کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چرا سیمئونه در واندا متروپولیتانو هو شد؟

25 شهريور 1397 ساعت 10:56

سرمربی اتلتیکومادرید در جریان دیدار برابر ایبار یک تصمیم گرفت که باعث خشم هواداران تیمش شد.


به‌ گزارش جهان نیوز، اتلتیکو مادرید شنبه بعد از ظهر در هفته‌ چهارم لالیگا برابر ایبار یک بر یک مساوی کرد و توانست در لحظات پایانی از شکست فرار کند.  در این دیدار اتفاق عجیبی رخ داد. در ‌دقیقه ۷۱ واندا متروپولیتانو شاهد صحنه‌ای بود که هرگز به خود ندیده بود. این اتفاق زمانی رخ داد که دیگو پابلو سیمئونه تصمیم گرفت رودریگو را تعویض کند. بازیکن اسپانیایی نمایش درخشانی داشت اما او قرار بود با تصمیم سرمربی زمین را ترک کند. زمانی که کمک داور تابلو تعویض را نشان داد، رودریگو از این اتفاق متعجب شد. تماشاگران نیز به این تعویض واکنش نشان دادند و شروع به هو کردن سرمربی آرژانتینی تیمشان کردند.
 

بورخا گارسس به جای رودریگو وارد زمین شد و توانست گل مساوی را در لحظات پایانی به ثمر برساند.
سیمئونه پس از بازی درباره این رفتار تماشاگران گفت‌: هواداران به ورزشگاه می‌روند و اغلب اوقات از روی احساس عمل می‌کنند. آنها شاهد این بودند بازیکنی که نمایش خوبی داشت تعویض شد. با این حال سرمربی کسی است که هر روز با این بازیکنان تمرین می‌کند.

من به این دلیل رودریگو را تعویض کردم و گارسس را به میدان فرستادم که نیروی تهاجمی بیشتری داشته باشیم و بتوانیم پیروز میدان شویم. او به عنوان یک مهاجم به میدان رفت و توانست گل مساوی را به ثمر برساند.

پیش از این تنها هواداران دو بار از سرمربی آرژانتینی تیم خود خشمگین شده بودند. این اتفاق‌ها در ورزشگاه ویسنته کالدرون رخ داده بود. نخستین بار در سپتامبر ۲۰۱۴ در دیدار برابر سلتاویگو هواداران از سرمربی خود عصبانی شدند.

این اتفاق زمانی رخ داد که آنها متوجه شدند قرار است رائول گارسیا به جای آنتوان گریزمان وارد زمین شود. در نهم نوامبر ۲۰۱۵ نیز اتفاق مشابهی رخ داد و هواداران در دیدار برابر اسپورتینگ از تعویض یانیک کاراسکو عصبانی شدند. آنخل کورئا به جای بازیکن بلژیکی به میدان رفت.

منبع: ایسنا


کد مطلب: 640882

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/640882/چرا-سیمئونه-واندا-متروپولیتانو-هو

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com