کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هاشم زایی:

نماینده اصلاح طلب: روحانی حرف گوش نمی‌کند

24 شهريور 1397 ساعت 11:43

عضو فراکسیون امید گفت: رئیس‌جمهور که حاضر نیست حرف گوش کند، نماینده‌ها هم ابزاری جز سوال و استیضاح در دست ندارد و نمی‌توانند دستور اجرایی بدهند.


به گزارش جهان نیوز، عبدالرضا هاشم‌زایی در گفت‌و‌گو با ایلنا، درباره استیضاح‌های مطرح شده در مجلس شورای اسلامی گفت: این استیضاح‌ها چند علت دارد. یک مساله آن عدم ارتباط و تعامل رئیس‌جمهور با مجلس در این چندسال گذشته است. مجلس احساس می‌کند که آقای رئیس جمهور به خواسته‌های مردم که به وسیله نماینده‌ها به دولت منتقل می‌شود، بی‌اعتنا است.

وی با اشاره به نطق نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه نمایندگان از آقای رئیس‌جمهور می‌خواهند که تیم اقتصادی تغییر کند و تیمی جدید با رویکردی دیگر وارد عرصه اقتصادی کشور شود که جسارت داشته باشند اما این کار انجام نمی‌شود، یعنی اگر آقای رئیس‌جمهور تیم اقتصادی خود را ترمیم کرده بود کار به اینجا نمی‌‌رسید که هر روز یک وزیر استیضاح شود.

این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی طی یک هفته ارزش پول ملی به نصف می‌رسد، آیا افکار عمومی از پارلمان که نماینده مردم هستند نمی‌خواهند عکس‌العمل داشته باشند؟ رئیس‌جمهور که حاضر نیست حرف گوش کند، نماینده‌ها هم ابزاری جز سوال و استیضاح در دست ندارد و نمی‌توانند دستور اجرایی بدهند. بالاخره وزرایی که به هر نحوی مدیریت‌شان از نظر مجلس ضعیف است استیضاح‌شان مطرح می‌شود  و بعضا ممکن است برخی استیضاح‌ها از نظر سیاسی هم پررنگ باشد.


کد مطلب: 640625

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/640625/نماینده-اصلاح-طلب-روحانی-حرف-گوش-نمی-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com