جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۹
۱۰۸

وقتی شبکه «من و تو» در دام توطئه خودش افتاد

يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 640820
از یک ماه پیش به دنبالش بودند، مجری اصراری غیر معمول برای دعوتش داشت، بالاخره راضی شد، موضوع مناظره؛ «بن‌بست سیاسی در ایران». برنامه خاصی چیده شده بود که حتی اجازه پاسخگویی به او ندهند اما علی علیزاده این فرصت را تبدیل به سلاحی قوی کرد، در مقام یک تخریب‌چی ظاهر شد تا تلویزیون «من و تو»‌ این سلاح بزرگ علیه مردم ایران را در حد خودش منهدم کند.
وقتی شبکه «من و تو» در دام توطئه خودش افتاد
به گزارش جهان نيوز، «علی علیزاده» تحلیلگر سیاسی و مدرس فلسفه ساکن پایتخت انگلیس در یک برنامه تلویزیونی به صحبت درباره اقتدار جمهوری اسلامی ایران، جنگ تروریستی-‌اقتصادی و روانی دشمنان اقتدار ایران و مواضع ضد ایرانی یک شبکه سلطنت‌طلب پرداخت و گفت: شفافیت را باید کسی اعلام کند که خودش شفافیت داشته باشد؛ «من و تو» 9‌سال از تاسیسش می‌گذرد اما تا حالا نگفته بودجه‌اش را از کجا می‌گیرد! 

او در «اتاق خبر» شبکه ضد انقلاب و سلطنت‌طلب «من و تو» به سؤال مجری درباره وضعیت «نابسامان» اقتصاد ایران و مقصر شرایط جاری این‌طور پاسخ داد: «ما بعد از اینکه قرارداد هسته‌ای را امضا کردیم، چه کسانی حمله اقتصادی و تروریسم اقتصادی آمریکا علیه ایران را درخواست کردند؟ همین رضا پهلوی و شبکه تلویزیونی شما؛ تلویزیون شما بود که جنجال و جو روانی مبنی بر اینکه آب خوزستان به عراق می‌رود راه انداخت. شما روابط ایران و عراق را خراب کردید.»

مجری شبکه سلطنت‌طلب از مهمان خود درباره «فسادها در ایران» سؤال کرد. علیزاده در جواب او گفت که «در همه جای جهان فساد وجود دارد. در همین کشور انگلیس که من و شما هستیم، دزدی‌های بسیار وجود دارد. البته که ما ساختار «دولت-ملت» در ایران داریم و این ساختار می‌تواند مشکلات کنونی را حل کند.»
علیزاده در بخش دیگری از اظهاراتش به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه پرداخت و گفت: «ما هیچ‌وقت در ۴۰۰‌سال اخیر این اقتداری که اکنون داریم، نداشته‌ایم. شما ببینید ارتش رضاشاه کبیر در سال‌۱۳۲۰ در برابر انگلیسی‌ها که از جنوب وارد کشور شدند و شوروی‌ها که از شمال، تنها در عرض ۲۴‌ساعت فروپاشید اما ایران در ۸‌سال جنگ در برابر تمام دنیا حتی همین انگلیسی که ما در آن زندگی می‌کنیم، ایستاد و حتی یک وجب از خاک کشور را از دست نداد.»

این کارشناس افزود: «برخلاف رژیم پهلوی که بحرین را از دست داد، ایران با تمام قدرت در مقابل همه دشمنان ایستاد و حتی یک وجب از سرزمین خود را از دست نداد. ما برای نخستین‌بار از زمان هخامنشیان به دریای مدیترانه رسیده‌ایم، ۶‌سال است که کشورهای غربی می‌گویند بشار اسد سقوط می‌کند اما این‌طور نشده است. ظرف ۱۰‌سال آینده ایران جزء پنج تا ۱۰‌ کشور اول جهان خواهد شد.»

علیزاده خطاب به مجری این برنامه گفت: «ببینید ما الان در کجا نشسته‌ایم، ما در تلویزیون من و تو نشسته‌ایم. منابع مالی شما از کجا می‌آید؟ از رضا پهلوی، از عربستان سعودی، اسرائیل یا از کجا؟ چرا شفاف‌سازی نمی‌کنید؟»

این کارشناس در بخش دیگری از سخنانش به سوالی درباره بیانات رهبر انقلاب درباره دشمنی‌های آمریکا جواب داد و در دفاع از این بیانات گفت: «کدام رهبر است که در شرایط جاری بیاید و بگوید که ما تحمیل‌ها و شرایط تحمیلی آمریکا را می‌پذیریم و دست‌هایمان را بالا می‌بریم؟ دشمن و تروریست به ما حمله کرده و ما باید مقابل آن بایستیم. موضع آقای خامنه‌ای این است و درست می‌گوید.»
وی در بخش دیگری از این برنامه تلویزیونی با رد ادعاهای مجری شبکه سلطنت‌طلب و یکی دیگر از مهمانان این برنامه، اینکه «ایران در آستانه فروپاشی است» را قویاً رد کرد و گفت که «رقابت اصلی در‌حال‌حاضر بین ایران و سعودی است و این سعودی است که واقعاً در آستانه فروپاشی واقعی است و نه ایران.»
این مناظره بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشت و در توییتر هشتگ‌هایی همچون #علیزاده، #علیزاده_متشکریم، #شفافیت‌مالی_من‌وتو و ... به راه افتاد.

