
Iran, Islamic Republic of
خود آقا امام رضا خادمشُ در انتخابات نجات داد و گذاشت دروغگویان و فریب کاران سیلی بخورن از آقا،این سیلی آقا امام رضا(ع) است که کسانی که در انتخابات میگفتن اگر یارانه بشه ۲۵۰هزار تومان دلار میشه ۵هزار تومان و سکه ۱میلیونُ ۵۰۰...تحویل بگیرید دلار ۱۳هزار تومانیُ و تورم و رکودُ و بیکاری و بی پولی و یک سوم شدنِ ارزش پول ملیتون و سقوط کردنِ ارزشش پاسپورتاتون،...