کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ورود پیکر‌های پاک ۹ شهید گمنام به مازندران

25 شهريور 1397 ساعت 13:46

پیکر‌های پاک ۹ تن از شهدای گمنام دفاع مقدس از محور سوادکوه وارد مازندران شد.


به گزارش جهان نیوز، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: پیکر‌های مطهر ۹ شهید گمنام از مسیر سوادکوه وارد استان شد که پس از استقبال مردم شهر‌های پل سفید، زیراب و شیرگاه برای مراسم تشییع به چهار شهر منتقل می‌شوند.

وی با بیان اینکه مراسم تشییع شهدا ساعت ۹ صبح دوشنبه از میدان شهدای ساری آغاز می‌شود، افزود: پیکر‌های شهدای گمنام پس از تشییع به شهر‌های تنکابن، شیرود، نکا و قائم‌شهر منتقل می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: پیکر پاک دو شهید ۲۵ و ۱۸ ساله از عملیات‌های ایذایی والفجر هشت و رمضان سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه در نکا تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر خاکسپاری می‌شوند.

سردار عبدالله ملکی افزود: شهرستان تنکابن میزبان چهار شهید گمنام است که دو شهید ۲۱ و ۲۵ ساله سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه تشییع و در پارک شهر خاکسپاری می‌شوند و دو شهید گمنام ۲۴ و ۲۰ ساله نیزهمزمان با تاسوعای حسینی در شهر شیرود تشییع و در پارک شهدای گمنام شهرداری به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: مردم عزادار قائم‌شهر در روز تاسوعای حسینی پیکر مطهر شهید ۱۸ ساله از عملیات رمضان را تشییع و در حوزه علمیه محمدیه قائم‌شهر خاکسپاری می‌کنند.
وی زمان برگزاری مراسم عصر وداع با شهدای گمنام را در نکا و تنکابن دوشنبه ۲۶ شهریورماه اعلام کرد و گفت: مراسم عصر وداع با شهدا در قائم‌شهر و شیرود سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه برگزار می‌شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 640941

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/640941/ورود-پیکر-های-پاک-۹-شهید-گمنام-مازندران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com