 «علیزاده در من و تو از ایران و اسلام دفاع می‌کنه، اونوقت یکی مثل شما از بیت‌المال مسلمین پول می‌گیری و از دشمنان ایران دفاع می‌کنی، پولی که #علیزاده می‌گیره حلاله مثل شیر مادر.»، «من وتو برای این که بگوید ببینید چقد ما بی‌طرفیم‌! چقد عدالت‌طلبیم! که هم موافق جمهوری اسلامی میاریم و هم مخالف‌، اما تو این ۱۰‌سال فعالیتش فقط علیزاده رو آوردن که می‌خواستن هم بکوبنش‌، اما آقای علیزاده با زیرکی قبول کردن و من‌وتو رو با حرفاشون نابود کرد.»، «مصاحبه کامل مناظره #علیزاده رو با شبکه صهیونیستی سلطنت‌طلبِ من‌و‌تو دیدم، باورکنید همین چند دقیقه صحبت‌های علیزاده ضربه‌ای به بنیان‌های دشمنان انقلاب زد که تا ماه‌ها از ترکش‌هایش ناله می‌کنند!» و ... این‌ها تنها بخشی از توییت‌های حمایتی از سخنان علیزاده است.

اما نکته عجیب در بازتاب مناظره علیزاده در شبکه من‌وتو، حمله اصلاح‌طلبان به این تحلیلگر سیاسی است، البته پیش از این هم اصلاح‌طلبان به‌دلیل حضورش در شبکه افق او را بایکوت کرده بودند و علیزاده خود در این‌باره گفته است که «‌پارسال که به شبکه افق جمهوری‌اسلامی رفتم [اصلاح‌طلبان و اعتدالی‌ها] مرا از گروه‌های[‌تلگرامی و مجازی] اخراج کردند، مرا بایکوت کردند و انگ زدند. وقتی هم که از #من‌وتو انتقاد کردم کنارش ایستادند!» اما این حواشی‌به قدری زیاد شد و انگ دریافت پول از شبکه من‌وتو را به علیزاده زدند که او به ناچار با انتشار ویدئویی در کانال تلگرامی‌اش، پاسخ برخی شبهات را داد.

او در بخشی از توضیحات خود تاکید کرد: «‌کیوان عباسی و مرجان عباسی صاحبان تلویزیون من‌وتو، شما الان حدود 9تا 10‌سال است که حدود 300 تا 500 میلیون دلار پول گرفته‌اید این پول را چه کسی به شما داده است و صرف چه کارهایی کرده‌اید. منابع مالی و پرسش از شفافیت من و تو از نیم میلیارد تا 600 یا 700 میلیون دلار حاکی از این است که چه هدفی پشت این تلویزیون است آیا هدف تجزیه ایران ‌یا تضعیف دولت ایران است ‌یا کلنگی کردن ایران مثل سوریه و لیبی است؟ شما باید بدانید که این رسانه متعلق به کیست. برای اینکه اگر بدانید کسی که بچه‌آزار است و مهد‌کودک زده است، بچه خود را به آنجا نمی‌فرستید. اگر بدانید که دولت سعودی این تلویزیون را راه انداخته است و پول می‌دهد تا مغزشویی و بخش‌هایی از ایران را ملتهب کند دیگر شما به آن گوش نمی‌دهید.» 

وی در بخشی از توضیحاتش در پاسخ به این سؤال که چرا بخشی از این حمله از طرف روزنامه‌نگاران شناخته‌شده اصلاح‌طلب و اعتدالی بود، گفته است: «این مسأله فقط شخصی نیست و مسأله ساختاری و سیاسی است، اینکه روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب کنار تلویزیون من‌و‌تو می‌ایستد و به کسی حمله می‌کند که از کلیت دولت ملت ایران دفاع می‌کند در مقابل سلطنت‌طلبی که با کلیت این ملت مشکل دارد و می‌خواهد آن را تجزیه کند ایستادم و باز هم به من حمله شد.

