کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پایان دور دور لوکس سواران پایتخت

25 شهريور 1397 ساعت 14:15

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از توقیف بیش از ۱۶۰ خودروی سواری و موتورسیکلت سنگین متخلف در راستای اجرای طرح انضباط انتظامی خبر داد.


به گزارش جهان نیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت:طی ۴۸ ساعت گذشته در طرح برخورد با خودروهای هنجارشکن و موتورسیکلت‌های غیرمجازکه در سطح شهر به اجرا در آمد و با مشارکت پلیس راهور، یگان امداد و گشت‌های انتظامی انجام شد، ۱۶۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سنگین توقیف شد.

وی با بیان اینکه این خودروها به دلیل هنجارشکنی، آلودگی صوتی، دور دور و ایجاد مزاحمت برای نوامیس و اقدامات پرخطر توقیف شدند، گفت: این خودروها علاوه بر اعمال قانون باید ۲۰ روز در پارکینگ بمانند و در صورت تکرار تخلف با توجه به اینکه این اطلاعات در بانک پلیس ثبت می‌گردد با آن‌ها برخورد خواهد شد.

سردار رحیمی با اشاره به آمار تفکیکی خودروهای توقیف شده، گفت: ۱۵ دستگاه خودرو به علت سرعت بالای ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت، ۷۵ دستگاه به دلیل تخلف‌های حادثه‌ساز و ۵۵ دستگاه به دلیل دور دور توقیف شده‌اند.

وی درباره برخورد با دور دور اظهارکرد: برخورد با دور دور در معابر تهران بویژه معابر شمالی ادامه داشته و البته به دلیل اقدامات پلیس برخی معابر تغییر کرده و رانندگان به معابر دیگری رفته‌اند،اما پلیس با شناسایی این رانندگان در معابر دیگر هم با آن‌ها برخورد خواهد کرد و ضمنا اجرای چنین طرح‌هایی ادامه خواهد داشت.

سردار رحیمی افزود: همچنین ۳۰ دستگاه خودرو دارای بیش از ۳۰ نمره منفی هستند که گواهینامه رانندگانشان ضبط می‌شود.رحیمی درخصوص تردد موتورهای سنگین در معابر تهران نیز  گفت:تردد موتورهای سنگین در معابر تهران غیر مجاز بوده و در صورت رؤیت پلیس با آن‌ها برخورد خواهد شد.

منبع: میزان


کد مطلب: 640961

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/640961/پایان-دور-لوکس-سواران-پایتخت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com