کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارگران طلبکار شهرداری آبادان را بستند! +عکس

25 شهريور 1397 ساعت 13:41

تعدادی از کارکنان پسماند و سازمان عمران شهرداری آبادان به دلیل پرداخت نشدن چهار ماه حقوق و مزایا صبح امروز مسیر ورودی ساختمان مرکزی شهرداری آبادان را با یکدستگاه لودر مسدود کردند.


به گزارش جهان نیوز، این کارگران که تعداد آنها حدود 70 نفر تخمین زده می شود از صبح روز یکشنبه دست از کار کشیده و با تجمع در مقابل ساختمان شهرداری مرکزی آبادان و قرار دادن یک دستگاه لودر مقابل مسیر ورودی این ساختمان خواستار پرداخت حقوق عقب افتاده خود با توجه به نزدیکی بازگشایی مدارس شدند.

آنها از مسئولان شهرداری آبادان و شورای اسلامی شهر تقاضای رسیدگی به مشکل و اقدام عاجل برای پرداخت حقوق و مطالبات خود شدند.تعدادی از کارگران سازمان عمران شهرداری آبادان مدعی شدند:این سازمان چهار ماه حقوق و مزایای آنان را پرداخت نکرده است و با شرایط سخت اقتصادی اداره زندگی برای آنان دشوار شده است.

کارگران سازمان پسماند شهرداری آبادان نیز گفتند: از خرداد ماه سال جاری تاکنون حقوق و مزایایی به ما پرداخت نشده است، در این چهار ماه نیز اعتبار دفترچه های بیمه کارگران به پایان رسیده و پیمانکار هنوز حق بیمه را واریز نکرده است.

معاون اداری و مالی شهرداری آبادان روز شنبه گفت: برای پرداخت حقوق معوقه، مزایا ، بیمه کارکنان و حق الزحمه کارگران این شهرداری 400 میلیارد ریال اعتبار نیاز است. آرش دور اظهار داشت: 90 درصد کارکنان شهرداری مرکزی آبادان تا پایان خرداد ماه حقوق خود را دریافت کرده و تا پایان شهریورماه سه ماه حقوق طلبکار هستند.

وی افزود: 60 کارگر روزمزد سازمان فضای سبز شهری و 80 کارگر سازمان عمران نیز 6 ماه حقوق معوقه خود را از شهرداری آبادان طلب دارند.

برخی کارگران شهرداری آبادان در بخش خدمات شهری و آتش نشانی نیز روز گذشته برای پرداخت مطالبات معوقه خود مقابل ساختمان مرکزی این شهرداری تجمع کردند.

منبع:رکنا


کد مطلب: 640937

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/640937/کارگران-طلبکار-شهرداری-آبادان-بستند-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com