 این به این معنی است که از سال‌76 اصرار داشتیم که دوستان لیبرال ما با دشمن خارجی ایران خط‌کشی دقیق کنند و نکردند، این‌ها بیشتر با منتقدین داخلی خط‌کشی دارند. دوستان اصلاح‌طلب و اعتدالی این خط‌کشی را ندارند. یک مسأله عمده درگیری‌های سیاسی در ایران این است که بعد از این همه سال دوست و دشمن را تشخیص نمی‌دهند، علت این دوستان این است که من از تلویزیون من‌و‌تو پول گرفتم، معلوم است که از یک ماه گذشته برای من نقشه کشیده بودند. من باید یک‌سری قوانین را می‌پذیرفتم. اگر می‌گفتم پول نمی‌گیرم احتمالاً دعوت را برهم می‌زدند. من هرگز پولی نگرفتم و هنوز به حساب من پولی نریخته‌اند.

 لحظه‌ای که من به سلامت از ساختمان من‌و‌تو پا بیرون گذاشتم به آقای زراعتی(مجری من‌وتو) تلفن و ایمیل زدم که پول شما را که آلوده به خون مردم ایران و بچه‌های یمن و خون بچه‌های فلسطین و عراق و افغانستان است در جیبم نمی‌گذارم. اما خبرنگار ایران و جای دیگر، چرا در زمین زراعتی بازی می‌کند؟ بنابراین از آن خبرنگار اصلاح‌طلب انتظار دارم که خط‌کشی‌اش را برای همیشه با دشمن ایران مشخص کند.»

منبع: صبح نو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
گفته میشه علیزاده از سفارت جمهوری اسلامی در لندن مبالغی کلان دریافت میکنه تا از رژیم ایران دفاع کنه. اینم شفاف سازی بشه بهتره.
Iran, Islamic Republic of
... شما نادان ها قبلا هم می گفتین مردم برای ساندیس میرن راهپیمایی 22 بهمن!!!
Iran, Islamic Republic of
نادان تویی و امثال تو. ما طرفدار منو تو و شبکه های معاند نیستیم، این امثال شماها هستید که پای ماهواره ها هستید و اگه یه روز جیره تون قطع بشه رنگ عوض میکنیدو میشید طرفدار منو تو!
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی منفی زدم
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی منفی زدم هم مثبت و منفی دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!
United States
اینها پول مردم را می گیرن که بشن انقلابی ، به من هم پول نفت بدید میشم نهایت انقلابی
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
دلبندم! این باز بهتر از اون وطنفروشیه که پول نفت سعودی رو میگیره تا به کشور و ملتش خیانت و جاسوسی اجانب رو کنه!!!؟؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
تو هم پول نفت میگیری منتهی از بن سلمان !!!
امثال شما وطن فروشهای وهّابی پرست، خوش خدمتی رایگان برا اربابتون اسراییل رو به کل مملکت ترجیح میدید.
... آفتاب پرست دورو
Iran, Islamic Republic of
چنان چرت و پرت گفتی که ارزش پاسخگویی ندارد
Iran, Islamic Republic of
.....!!!!
Iran, Islamic Republic of
کلا شعور و ادب صفر
Iran, Islamic Republic of
اگه تو شعور و ادب داشتی به مردم توهین نمیکردی
United States
والله میرید . شما ۲ میلیون ساندیس خور هستید . و بخاطر ساندیس همه کار می کنید
Iran, Islamic Republic of
ما چهل سال با ساندیس انقلاب ونظام رو حفظ کردیم شما برا براندازی چه غلطی تونستین بکنین؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تا چشمت دربیاد
البته نسبت ولله با امثال تو چیست را متوجه نشدم
Iran, Islamic Republic of
گیرم 2 میلیون نفر برای ساندیس میرن راهپیمایی. ببین چه قدرتی داره این ساندیس که امنیت کشور را هم حفظ کرده. بالاخره سپاه و بسیج همه ساندیس خور هستند. ارتش هم تقریبا ساندیس خور هستند.
Iran, Islamic Republic of
اگر به نظام و انقلاب و اسلام هم علاقه نداشته باشیم، باید به ایران علاقه داشته باشیم و از مولفه های قدرت ایران حمایت کنیم...
مواضع استقلال طلبانه و ضد امپریالیستی آقای علیزاده قابل تقدیر است...
باهم مهربان باشیم و اهل مدارا باشیم و به یکدیگر و افکار هم احترام بگذاریم...
Iran, Islamic Republic of
و شما هم نوکران بی جیره و مواجب خائن به وطن
احمد
Iran, Islamic Republic of
اصلا گیریم که سفارت ایران به ایشون پول میده و به نظر من حتما هم باید به ایشون پول بده ...
اما چطور کسی از کودک کشان صهیونیست و آدم خواران وهابی پول بگیره بد نیست ؟؟؟ از سفارت ایران پول بگیره فقط بده ؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
كه اينقدر به مردمت خائن هستي كه اگر معجزه هم ببيند انكار ميكنيد
...
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
واقعا بعضیا نمی خئواهندحقیقت رو بشنوند و جلوی شنیدن حقیقت کور و کر می شوند به همون طریقی که بارها در قران درباره این افراد مثال زده شده است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اولا حرفت مضخرفه
دوما اگرم میگیره نوش جونش گوارای وجودش
این همه سلبریتی و ورزشکار مفت خور از بقل این مملکت خوردن و گردن کلفت کردن همش دارن حرف مفت میزنن برعلیه نظام، حالا یکی پیدا شده وسط انگلیس خبیس جونشو گرفته دستش داره دفاع میکنه از کشور شده مواجب بگیر.
چقدر شماها بیچاره اید آخه
Iran, Islamic Republic of
اگر پول داشتم میلیاردها تومان بهش میدادم.
Iran, Islamic Republic of
آفرین برتو ومرگ برهرچه وطن فروش بی غیرته.
Iran, Islamic Republic of
منم
Canada
زورت میاد از پول نفت و بیت المالی که میاد ققط سر سفره شماها بهش بدی ؟ نترس اون حق نفتش را می گیره .
مسعود
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سفارت ایران در لندن فقط از برجام بی فرجام دفاع میکنه و از این جور کارها نمیکنه .
Iran, Islamic Republic of
بر فرض اینکه گرفته باشه نوش جانش گوارای وجودش اگر بگم یکی از جاهایی که پول مردم داره درست هزینه میشه همینجاست بی راه نگفتم
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
به فرض هم که اینطور باشه و از سفارت ایران پول گرفته باشه ولی با منطق قوی شبکه " من وتو " را بی آبرو کرد
و آنها جوابی نتوانستند به او بدهند
هاشمی : آقای ۹:۲۳
Iran, Islamic Republic of
آخه یه حرفی بزن که قابل قبول باشه
خود دستگاه وزارت خارجه ما در این پنج سال نشان داده که چنین قاطعیتی در مقابل دشمنان ندارد
آنوقت چطور یک نفر را پول می دهند که به شبکه من و تو برود و با چنین قاطعیتی از جمهوری اسلامی دفاع کند و دشمن را بی آبرو کند
United Arab Emirates
ما یه کامنت گذاشتم ، هر کس به اندازه درک و شعور و شخصیتش جواب داد. ما نگفتیم ایشون پول میگیره. فقط نقل یقولون کردیم. حالا برا یه عده سوژه شد دهنشون باز بشه و...! وسلام
حرف حساب نزدی نتیجه اش را دیدی
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
شما چقدر می گیری که توزمین اونها بازی کنی؟
United States
والله علیزاده جز یک مشت چرت و پرت و دروغ و فرار از جواب دادن چیزی ارائه نکرد
Iran, Islamic Republic of
یک کم گذشته را مرور کن. در مورد بحرین و واگذاری (از دست دادن خاک ایران) توسط خاندان وطن پرست پهلوی (با کلی کنایه پهلوی رو نوشتم) تحقیق کن. در مورد بقیه چیزها هم بیشتر فکر کن.
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل! فعلاً که وزارت امورخارجه و بالطبع سفارت خانه های ایران در خارج از کشور همراستا با سیاستگذاریهای لیبرالها فعالیت داره و لذا فرمایشات شما مبنی بر پرداخت مبالغ کلان توسط دولتمردان شجاعِ مدافعِ عزت وشرف ایران !!!؟به این مرد غیور با عقل جور در نمیاد!
کسی که بصیرت ندارد وخود را به خواب زده هرگز نمی توان از خواب بیدار کرد. من طرفدار علیزاده نیستم ولی جمله ای که شما گفتی نشان از این دارد که مخالف حرفهای علیزاده که وطندوستی را می ستاید وحد اقل خواهان ویرانی وطنش ایران توسط اجنبی نیست هستی پس حرفت در جهت خواست دشمن است نه حفظ ایران
Iran, Islamic Republic of
اگر هم ادعای شما درست باشد باز هیچ خللیدر عملکرد آقای علیزاده نیست
کیوان
Iran, Islamic Republic of
نوش جونش تا چشتون دراد. کسی که از وطنش پول می گیره تا در خدمت اهداف وطنش باشه سگش بعض خائنینی هستش که از اجنبی پول می گیرن تا به وطنشون ضربه بزنند.
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
...
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
انگلیسی خائن خودت بهتر میدانی که اربابانت که به زور مزدورهایی چون تو در پی تصویب FATF در ایران هستند قطعا با دقت پرداخت چنین پولهایی را رصد میکنند و اگر چنین بود بارها ایشان را به زندان انداخته بودند(حتی با اتهام دروغینی همچون همین مورد) فلذا این تهمت بی شرفانه تنها به خاطر آتش سوزی درونی و بیرونی و سوختگی 100 درصدی ناشی از عملیات غرور آفرین حضرت علیزاده عزیز که درود خداوند بر او باد میباشد.
پیشنهادم فقط مراجعه اورژانسی به سوانح سوختگی است! همین.....
Iran, Islamic Republic of
گفته میشه؟!!! آیا هرچی گفته میشه درسته؟! این شد دلیل؟!
رضا
Iran, Islamic Republic of
تا کور شود هر آنکه نتواند دید !
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اگه گرفته باشه نوش جونش، از شیر مادر حلالترش.
4000 تا آقازاده خون این ملت را می مکند و در انگلیس درس خیانت به ملتشان را یاد می گیرند کسی هم به روی مبارکش نمیاره؛ حالا یکی پیدا شده از این ملت دفاع کرده شما ناراحتی؟
جون من؟ دفاع از حکومت مملکت بده؟ حمایت سعودی و اسراییل کودک کش از ضد انقلاب را چطور توجیه میکنی؟
فؤاد
Iran, Islamic Republic of
كلي به عليزاده خنديديم .
توجيهات اب و دوغ خياريش!
بياد خوزستان به جاي لندن نظرش عوض ميشه !
هادی
Russian Federation
ببین چقدر پول میگیره بخاطر این خوش خدمتیش...
در پاسخ به هادی
Iran, Islamic Republic of
درود به کسی که از حقانیت مردم ایران و کشورش دفاع میکنه به وطن خودش خوش خدمتی می کند.
علیزاده از حق دفاع میکنه.
Iran, Islamic Republic of
وقتی از حق دفاع کردی اهل باطل به تو حمله خواهند کرد.
Iran, Islamic Republic of
هادی جون خودت چقدر پول می گیری
که همیشه منفی می نویسی
Iran, Islamic Republic of
برای خدمتی که میکنه دمش گرم
تا کور بشه هر چی وطن فروشه
Iran, Islamic Republic of
والا من هنوز نفهمیدم این هادی از کجا میسوزه؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
و برو به حال خودت و شبکه رسوای من و تو گریه کن!
کارت از گریه گذشته که می خندی!!!
Iran, Islamic Republic of
برو به حال خودت گریه کن که اینقدر از مرحله پرتی!
اگر توجیهاتش آبدغ خیاری بود چرا همه مخالفانش دارن می سوزن؟؟!!!
درنگ
Iran, Islamic Republic of
اون هم چه سوختنی
طوری سوختن که نفهمیدند اگر حرف بزنند بیشتر رسوا میشوند
Iran, Islamic Republic of
من هم به شما دارم میخندم
فکر کنم صحبت های آبکی میکنی تا آتش درونتان خاموش بشه

