کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمار جالب از دارندگان گوشی هوشمند در جهان

25 شهريور 1397 ساعت 13:46

بیشترین کاربران گوشی‌های هوشمند همچنان در اختیار چین است ولی تا سه سال آینده تعداد کاربران هند با رشد ۶۰ درصدی مواجه خواهد شد.


به گزارش جهان نیوز، از زمان بروز و ظهور گوشی‌های هوشمند، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی به صورت دوره‌ای اقدام به سنجش میزان ضریب نفوذ آنها در جوامع می‌پردازند که شاید منجر به شکل‌گیری این سوال در ذهن شما شده باشد «چرا باید تعداد کاربران موبایل مهم باشد؟»


پاسخ به این سوال زمانیکه موبایل را یک صنعت در نظر بگیرید و آن را از چرخه طولانی طراحی تا تولید تصویر کنید، ساده می‌شود زیرا شرکت‌های تولید کننده موبایل، کمپانی‌های نرم‌افزاری، پشتیبانان وندورها و برخی دیگر از برندهای خرد را در بر می‌گیرد.

پژوهش و تحلیل‌های اخیر یک مرکز نشان می‌دهد که تعداد تقریبی کاربران فعال گوشی‌های هوشمند در جهان به حدود سه میلیارد نفر رسیده است در حالیکه این آمار برای ساکنان امریکای شمالی 278 میلیون نفر است.

این آمار نشان می‌دهد که در سال جاری میلادی 783 میلیون کاربر چینی در این شاخص وجود داشته که در سال 2019 به 830 میلیون کاربر می‌رسد؛ بنابراین این کشور بیشترین تعداد کاربر را به خود اختصاص داده است.

در حالیکه در سال جاری میلادی 441 میلیون کاربر در منطقه آسیا اقیانوسیه قرار داشته اما سهم خاورمیانه و آفریقا از این شاخص 342 میلیون کاربر است.

این جدول آماری که در زیر آمده، به وضوح نشان می‌دهد 375 میلیون کاربر در هند وجود دارد که این آمار در سال آینده میلادی به 456 میلیون کاربر در این کشور می‌رسد.

این آمار نشان می‌دهد که تعداد کاربران فعال گوشی‌های هوشمند به نسبت دو سال گذشته (سال 2016) با رشد تقریبی 500 میلیون مواجه شده است.
 

منبع: تسنیم


کد مطلب: 640942

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/640942/آمار-جالب-دارندگان-گوشی-هوشمند-جهان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com