کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

العبادی: پیروزی بر داعش، عراق را سربلند کرد

24 شهريور 1397 ساعت 12:35

نخست وزیر عراق گفت که پیروزی بر داعش، عراق را در منطقه و جهان سربلند کرد.


 

به گزارش جهان نیوز به نقل از العالم، حیدر العبادی روز جمعه در دیدار با جمعی از مسئولان الحشد الشعبی در بغداد گفت: کسانی که از خودگذشتگی می کنند، همواره کسانی هستند که انسانیت را رهبری می کنند و راه های موفقیت و پیروزی را هموار می کنند.

وی افزود که مسئولان و مردم عراق در یک جبهه هستند، اگرچه برخی ها به دنبال بهره برداری از تظاهرات اعتراضی هستند، اما شهروندان با هوشیاری عمل کردند و ما این کار آن ها را ارج می نهیم و لحظات خشم و ناراحتی را درک می کنیم و از احساس مسئولیت پذیری و هوشیاری عراقی ها تمجید می کنیم.العبادی بر لزوم حفظ پیروزی های حاصله و دستاوردهای محقق شده و آزادی ها، صلح و ثبات در نزد عراقی ها تاکید کرد.

العبادی تصریح کرد: فداکاری و گذشت، رفتار است و شعار نیست، و عراقی ها ثابت کردند که اهل فداکاری و گذشت هستند و شجاعت خود را نشان دادند زیرا جهانیان فکر نمی کردند که داعش را بتوان شکست داد ولی ما داعش را شکست دادیم و موصل و همه استان های تحت اشغال داعش را با سرعت آزاد کردیم.

وی افزود: مشکلات عراق از زمان جنگ های رژیم سرنگون شده بعث و سیاست های خصمانه آن روی هم انباشته شده است و این وضعیت، فرصت پیشرفت را از عراقی ها گرفته و دارایی های عراق را نابوده کرده است.

مسئولان الحشد الشعبی در عراق نیز در سخنان خود از حیدر العبادی نخست وزیر عراق به علت حمایت های مستمر از الحشد الشعبی و تصمیم به قرار دادن آن ها در سطح نیروهای مسلح و حمایت از خانواده های شهدا و مجروحان جنگی تشکر و تقدیر کردند.


کد مطلب: 640652

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/640652/العبادی-پیروزی-داعش-عراق-سربلند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com