اشکالات خوزستان منافاتی با صحبت های علیزاد نداره. حرف های او چیز دیگری بود.
Iran, Islamic Republic of
روي آب بخندي ...
Iran, Islamic Republic of
همین که افساد طلبان و سلطنت طلبان به علیزاده حمله می کنند نشانه حقانیت ایشان است .
Romania
حرف های علیزاده بد جوری ضایعتون کرد وزیادی سوختید تا جایی که از شدت سوختیگی داری می خندی میگن خنده بر هر دردی دواست پس بخند البته بعید میدانم که سوختیگی شدید شما رو بر طرف کند
Iran, Islamic Republic of
آقای فواد ما خوزستان هستیم و نظرمان همینی است که علیزاده گفته. نه چیزی که سعودیها اسراییلی ها و آمریکاییها می خواهند.
جواب فواد
Netherlands Antilles
چهل سال پیش در این کشور دکتر عمومی از هند میومد و برای مستشاران ارتش که از امریکا به ایران امده بودند حق توحش پرداخت می شد ضعف ان روز قابل کتمان است یا قدرت امروز ؟
در حالیکه امروز وقتی ایران به جنگ داعش رفت کاخ ریاست جمهوری سوریه در محاصره بود و امریکا و اروپا و ترکیه و اردن و عربستان و ... حامی تروریستها برای تولید اسراییل جدید بودن ولی دیدید و دیدن که اراده ایران اسلامی حاکم شد
ایا این قابل کتمان است ؟ باید بجای خنده به طرز فکر خودت گریه می کردی
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این جواب
Iran, Islamic Republic of
مشکل اینجاست عده ای نمیخان پیشرفت کشور رو ببینند و به تعبیر بهتر براشون باور پذیر نیست
خب طبیعیه اینها ادامه همون نسل پهلوی هستند که همش توی سرشون میزدند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
احسنت
حال و هوا و واکنش های وطن فروش ها چقدر تماشایی شده
انگار آب ریختند تو لانه مورچه
Iran, Islamic Republic of
ودست خدا توسط علیزاده در شبکه فرعونی من وتو بیرون آمد ویه تو دهنی آبدار به دهان بهایی های وهابی دوست زد! نوش جونتون !
Canada
حالا در سوریه چه گلی به سر مردم ایران زده شد؟؟ فقط بوق و کرنا!!!! منفعتش کو؟؟ اصلا ایران برود آمریکا را فتح کند..... اگر سودش به جیب مردم نرود چه فایده دارد؟؟!! اگر اقتصاد شکوفا نشود و جوانها بیکار باشند و ارزش پول هر روز سقوط کند ، فتح الفتوح عرش کبری هم به درد نمی‌خورد. حالا هی بگویید قدرت ما به مدیترانه رسیده....!!!! نان را بدهید پاره کنیم.
Iran, Islamic Republic of
ما به زودی به سودش می رسیم وشما به سوزش جانکاه !!! بسوز !وباز هم بسوز !!
Canada
...
جواب گفته می شود ...
Netherlands Antilles
اولا گیرم پول گرفته !! نظر جنابتان در رابطه با ادعا و استدلال ایشون چیه ؟ چرا بجای تحلیل و انتقاد از نظر ایشون تخریب شخصیتی می کنید ؟
دوما تمام مشکلات فضای مجازی همینه که خبری رو بدون سند طرح کنی ! متاسفانه امروز فضای مجازی عرصه تولید و رواج شایعات و القاء کذب هدف دار شده
اولا گفته می شود !!... یعنی چی ؟ کی گفته ؟ تازه اگر کسی گفته ، سندش اثباتش کجاست ؟ گیرم سندی رو هم ارایه کرد جواب طرف مقابل و ذیربطش چیه ؟ تازه باز این متخصصان فن هستند که باید نظر بدهند تایید و تکذیب کنن
Iran, Islamic Republic of
هرکه اندکی انسانیت داشته باشه باید هر جاهست از ایران دفاع کنه
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
بله به جز بی غیرت ها کسی حاضر به وطن فروشی نیست
Romania
کاملا موافقم
سروش
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جماعت جهان نیوزی اصل قضیه را ول کرده اند و به حاشیه می پردازند . تلویزیون من و تو اصلا سعودی است گیریم که ادعای شما و علیزاده درست باشد اما حداقل جرات این را دارد که با توجه به تمایلات علیزاده و علم به اینکه امکان دارد وی در برنامه زنده برخلاف منویات تلویزیون من و تو و در حمایت از جمهوری اسلامی سخن براند باز هم مانع وی نمی شود و دعوتش می کند یک جوالدوز به مردم بزنید و گاهی ، گاهی یه ویشگون هم از خودتان بگیرید ، سایت نفرت پراکن شما حتی ساده ترین انتقادات را سانسور می کند دیگر انتظاری از صدا و سیما نمی توان داشت که حداقل ادای تلویزیون من و تو را در بیاورد . جهان نیوز نفرت پراکن بهتر است حداقل انتظار مخاطبینت را بر آورده کنی .
Iran, Islamic Republic of
بعدا که دیگه دعوتش نکرد معلوم میشه
من و تو با خودش چند چنده
ولی خداییش بعدا که دیگه دعوتش نکرد بیا بگو حرف مفت زدی
