کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل سابق بنیادمستضعفان البرز دستگیر شد

24 شهريور 1397 ساعت 18:49

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از دستگیری مدیرکل سابق بنیاد مستضعفان این استان خبر داد.


به گزارش جهان نیوز،  با اشاره به اینکه فرد موردنظر تا تیرماه سال جاری مدیرکل بنیاد مستضعفان استان بوده است، اظهار کرد: فرد دستگیرشده با همکاری تعدادی از کارمندان بنیاد، مبالغی را از یکسری خریداران به‌عنوان رشوه در ازای فروش زمین‌های مرغوب با ارزیابی که غیرواقعی بوده است و با اعمال تخفیف قابل‌ملاحظه‌ای دریافت کرده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات قضایی برای کشف و جمع‌آوری دلایل متهمان آغازشده است، گفت: با تکمیل تحقیقات و جمع‌آوری مستندات این فرد دستگیر شد و در اظهاراتش ضمن اقرار به دریافت مبالغی، از مواردی در رابطه با دیگر متهمان سخن گفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: پس از اخذ اظهارات فرد مذکور، دیگر متهم این پرونده نیز جلب شده‌ که در اظهارات خود تناقض‌گویی‌هایی به مواردی در خصوص دریافت مبالغ و نیز اخذ زمین اقرار کرده است.

شاکرمی با برشمردن این نکته که تحقیقات برای تعیین ارزش ریالی اراضی دریافتی در حال انجام است، گفت: دومین متهم این پرونده نیز جلب و در تحقیقات مقدماتی به دریافت وجه نقد و بیش از سه هزار مترمربع زمین زیر قیمت واقعی اقرار کرده و تحقیقات در حال تکمیل است.

وی در ادامه تشریح کرد: برخی از پرداخت‌کنندگان مبالغ نیز شناسایی‌شده‌اند که ضمن تفهیم اتهام، قرار تأمین کیفری متناسب در خصوص آنان صادرشده است.

شاکرمی تأکید کرد: متهمان به دلیل قرار بازداشت موقت و به‌منظور تکمیل تحقیقات در بازداشت هستند و پرونده در حال رسیدگی است.

منبع: مهر


کد مطلب: 640752

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/640752/مدیرکل-سابق-بنیادمستضعفان-البرز-دستگیر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com