جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۶

نگذارید مدیران از «جانبازی» سوءاستفاده کنند

يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 640962
دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از نامه نمایندگان خانه ملت به سران قوا برای اجرای کامل قانون ممنوعیت به کار گیری بازنشسته‌ها خبر داد.
نگذارید مدیران از «جانبازی» سوءاستفاده کنند
به گزارش جهان نيوز، امیر خجسته نماینده مردم همدان و دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، از نامه نمایندگان به سران قوا در زمینه لزوم اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان خبر داد.

وی اضافه کرد: با توجه به تصویب طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در مجلس و تائید آن در شورای نگهبان منتظریم که این قانون به درستی و کامل در کشور اجرائی شود و کسی به دنبال دور زدن قانون نباشد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از لزوم به کارگیری توان جوانان کشور سخن گفت و تأکید کرد: در این نامه به دنبال آن هستیم که هشدارهای لازم را برای اجرای هرچه سریعتر این قانون به تمامی نهادها و دستگاه‌ها بدهیم و همچنین اجازه ندهیم برخی بخواهند قانون را دور بزنند؛ به طور مثال شنیده‌ایم برخی از مقامات با مراجعه به بنیاد شهید به دنبال افزایش درصد جانبازی خود هستند تا از این قانون مستثنی شوند در حالیکه ما خطاب به بنیاد شهید می‌گوییم که تحت فشار این افراد قرار نگیرند.

خجسته همچنین تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی روند اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را به طور کامل رصد می‌کند و اجازه نخواهد داد مماشاتی در این زمینه صورت گیرد.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مگر با اظهار کردن رسمی عناوین: رزمنده و بسیجی و ایثارگر و خانواده شهدا و جانباز غیر از سو استفاده از منابع و بیت المال که به کل مردم ایران تعلق داره کار دیگری هم میشه باهاش کرد؟؟!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آخه چرا باید جانبازای بالای 50 درصد رو هم به کار بگیرید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آخه چرا باید جانبازای بالای 50 درصد رو هم به کار بگیرید؟
ولی
Iran, Islamic Republic of
حتما" چون این افراد توان کار کامل نداشته اند به زمان دو برابرنیاز دارند که خدمت خود را کامل کنند؟!
مجلس خود این راه فرار را باز کرده است؟مسدودش کنید؟
Iran, Islamic Republic of
به اعتقاد من بطورکلی بحث جانبازان با پرداخت هایی که دولت از بیت المال به آنان پرداخت میکند وتسهیلات وارائه خدمات عمومی را درنظر گرفته ولذا در بحث های گوناگون اجتماعی بیش از اندازه تسهیلات در نظر گرفته شده بدانید لفظ کلمه هایی که قداست خاصی دارد وتعمیم دادن در جامعه امروز ،مقداری شک براندازه و جمع ان با رتبه های معنوی که غایت آن مادیات نبوده از هدف روز بروز دورتر ودورتر میشود . جدی باشید وباور کنید که ......
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
نه آن جانبازانی که هرگز سراغ درصد جانبازی نرفتند ، و نه اینهایی که با هر زور و کلکی ، سعی در افزایش درصد جانبازی خود دارند !!