یادت باشه فقط
Iran, Islamic Republic of
اگر دوباره ازش دعوت کردند تو حاضری اعتراف کنی که آدم بی جنبه و بی ادبی هستی ؟
Iran, Islamic Republic of
رگ خواب سانسورچی جهان نیوز دستمون اومد حتما باید غیرتی اش کرد تا کامنت ها رو بدون سانسور منتشر کند اما جدا از شوخی در این شرایط حساس کنونی که خیلی از شرایط حساس قبلی در این چهل سال حساس تر است بهتر است حداقل اختلافات را برای چند صباحی کنار بگذاریم و به دولت و مجلس و قوای سه گانه و حتی به مقام رهبری کمک کنیم که بهترین تصمیمات را بگیرند . تصمیم گیری برای سران مملکتی که نیروهای پشت جبهه اش همدیگر را دوست دارند مدبرانه تر خواهد بود . نگاه کنید کیهان و روزنامه های طرفدارش را ، به خودتان نگاه کنید و سایت ای مشابه تان را ، آیا شما جنگ تمام عیار دنیای استکبار علیه ایران و جمهوری اسلامی را درست درک کرده اید ؟ آیا می دانید هرروز که شما را مردم می خوانند به آینده این نظام خوشبین می شوند یا بدبین و بدبین تر ؟ نشود و نیاید روزی که کار ازدست برود و افسوس بخوریم همه مان که دل در گرو ایران و نظام جمهوری اسلامی داشتیم و بگوییم " ما می خواستیم اما افسوس که نشد " به هوش باشید که دشمن در هزار رنگ و هزار لباس نفسش پشت گوشهایمان شنیده می شود .
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
فرمودید به هوش باشیدو...ایا رسانه هایی مثل کیهان وجهان نیوز همواره برای هوشیاری مردم قلم نزده اند؟ازمخاطرات نگفته اند؟امید وناامیدی مردم تاحدزیادی بسته به انتخاب وطرز فکر صحیح ورفتار منطقی والبته هدایت خواستن از افراد اگاه است
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
United Arab Emirates
اخ دارم لذت میبرم از شجاعت علیزاده .
دم خروس بعضی اوقات بد جور بیرون میزنه ، هم افساد طلبان ناراحتند هم سلطنت طلبان هم منافقین چه حس مشترکی دارند این جماعت کور دل با هم .
علی
Switzerland
جالبه. دوباره همون نظر من پهش نشد چون متفاوته. دست روی چیزهای دردناکی میگذارم که بقیه نمیگویند. چون کورکورانه حرفهاتون را تایید. اسیر مغلطه هاتون نمیشم. کامنت هایی که منتشر میکنید را نگاه کنید. یک سری کامنت به قول معروف ابگوشتی. هیچ چیزی توش نیست. بعد شماها که حتی میترسید کامنت یک نفر عادی مثل من را منتشر کنید دارید ازشبکه ای مثل بی بی سی ومن و تو انتقاد میکنید. خوبه خودتون ازادی نظر دادن را میبینید در اون شبکه ها. تو را بخدا قسم این فرهنگ را از اونها یاد بگیرید. من تمانا میکنم این فرهنگ را یاد بگیرید تا این ملت هم فکرشون رشد کند. تحملشون بالا برود. من با قاطعیت تمام میگویم شما سانسورچی ها دشمن درجه یک این ملت هستید.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
علی آقا
انتشار همین کامنت شما دلیل باطل بودن حرفهاته و نشون میده کامنتهای دوستان آبگوشتی نیست
و این شما هستی که آبگوشتی نظر می دهی
جهان نیوز عزیز به علت توهین ایشون به همه کامنت نویس ها لطفا این جواب را منتشر کن
علی
Switzerland
ههههه. خندم گرفت. من که گول این تکنیک ها را نمیخورم. مشکل اینه که اون مطلب اصلی سانسور میشه ولی چیزهای فرعی جاش منتشر مبگیشه که مثلا بگند بله خیلی ما خوبیم. این یک تکنیک رسانه ای. منتها شما خیلی مونذه تا متوجه بشید.
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
آزادی بیان درشبکه ی من وتو درپوشش اخبار یمن وبحث درباره ی کمکهای انگلیس به صدام درزمان جنگ و...برو آسوده بخواب خوابهای فلسفی ببینی توخوابهای فلسفی ات آزادی بیان بچینی...
Iran, Islamic Republic of
گاهی وقتها انتشار آزاد جنگ روانی و اخبار دروغ و جعلی با عنوان "آزادی نظر دادن" تعبیر میشه.
در خواب غفلت هستی.
من هم از تو تمنا میکنم از خواب غفلت بیدار بشی
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
من با قاطعیت می گویم الان عصر انفجار اطلاعات اکثر مردم ماهواره دارنددشمن شماره یک مردم عدم توان تشخیص درست ونادرست ومفید ونامفید است...شماهم به جای فرونشاندن عقده ها وبازی با کلمات سعی کن با ادب باری از دوش بحث برداری
Iran, Islamic Republic of
این اقتدار رو که خوندم گریه ام گرفت . آخه امروز فهمیدم که افغانستان هم به جمع کشورهای مدافع تحریم آمریکا علیه ایران پیوسته . اقتدار ! اقتدار ! اقتدار ! زمزمه میکنم تا گرسنگی پیش روی مردم را نشنوم !
