جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۴

تکلیف افشانی هم مشخص شد

يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 640855
رئیس سازمان بازرسی گفت: شهردار تهران هم به طور قطع مشمول اصلاحیه قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان می‌شود و باید پس از دو ماه محل خدمت خود را ترک کند.
تکلیف افشانی هم مشخص شد
به گزارش جهان نيوز، قاضی ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی گفت: بازنشستگان باید ظرف مدت 60 روز از تاریخ ابلاغ این قانون، سمت وپست خدمت خود را ترک کنند و در غیر این صورت تصرف در اموال دولتی کردند و مجازات حبس دارند.

وی درباره شهردار تهران نیز گفت: استثنایی در قانون منع بکارگیری بازنشستگان داشتیم که این استثنائات موسع بود و قانون جدید آن را مضیق کرده و آن را به سه چهار مورد تقلیل داده مانند وزراء، معاونان وزراء و استانداران.

سراج افزود: براساس قانون قبلی هم طرازان اینها می توانستند پست بگیرند و بلامانع بود و شهردار تهران براساس مصوبه هیئت وزیران هم طراز وزراء و یا معاون رئیس جمهور بود اما در این طرح اصلاحیه هم طراز حذف شد و شهرداری به عنوان موسسه عمومی غیر دولتی محسوب و به طور قطع شهردار هم مشمول این قانون می شود و پس از دو ماه باید محل خدمت خود را ترک کند.

منبع: صدا و سیما
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اين ميز شهرداري به كسي وفا نكرد جانم برو...
Iran, Islamic Republic of
...
ايراني
Iran, Islamic Republic of
عمراً نمي تونن اينها رو جابجا كنند. خيلي بدجور به ميز چسبيده اند. اگر زيادي فشار بيارن ، بي سرو صدا و چراغ خاموش جابجا مي شن و ميرن يه جاي ديگه
Iran, Islamic Republic of
هركي براي خودش يلي است كسي نميتواند كس ديگر را جابجا كند مگر با قواي مسلح