کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حسینی: حنای مذاکره با آمریکا دیگر رنگی ندارد

24 شهريور 1397 ساعت 12:13

فعال سیاسی اصولگرا درباره اصرار برخی از اصلاح‌طلبان برای مذاکره مجدد با آمریکا گفت: ایده مذاکره مجدد با آمریکا تفکر پوچ غرب‌زدگان است، چرا که عقلای جامعه می‌دانند که نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد و تنها راه برون‌رفت از شرایط سخت کشور تکیه بر توانمندی‌های داخلی است.


به گزارلش جهان نیوز،‌ سیدمحمد حسینی، عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب درباره اصرار برخی از اصلاح‌طلبان برای مذاکره مجدد با آمریکا، اظهار کرد: این حنا دیگر برای مردم رنگی ندارد.

وی ادامه داد: دلسوزان جامعه و اشخاص آینده‌نگر در دوران پیش از برجام نیز مرتبا تأکید کردند که نباید به آمریکا اعتماد کرد، اما عده‌ای با خوشبینی وارد مذاکره با این کشور شدند و دیدیم که چه فرصت‌سوزی‌هایی صورت گرفت، به نحوی که کشور 5 سال معطل مانده و در نهایت نیز نتیجه‌ای از برجام برای ما عاید نشد.

حسینی خاطرنشان کرد: اکنون هیچ عقل سلیمی قبول نمی‌کند در شرایطی که آمریکا از برجام خارج شده و برای براندازی نظام رجزخوانی می‌کند ، دوباره به این کشور اعتماد کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که ایده مذاکره مجدد با آمریکا تفکر پوچ غرب‌زدگان است، چرا که عقلای جامعه می‌دانند که نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد و تنها راه برون‌رفت از شرایط سخت کشور تکیه بر توانمندی‌های داخلی است.
گفتنی است؛ اخیرا برخی در کشور  به دنبال این هستند که مشکلات کشور را مربوط به تحریم‌ها نشان دهند و در همین راستا دم از ضرورت مذاکره مجدد با  آمریکا می‌زنند، در حالی که مقام معظم رهبری مذاکره با آمریکا را در هر سطح ممنوع اعلام کرده‌اند.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 640641

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/640641/حسینی-حنای-مذاکره-آمریکا-دیگر-رنگی-ندارد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com