کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیرانوند در آسیا رکورد می زند؟

25 شهريور 1397 ساعت 15:38

دیدار حساس پرسپولیس- الدحیل در دور برگشت مرحله یک چهارنم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی می‌تواند از نظر فردی برای علیرضا بیرانوند روزی خاطره‌انگیز باشد.


به گزارش جهان نیوز، دیدار حساس پرسپولیس- الدحیل در دور برگشت مرحله یک چهارنم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی می‌تواند از نظر فردی برای علیرضا بیرانوند روزی خاطره‌انگیز باشد.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس که با عملکرد فوق‌العاده خود در جام جهانی توانست نام خود را بر سر زبانها بیاندازد در تلاش است با تداوم این عملکرد خوب در بازیهای باشگاهی نیز به پرسپولیس کمک کند تا به هدف خود که قهرمانی در آسیا هست برسد.

علیرضا بیرانوند در جدال با الدحیل فرصت این را دارد تا با بسته نگه داشتن دروازه‌ی خود دهمین کلین شیت آسیایی خود با پیراهن پرسپولیس را به ثبت رسانده و با گل نخوردن خود کمک بزرگی به پرسپولیس برای صعود به جمع 4 تیم برتر آسیا کند.

دروازه‌بان بلند قامت سرخپوشان البته با یک مشکل نیز روبرو هست و آن این است که آخرین بازی خود را 21 روز قبل مقابل صنعتنفت آبادان بوده و در بازی دوستانه نیز برای تیم ملی ایران مقابل ازبکستان به میدان نرفت و این اتفاقات باعث شده تا او کمی از شرایط بازی به دور باشد اما قطعا همه‌ی تلاش خود را خواهد کرد تا با عملکرد خوب خود جواب حمایتهای هواداران پرسپولیس را به خوبی بدهد.

منبع: پارس


کد مطلب: 640992

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/640992/بیرانوند-آسیا-رکورد-می-زند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com