Iran, Islamic Republic of
اگر دولت مقتدرانه ایستادگی میکرد و خودش را خوار و خفیف برجام نمیکرد و عناصر و پادوهای غرب در ایران جولان نمیداند هیچوقت به این وضعیت اقتصادی مزخرف دچار نمیشدیم.
الان هم همه فشارها و تهدیدها و توطئه های اقتصادی داخلی و خارجی برای این است که اول مذاکره کنیم بعد سند ننگین بعدی fatf را امضا کنند.
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
خیلی باید گریه کنی ما از اول حضور این دولت خون گریستیم وقتی دیدیم برای ساده ترین مشکلات بهانه ی خارجی می تراشند...
قادر
Iran, Islamic Republic of
بسیار لذت بردم. اقای علیزاده شیرمادرت حلالت باشه. خدا میدونه با شهیدان در این جنگ ماجور خواهی شد.
Iran, Islamic Republic of
آفرین به غیرت علیزاده.
جماعتی که نخواهند قبول کنند هر چه قدر هم که بگویی باز هم بر سر عقاید پوچ خودشان میمانند.
برید تا من و تو برای شماها حرفهای صدمن یه غاز تحویل تان بده
برید تا من و تو فکرتان و شعورتان را به بازی بگیره.
برید تا مجری های هتاک و بیسوادش براتون افکارتان را شکل بده.
برید تا اخبار را گزینشی و با تحلیل مطلوب اربابانش با عصاره دروغ تحویل تان بده
مهم نیست قبول میکنید یا نه . چونکه عقل تان از سرتان پریده. عقل تان شده ماهواره و شبکه های دروغ پراکنی.
هر وقت عقل تان کار کرد میفهمید کی برای پول هر چی اراجیف و دروغ است به خوردتان میده.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
از جریان همیشه مخوف و انحرافی اصلاحات مرعوب غرب انتظاری بیش از این هم نیست!!! چقدر جالبه که همیشه نیت و افکار خودشون رو در تقابل با نظام اسلامی رو می کنند، و جالبتر اینکه خودشون رو انقلابی می دونند. ☺️☺️☺️
Sweden
دم آقای علیزاده گرم. دفاع از اقتدار جمهوری اسلامی آنقدر در بین ایرانیان خارج از کشور به دلایل واضح هزینه اش زیاد است که کمتر کسب جرات میکند خیلی باز دفاع کند.به همین دلیل ارزش کار آقای علیزاده بسیار بالاست. ادعای آزادی بیان در شبکه من و تو هم بستگی به این دارد که دوباره از آقای علیزاده یا همفکران او دعوت کنند!
صادر
Iran, Islamic Republic of
بخدا که از این مرحله رد میشیم و جواب کسایی که کمک امریکا کردند روسیاهیه.مگه دلتون برا مردم نمیسوزه به مردم نشون بدید که بخاطر پول سعودی و پهلوی شما مردم اسایشتون مهمه و به دشمن بگید اینجا خط کشیه و حساب مردم واسایششون اگر خط کشی نکنم وطن فروشم پس معلوم کنید ذات خودتون را
طلیعه
درودبرعلیزاده وهمه مدافعین وطن ودین وانقلاب.
لعنت به این خائنین که در وطن ستون پنجم آمریکا واسراییل برای ضربه زدن به ایران هستند .اگر مسلمان نیستید لااقل ایرانی وطن دوست باشید نخواهید که ایران ویران شود
Iran, Islamic Republic of
شک نکن که دنبال افساد هستند و فقط به زبان میگویند ما دنبال اصلاح هستیم.
جواد
Iran, Islamic Republic of
بايد از اقاى عليزاده بخاطر وطن دوستى تشكر كردبا دفاع جانانه از حق و حقيقت وپرهيز از وطن فروشى قلب ميليونها ايرانى را شاد كرد درود بر عليزاده
على محمد نصيرى لرستان
Iran, Islamic Republic of
بى بى سى و شبكه من وتو ضد اسلام و ضد شيعه وضد ايران است.لعنت براينها تاقيام قيامت واميدوارم باشيطان محشوربشن
احمد
Romania
احسنت
احسان
Norway
سلام و درود بر همگان
صحبتهای اقای علیزاده را باید بر مبنای عزت و شرف ملی مد نظر قرار بدهیم حالا حکومت جمهوری اسلامی باشذ پهلوی باشد یا هر حکومت دیگر به نظر من صحبتهای ایشان توامان با رسوایی شبکه هایی هستند که میلیون ها دلار پول از عربستان و اسراییل و امریکا میگیرند و نباید از این نوع شبکه های جیره خوار انتظار حمایت از عزت و شرف ملی کرد اینان نوکر هستند مانند کارکنان و کارشناسان بی بی سی فارسی که حمله تروریستی اهواز را تایید کردند اما در شبکه اشاره به حمله مسلحانه می کنند
Ali
Iran, Islamic Republic of
...
Ali
Iran, Islamic Republic of
...
United States
کسانی که از شبکه مخرب منوتو دفاع میکنه فرقی با اون مجریهای دلقک وطن فروش که نمیتونن یا نمیخوان با شرافت پول دربیارن وجذب این شبکه منوتو اسرایلی میشن فرقی نداره کسانی که از شهادت هموطنشون خوشحال میشن یه مشت لجن هستن