جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

به دنبال مدرک جانبازی نباشید، تحت نظر هستید!

شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 640642
نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی گفت: اینکه برخی از روسای فدراسیون‌ها به دنبال افزایش درصد جانبازی‌شان باشند را رصد خواهیم کرد.
به دنبال مدرک جانبازی نباشید، تحت نظر هستید!
به گزارش جهان نيوز، علی اصغر یوسف‌نژاد نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: فلسفه این قانون و توجیه آن این بود که فضای بیشتر در کادر مدیریتی برای جوان‌ها باز شود و افرادی که تاکنون مانعی برای حضور نیرو‌های جوان‌تر بوده‌اند کنار بروند و فضا برای سایرین باز شود. قرار شد با ابلاغ این قانون از ادامه حضور اسامی تکراری و معمولا کم‌انگیزه در سطح مدیریت خودداری شود.
 
وی درباره اجرای قانون مذکور در ورزش عنوان کرد: در هر اداره‌ای که به نحوی از بودجه عمومی استفاده می‌شود این قانون اجرا خواهد شد حتی اگر این بودجه اندک هم باشد باز هم مشمول این قانون است.

یوسف‌نژاد درباره اینکه فدراسیون‌های ورزشی مانند فدراسیون فوتبال نیز مشمول این قانون خواهند شد تصریح کرد: تمامی فدراسیون‌ها، تیم‌های ورزشی، معاونین وزارت ورزش مشمول این قانون خواهند بود.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت می‌کرد در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد عده‌ای از روسای فدراسیون‌ها با توجه به قانون ایثارگری به دنبال این هستند که درصد جانبازی‌شان را به بالای ۵۰ درصد برسانند خاطر نشان کرد: صدردصد این افراد را رصد خواهیم کرد. چیزی که ملاک است این است که وضعیت افراد قبل از ابلاغ این قانون لحاظ خواهد شد و وضعیتی که بعد از ابلاغ قانون بوجود می‌آید مشمول نخواهد شد بنابراین وضعیت افراد از این تاریخ به قبل محسوب می‌شود و بعد از این دیگر محاسبه نخواهد شد.

وی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی که به نحوی از بودجه عمومی استفاد می‌کنند مشمول اجرای این قانون هستند و اینکه برخی از نهاد‌های عمومی می‌گویند که ما غیردولتی هستیم و مشمول این قانون نخواهیم شد مثل شهرداری‌ها درست نیست و همه آن‌ها مشمول این قانون خواهند شد.

منبع: خبرورزشی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *