جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آخرین اخبار از تبریز؛ جانشین توشاک مشخص شد!

يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 640987
آخرین اخبار از تبریز؛ جانشین توشاک مشخص شد!
به گزارش جهان نيوز، نتایج تیم پر خرج امسال فوتبال ایران به هیچ عنوان مورد پسند هواداران و مسئولان این تیم تبریزی نبوده است. تراکتورسازی با جذب ستارگان نامدار ایرانی و خارجی قصد داشت امسال قهرمانی در تمام جام ها را هدف قرار دهد اما این تیم فعلا در رتبه ششم لیگ برتر قرار دارد و در آخرین دیدار خود هم برابر صنعت نفت آبادان شکست خورد تا از جام حذفی کنار رود.
 
در چنین قابی، شایعات فراوانی در خصوص اخراج جان توشاک در روزهای اخیر به گوش می رسد. مربی نامداری که نه تنها عملکرد فنی جالبی نداشته بلکه با ستارگان تیمش نیز دچار مشکل شده است. از تبریز خبر می رسد محمد تقوی، مربی که اخیرا در کنار توشاک قرار گرفته است به عنوان سرمربی موقت تراکتورسازان روی نیمکت این تیم خواهد نشست.
 
باید صبر کرد و دید باشگاه تراکتورسازی واکنش جدیدی به این شایعه نشان خواهد داد یا خیر. شاید بد نباشد باشگاه تبریزی با انتشار یک اطلاعیه به صورت رسمی و شفاف درباره این شایعه توضیح بدهد و هواداران این تیم را از بلاتکلیفی خارج کند.

منبع: ورزش 11
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *