کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین وضعیت نرخ گوشت در ایام محرم

25 شهريور 1397 ساعت 10:32

یک مقام مسئول گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 57 تا 58 هزار تومان به مصرف کننده عرضه می‌شود.


به گزارش جهان نیوز، حسن شکوهی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی شهرستان ری  درباره آخرین وضعیت بازار گوشت قرمز در ایام محرم اظهار کرد: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 57 تا 58 هزار تومان به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.

به گفته وی، با توجه به افزایش تقاضا در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از مسئولان ذی‌ربط انتظار می‌رود که جلوی قاچاق دام از مرزهای کشور را بگیرند تا کمبود دام در میادین منجر به نوسان مجدد قیمت گوشت در بازار نشود.

شکوهی نرخ هر کیلو دام زنده در میادین را 26 تا 27 هزار تومان اعلام کرد و افزود: این در حالی است که اگر از صادرات غیرقانونی دام جلوگیری نشود، بی‌شک قیمت دام زنده در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به سبب ازدیاد تقاضا از سوی هئیت‌ها و تکایا در بازار افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به ضرورت افزایش توزیع گوشت منجمد برزیلی در بازار بیان کرد: با توجه به آنکه تمامی خانوارها قدرت خرید گوشت گرم داخلی را ندارند، از مسئولان ذی‌ربط انتظار می‌رود که توزیع گوشت‌های منجمد برزیلی را در بازار افزایش دهند چرا که این امر در کاهش قیمت گوشت داخل تأثیر بسزایی دارد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی شهرستان ری در پایان تصریح کرد: هم اکنون گوشت‌های منجمد برزیلی تنها در تعاونی ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود و از آنجا که امکان دسترسی تمامی خانوارها به این فروشگاه‌ها  وجود ندارد؛ بنابراین انتظار می‌رود که پشتیبانی امور دام مقداری از این گوشت‌های وارداتی را در اختیار اصناف قرار دهد تا با توزیع آن میان مردم، قیمت گوشت داخل در بازار افت کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 640875

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/640875/آخرین-وضعیت-نرخ-گوشت-ایام-محرم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com